Απολύσεις στην Certain Affinity (συμμετείχε στο Halo Infinite)

Απολύσεις στην Certain Affinity (συμμετείχε στο Halo Infinite)

Απολύσεις στην Certain Affinity (συμμετείχε στο Halo Infinite)

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Οι μικρές εταιρείες ανάπτυξης δυσκολεύονται.

Η Certain Affinity, που έχει εργαστεί ως υποστηρικτικό στούντιο σε games, συμπεριλαμβανομένων του Halo Infinite, του Call of Duty: Modern Warfare 2, του New World και του Hogwarts Legacy, ανακοίνωσε ότι απολύει 25 υπαλλήλους, που αντιστοιχούν περίπου στο 10% του εργατικού δυναμικού του στούντιο.

Η είδηση των απολύσεων ήρθε με ένα μήνυμα από τον ιδρυτή και CEO της εταιρείας, Max Hoberman (μέσω του Eurogamer), ο οποίος δήλωσε ότι είναι η πρώτη φορά που υπάλληλοι του στούντιο απολύονται από τότε που ιδρύθηκε η Certain Affinity το 2006. Ο Hoberman είπε ότι η βιομηχανία των games αντιμετωπίζει "πρωτοφανείς προκλήσεις" τον τελευταίο χρόνο και ότι πολλοί παράγοντες συνέβαλαν στην απόφαση να απολυθούν άτομα.

"Το πιο σημαντικό είναι η γενική επιβράδυνση στη χρηματοδότηση νέων κύριων και συνανάπτυξης έργων και η αντίδραση των επενδυτών τρίτων μερών να χρηματοδοτήσουν games ή εταιρείες ανάπτυξης", έγραψε ο Hoberman. "Αυτό έχει κάνει εξαιρετικά δύσκολο να υπογράψουμε νέα έργα ή να εξασφαλίσουμε άλλες μορφές χρηματοδότησης."

Οι υπάλληλοι που απολύονται θα λάβουν αποζημίωση και "συνέχεια των παροχών", δήλωσε ο Hoberman. "Επίσης, καθιστούμε φορητές τις αποκτηθείσες αμοιβές τους στο Σχέδιο Μετοχικής Ισορροπίας μας, ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την επιτυχία της εταιρείας στο μέλλον."

Φήμες είχαν προκύψει τον Μάιο του 2022 ότι η Certain Affinity δούλευε σε ένα νέο λειτουργικό video game για το Halo Infinite, με κωδική ονομασία Tatanka, το οποίο φημολογείται ότι ήταν ένας αγώνας μάχης και που σε ένα σημείο είχε κοντά σε 100 προγραμματιστές να δουλεύουν πάνω σε αυτό. Αυτό το έργο ποτέ δεν ανακοινώθηκε επίσημα, και τον Ιανουάριο του 2024 πολλές πηγές είπαν ότι η Microsoft είχε ανακόψει το έργο. Τον Σεπτέμβριο του 2023 το στούντιο ανακοίνωσε ότι εργάζεται επίσης σε ένα First-Person prototype με την κωδική ονομασία Project Loro.

Το 2023 ήταν ένα ανελέητο έτος για απολύσεις στη βιομηχανία των games και το 2024 συνεχίζει με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα, καθώς οι μικρές εταιρείες έχουν κάνει πολλές απολύσεις, αντιμετωπίζοντας την επιβράδυνση της ανάπτυξης νέων games, τις μειωμένες ευκαιρίες χρηματοδότησης και, κυρίως, τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και αξία για τους μετόχους.

Δείτε στις πόσες απολύσεις έχουμε φτάσει.

Διαβάστε το review του Halo Infinite και συζήτησε για το θέμα στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or