- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Josef Fares: «Η Hazelight Studios δεν θα φτιάξει ποτέ live-service game»
Josef Fares: «Η Hazelight Studios δεν θα φτιάξει ποτέ live-service game»
Κωνσταντίνος Λάζος

Josef Fares: «Η Hazelight Studios δεν θα φτιάξει ποτέ live-service game»
Πληροφορίες
Έχοντας επιτυχία από το It Takes Two στα co-op.
Ο Josef Fares, director του It Takes Two και του επερχόμενου Split Fiction, δήλωσε ότι η Hazelight Studios δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξει ένα live-service game.
Σε συνέντευξή του, ο Fares δήλωσε: "Δεν θα τα έχουμε, δεν πιστεύω σε αυτά. Νομίζω ότι (τα live-service games) δεν είναι ο σωστός δρόμος. Ελπίζω όλο και περισσότεροι (developers) να εστιάζουν στο πάθος τους και σε αυτό που πραγματικά πιστεύουν".
Ο Fares εξήγησε ότι κατανοεί την οικονομική πίεση πίσω από την ανάπτυξη των live-service games, αλλά τόνισε τη σημασία της διατήρησης της δημιουργικότητας. Πιστεύει ότι πρέπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στον οικονομικό και τον δημιουργικό παράγοντα, καθώς οι developers δεν μπορούν απλώς να ζητούν 100 εκατομμύρια δολάρια και να κάνουν ό,τι θέλουν. Έφερε ως παράδειγμα την επιτυχία της Hazelight, λέγοντας ότι η εμπιστοσύνη στο όραμά σου μπορεί να οδηγήσει σε ένα μεγάλο κοινό. Πέρυσι, η Hazelight αποκάλυψε ότι το It Takes Two ξεπέρασε τις 20 εκατομμύρια πωλήσεις.
Άλλες εταιρείες έχουν ακολουθήσει την τάση των live-service games με ανάμεικτα αποτελέσματα. Η Sony ξεκίνησε τα σχέδιά της για τα live-service games πριν από μερικά χρόνια. Ενώ το Helldivers 2 ξεπέρασε τις προσδοκίες, games όπως το Concord απέτυχαν, και αρκετά άλλα games ακυρώθηκαν, συμπεριλαμβανομένου του The Last of Us multiplayer της Naughty Dog και, σύμφωνα με φήμες, ενός live-sevice God of War.
Ο Joe Tung, έμπειρος developer της Bungie, υποστήριξε ότι το μοντέλο των live-service games είναι καλύτερο από το παραδοσιακό μοντέλο των 60 δολαρίων, καθώς βοηθά τους developers να σκέφτονται το τι είναι καλύτερο για τους παίκτες μακροπρόθεσμα. Σε πρόσφατη οικονομική αναφορά, η Ubisoft ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει ακόμα περισσότερο στα live-service games και στα open world Action Adventure.
Ο Fares αναφέρθηκε επίσης στις απόψεις του για το AI και τις επιπτώσεις της στη gaming βιομηχανία, λέγοντας ότι η βιομηχανία πρέπει να μάθει πώς να συνεργάζεται με την AI και άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες.
Το It Takes Two κέρδισε το βραβείο Game of the Year στα The Game Awards 2021. Το επόμενο video game της Hazelight Studios, το Split Fiction, κυκλοφορεί στις 6 Μαρτίου για PC, PS5 και Xbox Series X/S. Όπως και τα προηγούμενα games της εταιρείας, το Split Fiction είναι ένα co-op Adventure και ακολουθεί δύο γυναίκες, τη Zoe και τη Mio, που ταξιδεύουν μέσα από fantasy και sci-fi-themed levels για να επιβιώσουν.
Διαβάστε για το Split Fiction και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.