- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Neil Druckmann: «Δεν ένιωσα ποτέ άνετα με τα games που ηγήθηκα, εκτός από το Uncharted 2: Among Thieves»
Neil Druckmann: «Δεν ένιωσα ποτέ άνετα με τα games που ηγήθηκα, εκτός από το Uncharted 2: Among Thieves»
Κωνσταντίνος Λάζος

Neil Druckmann: «Δεν ένιωσα ποτέ άνετα με τα games που ηγήθηκα, εκτός από το Uncharted 2: Among Thieves»
Πληροφορίες
«Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας».
Ο Neil Druckmann είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στη gaming βιομηχανία, έχοντας γράψει και σκηνοθετήσει games από επιτυχημένες σειρές όπως The Last of Us και Uncharted, αλλά, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, δεν αισθάνεται πάντα σίγουρος για το έργο του κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης – με μία εξαίρεση.
Μιλώντας στο DICE Summit, ο Druckmann δήλωσε ότι μόνο με το Uncharted 2: Among Thieves του 2009 ένιωσε «σίγουρος» καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο Druckmann είπε: «Σε κάθε άλλο project που ηγήθηκα, ήμουν σίγουρος σε πολλές στιγμές ότι δεν θα τα καταφέρναμε. Πρέπει απλώς να ξεπεράσεις αυτό το συναίσθημα».
Ένας βασικός λόγος που του δημιουργεί άγχος είναι το μέγεθος κάθε project, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των ατόμων στην ομάδα και των υψηλών προϋπολογισμών. Ο Druckmann εξήγησε: «Υπάρχει όλη αυτή η πίεση. Δεν υπάρχει κάποια φόρμουλα επιτυχίας. Δεν μπορείς ποτέ να την εγγυηθείς. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακολουθήσεις το ένστικτό σου, να ακούσεις τις συμβουλές της ομάδας και να εμπιστευτείς τη διαδικασία».
Όσον αφορά τη διαδικασία της Naughty Dog, ο Druckmann εξήγησε ότι η εταιρεία εργάζεται συλλογικά, δοκιμάζει ιδέες ξανά και ξανά και απορρίπτει τις πρώτες εκδοχές. Ο ίδιος είπε: «Γνωρίζουμε ότι η πρώτη μας ιδέα δεν είναι ποτέ η καλύτερη. Πρέπει να φτάσουμε στην έβδομη για να έχουμε κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και μοναδικό. Οι πρώτες ιδέες είναι κάτι που έχεις ξαναδεί. Έτσι αρχίζεις να σκάβεις βαθύτερα. Ξέρουμε ότι θα χρειαστεί να πετάξουμε δουλειά στα σκουπίδια. Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας. Μερικές φορές μπορεί να είναι απογοητευτικό για την ομάδα, αλλά έτσι ξεπερνάς τις αμφιβολίες σου. Οι αμφιβολίες θα υπάρχουν πάντα».
Ο Druckmann αναφέρθηκε επίσης στη σημασία ενός αυστηρού προγράμματος, ακόμα κι αν ο ίδιος δεν απολαμβάνει να το ακολουθεί λέγοντας: «Το χρειάζομαι. Η ομάδα το χρειάζεται επίσης, γιατί – δεν είναι κάτι μοναδικό για μένα, έτσι λειτουργεί η Naughty Dog. Είμαστε τελειομανείς. Χωρίς πρόγραμμα, θα συνεχίζαμε να βελτιώνουμε ασταμάτητα».
Αυτή τη στιγμή, ο Druckmann είναι ο director στο νέο video game της Naughty Dog, με τίτλο Intergalactic: The Heretic Prophet, ενώ παράλληλα μπορεί να εργάζεται και στο The Last of Us Part III. Πέρα από τα games, συνεργάστηκε με τον Craig Mazin για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο HBO τον Απρίλιο.
Διαβάστε περισσότερα για τον Neil Druckmann και συζητήστε για αυτόν στο σχετικό forum topic.