Hideo Kojima: "Η εργασία εξ αποστάσεως δεν είναι ιδανική στην δημιουργία games"

Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Γιώργος Χατζηϊωαννίδης  

Ελπίζω το 2025 να "τσακωνόμαστε" για το καλύτερο video game της χρονιάς και όχι για το χειρότερο.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Hideo Kojima: "Η εργασία εξ αποστάσεως δεν είναι ιδανική στην δημιουργία games"

Hideo Kojima: "Η εργασία εξ αποστάσεως δεν είναι ιδανική στην δημιουργία games"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

"Λόγω της έλλειψης καθημερινής αλληλεπίδρασης μεταξύ συναδέλφων".

Ο Hideo Kojima, σχολίασε πρόσφατα την τάση της εργασίας από το σπίτι στον χώρο του gaming, δηλώνοντας πως μπορεί να μην είναι ο ιδανικός τρόπος εργασίας, αλλά από την άλλη, δεν είναι σωστό να εξαναγκάζονται οι άνθρωποι να επιστρέψουν στο γραφείο.

Σε συνέντευξή του, ο Kojima παρομοίασε την εργασία από το σπίτι με ένα fast food: "Οι άνθρωποι επικεντρώνονται μόνο σε ένα πράγμα, αντί για ολόκληρο το video game". Επιπλέον, ο Kojima πιστεύει πως η εργασία εξ αποστάσεως, σε σύγκριση με τη φυσική παρουσία στο γραφείο μπορεί να είναι αναποτελεσματική για διάφορους λόγους, κυρίως λόγω της έλλειψης καθημερινής αλληλεπίδρασης μεταξύ συναδέλφων. Συνέχισε λέγοντας: "Μόνο το 1% του εαυτού σου φαίνεται στις διαδικτυακές συναντήσεις. Αυτό δεν είναι χτίσιμο ομάδας. Σκέψου το σαν το ποδόσφαιρο: προσλαμβάνεις έναν παίκτη, μπαίνει στην ομάδα σου, αλλά δεν μπορείτε να παίξετε μαζί εξ αποστάσεως. Έτσι, ο παίκτης συνεχίζει να παίζει όπως έπαιζε πριν, δεν ενσωματώνεται πραγματικά."

Παρόλα αυτά, αναγνωρίζει πως δεν μπορείς να εξαναγκάσεις τους ανθρώπους να επιστρέψουν στο γραφείο, λέγοντας: "Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τους πείσεις".
Όσον αφορά τη δική του εταιρεία, την Kojima Productions, είπε ότι δεν επέστρεψαν όλοι στο γραφείο για την ανάπτυξη του Death Stranding 2: On the Beach, αλλά οι βασικά μέλη το έκαναν. Ο Kojima ανέφερε και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με το καστ του παιχνιδιού: Ήταν "αρκετά δύσκολο" να επικοινωνήσει στους ηθοποιούς πώς να ερμηνεύσουν συγκεκριμένες σκηνές και σημείωσε ότι αυτό ήταν “σχεδόν αδύνατο να γίνει μέσω Zoom". Ο Kojima είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι το αρχικό Death Stranding (2019) βασίστηκε στη θεματική: "Είμαστε σε κίνδυνο να απομονωθούμε και να διαχωριστούμε, οπότε ας συνδεθούμε".

Μετά όμως την πανδημία του COVID το 2020, δήλωσε ότι άλλαξε ο τρόπος που αντιλαμβάνεται την έννοια της σύνδεσης: "Αφού το έζησα πραγματικά, ένιωσα ότι ίσως δεν είναι τόσο καλό να συνδεόμαστε τόσο πολύ. Αυτό το συναίσθημα προμηνύεται σε πολλές σκηνές και τοποθεσίες στο Death Stranding 2. Πιστεύω πως υπάρχουν στοιχεία που οι παίκτες θα κατανοήσουν μόνο όταν φτάσουν στο τέλος του παιχνιδιού. Όσα ένιωσα κατά την πανδημία αποτυπώνονται έντονα σε αυτόν τον τίτλο".

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλές εταιρείες ανάπτυξης υιοθέτησαν την εργασία εξ αποστάσεως, και μερικές τη χρησιμοποίησαν ως κίνητρο για προσλήψεις. Πλέον όμως, αρκετές εταιρείες προσπαθούν να επαναφέρουν τους εργαζομένους στο γραφείο. αν όχι πλήρως, τότε τουλάχιστον μερικώς. Για παράδειγμα, η EA ουσιαστικά τερμάτισε την εργασία εξ αποστάσεως, προκαλώντας αντιδράσεις από τους εργαζόμενους. Η Rockstar Games απαίτησε επίσης την επιστροφή στο γραφείο για την ολοκλήρωση του GTA 6, κάτι που προκάλεσε αρνητικό κλίμα και εσωτερικές αντιδράσεις.

Διαβάστε ακόμη για τον Hideo Kojima θέλει να γίνει ο πρώτος developer που θα φτιάξει video game στο διάστημα και συζητήστε για αυτόν στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or