Η Sony παρουσιάζει τα σχέδιά της για τη χρήση AI στο gaming

New
Νικόλαος Λυκίδης
Η Sony παρουσιάζει τα σχέδιά της για τη χρήση AI στο gaming

Η Sony παρουσιάζει τα σχέδιά της για τη χρήση AI στο gaming

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Θέλει να χρησιμοποιεί αυτά τα εργαλεία με ηθικό τρόπο, αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

Η Sony μίλησε ξανά για το πώς αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην ανάπτυξη videogames, λέγοντας ότι αυτό επιτρέπει να επιταχύνεται και να απλοποιείται η διαδικασία. Η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει AI σε games όπως το Spider-Man 2 και το Horizon Zero Dawn. Ωστόσο, η Sony πιστεύει ότι η AI πρέπει να υποστηρίζει τη δημιουργικότητα και όχι να την αντικαθιστά.

Το εσωτερικό της εργαλείο, Enterprise LLM, βοηθά εργαζομένους σε όλη την εταιρεία να χρησιμοποιούν AI με ασφαλή τρόπο. Από το 2023, περισσότεροι από 50.000 υπάλληλοι σε 210 ομάδες το αξιοποιούν στην καθημερινότητά τους – όχι μόνο για συνομιλία ή συγγραφή, αλλά και ενσωματωμένο σε βασικά εργαλεία εργασίας. Μέχρι τώρα έχουν δοκιμαστεί πάνω από 300 projects AI, με περισσότερα από 50 να έχουν ενταχθεί σε κανονικές ροές εργασίας. Για να διασφαλιστεί η ορθή χρήση, η Sony συνεργάζεται στενά με νομικές και δεοντολογικές ομάδες, δημιουργώντας πιο ξεκάθαρους κανόνες ώστε να αποφεύγονται παρατυπίες, όπως η αντιγραφή μουσικής ή περιεχομένου χωρίς άδεια. Παράλληλα, αναπτύσσει συστήματα που προστατεύουν τους δημιουργούς, ανιχνεύοντας αν κάτι έχει κλαπεί ή χρησιμοποιηθεί παράνομα. Η AI χρησιμοποιείται επίσης για βελτίωση ήχου σε παλιότερες ταινίες και για upscaling τεχνολογίες στο PS5.

Ορισμένοι στον χώρο συμφωνούν ότι τέτοιες αλλαγές είναι αναγκαίες. Ο Masahiro Sakurai (Kirby, Super Smash Bros.) δήλωσε ότι τα μεγάλα games χρειάζονται πλέον υπερβολικό χρόνο και προσπάθεια για να γίνουν, κάτι που δεν μπορεί να συνεχιστεί. Πιστεύει ότι η AI μπορεί να βοηθήσει τα μεγάλα στούντιο να δουλεύουν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, και ότι μόνο όσα προσαρμοστούν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο μέλλον. Η χρήση AI στο gaming παραμένει αμφιλεγόμενο θέμα. Εταιρείες όπως η Activision χρησιμοποιούν ήδη AI στην ανάπτυξη, τονίζοντας όμως ότι όλα τα τελικά αποτελέσματα παραμένουν «ανθρώπινα δημιουργημένα». Άλλες εταιρείες είναι πιο επιφυλακτικές. Πέρσι, η συμφωνία της SAG-AFTRA (ένωση ηθοποιών) με την Replica Studios προκάλεσε αντιδράσεις. Κατά την απεργία που κράτησε μέχρι τον Ιούνιο του 2025, η SAG-AFTRA ζητούσε αυστηρότερη προστασία για τη χρήση ψηφιακών «αντιγράφων» ηθοποιών και καλύτερη αποζημίωση.

Η ηθοποιός Samantha Beart (Karlach στο Baldur’s Gate 3) κατηγόρησε τη βιομηχανία ότι χρησιμοποιεί AI για βραχυπρόθεσμο κέρδος, προειδοποιώντας ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμη ζημιά. Δήλωσε ότι οι ηθοποιοί δεν θα κάνουν πίσω, γιατί η αποδοχή της AI σημαίνει ότι διακυβεύονται οι καριέρες τους. Ακόμη και η Microsoft, που έχει ανακοινώσει τεράστιες επενδύσεις στην AI για το 2025, παραδέχτηκε ανοιχτά ότι η πρόοδος θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε απώλεια θέσεων εργασίας σε κάποιους τομείς.

Διαβάστε για την εταιρική αναφορά της Sony, η οποία δείχνει πως τα retail αντίτυπα των games αποτέλεσαν μόλις το 3% των εσόδων της PlayStation και συζητήστε για την Sony στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or