- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Δημιουργός Dragon Age: "Οι BioWare fans δέχονται ότι πρόχειρο τους δώσουμε"
Δημιουργός Dragon Age: "Οι BioWare fans δέχονται ότι πρόχειρο τους δώσουμε"

Δημιουργός Dragon Age: "Οι BioWare fans δέχονται ότι πρόχειρο τους δώσουμε"
Πληροφορίες
Διοίκηση: "Οι σπασίκλες πάντα θα στηρίζουν ένα RPG, επειδή είναι RPG".
Ο Peter Mandelson, το δεξί χέρι του εργατικού κόμματος του Tony Blair κατά τα τέλη των 90s, είπε κάποτε σε ένα συνάδελφο του, πως το κόμμα δεν υπήρχε λόγος να εστιάσει στους παραδοσιακούς ψηφοφόρους του και θα μπορούσε με άνεση να αφοσιωθεί περισσότερο στους, μέσης-τάξης, συντηρητικούς ψηφοφόρους. Ο ίδιος μάλιστα είπε πώς οι ήδη υποστηρικτές του, “δεν έχουν κάπου αλλού να πάνε”
Μετά από 14 χρόνια κυβέρνησης των Συντηρητικών, θα πίστευε κανείς ότι αυτή η ιδέα του Peter θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα, αυτό θα σήμαινε όμως ότι αμφισβητείται η ισχυρή νοημοσύνη της ανώτερης διοικητικής τάξης. Η EA φαίνεται να είχε παρόμοιο τρόπο σκέψης με τον Peter διοικούσε την BioWare την περίοδο του 2010: Η πεποίθηση ότι η fans των RPG θα ξετρελαινόντουσαν με οποιοδήποτε game τους παρουσιαζόταν, αρκεί να ήταν RPG. Έτσι, θεώρησαν ότι η BioWare έπρεπε να εστιάσει στο να φτιάξει τίτλους που θα άρεσαν σε ανθρώπους οι οποίοι δεν παίζουν συνήθως RPGs.
Έτσι λέει ο David Gaider, δημιουργός του Dragon Age και βετεράνος της BioWare , σε πρόσφατη συζήτησή του με το GamesRadar. Σύμφωνα με τον Gaider, τα αφεντικά της EA συνήθως αναφερόντουσαν στους πιστούς των RPG σαν αυτούς που “ζουν σε σπηλιές”. “Φτιάχναμε ένα RPG και οι σπασίκλες στις σπηλιές θα εμφανιζόντουσαν κατευθείαν για το RPG, επειδή ήταν RPG”.
Με τα αφεντικά λοιπόν πεπεισμένα ότι η σπηλιά με τους σπασίκλες θα τους έστελνε σε οποιοδήποτε τίτλο με το logo BioWare πάνω, η φιλοσοφία τους μετατράπηκε σε : “Δεν χρειάζεται να τους προσελκύσουμε, απλώς πρέπει να μας ενδιαφέρουν εκείνοι που δεν έχουν μπει ακόμη στην σπηλιά, το κοινό δηλαδή που πραγματικά θέλαμε και ήταν πολύ μεγαλύτερο”
Κάπως έτσι καταλήξαμε να έχουμε τα πιο, Cinematic-based, Mass Effect 2, 3 και Andromeda, αλλά και το Dragon Age 2 και Inquisition. Παρελθόν αποτέλεσαν τα ωραία stats και τα εκτός-σκηνής dicerolls από την Bioware του παλιού καλού καιρού. Εκείνη, ήταν μια πολύ θεαματική περίοδος.
Ο ίδιος ο Gaider, δεν ήταν πολύ ενθουσιασμένος με την αποστροφή των παιχνιδιών από ταυτότητα της BioWare. Δήλωσε μάλιστα: “ Συνεχώς προσπαθούσα να τα επαναφέρω στα παραδοσιακά μας mechanics , κάτι που δεν άρεσε στην EA”. Τέλος, το 2016 ο Gaider αποχώρησε από την BioWare, με επόμενο σταθμό την Beamdog (με τη φήμη του Baldur’s Gate Enhanced Edition) και στη συνέχεια έφτιαξε το δικό του studio στη Summerfall δουλεύοντας τώρα σε ένα rogue-lite deckbuilder.
Διαβάστε για τις χαμηλές επιδόσεις του Doom: The Dark Ages και συζητήστε για την EA στο αντίστοιχο forum topic.