Shawn Layden: "Τα exclusives είναι η «Αχίλλειος Πτέρνα» της gaming βιομηχανίας"

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Shawn Layden: "Τα exclusives είναι η «Αχίλλειος Πτέρνα» της gaming βιομηχανίας"

Shawn Layden: "Τα exclusives είναι η «Αχίλλειος Πτέρνα» της gaming βιομηχανίας"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Τάδε έφη...πρώην επικεφαλής του PlayStation.

Ο Shawn Layden, πρώην επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι: «Τα exclusive games είναι η «αχίλλειος πτέρνα» του σύγχρονου κύκλου ανάπτυξης των games.

Σε μια ειλικρινή συνέντευξη στο VentureBeat, ο Layden εξήγησε πώς πιστεύει ότι η βιομηχανία έχει αλλάξει από τότε που εντάχθηκε στη Sony στη δεκαετία του '80, φτάνοντας μέχρι να γίνει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment America το 2014. Τώρα είναι σύμβουλος σε εταιρείες όπως η Tencent και η Web3 Ο Layden έσπευσε να αναφέρει λεπτομερώς τα προβλήματα που βλέπει στα exclusives σε κονσόλες, ειδικά καθώς το κόστος ανάπτυξης συνεχίζει να αυξάνεται.

Ο Layden δήλωσε: «Όταν το κόστος σου για ένα παιχνίδι ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια δολάρια, το exclusivity είναι η αχίλλειος πτέρνα σου. Μειώνει την αγορά στην οποία απευθύνεσαι. Ιδιαίτερα όταν βρίσκεστε στα live service games ή στα free-to-play games. Σε αυτά, μια άλλη πλατφόρμα είναι απλώς ένας άλλος τρόπος για να ανοίξετε την κάνουλα και να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους. Σε έναν κόσμο ελεύθερου παιχνιδιού, όπως ξέρουμε, το 95% αυτών των ανθρώπων δεν θα ξοδέψουν ποτέ τίποτα. Η δουλειά έχει να κάνει με τo conversion. Πρέπει να βελτιώσεις τις πιθανότητες σου ανοίγοντας το χωνί. Το Helldivers 2 το έδειξε αυτό για το PlayStation, αφού κυκλοφόρησε στα PC την ίδια στιγμή».

Ο Layden ανέλυσε περαιτέρω την πιθανή «ασφυξία» που βάζουν το PlayStation και άλλοι hardware developers κάνοντας τα games platform exclusives, ειδικά καθώς «τα μυαλά των καταναλωτών αλλάζουν» (σ.σ. εδώ ίσως υπονοεί την Nintendo, η οποία όμως είναι πρώτη σε πωλήσεις κονσολών, με κύριο λόγο...αυτό ακριβώς). Κατέληξε λέγοντας ότι: "Οι εταιρείες που κατασκευάζουν hardware δεν θα είναι σε θέση, νομίζω, να συνεχίσουν να πιέζουν για exclusives. Θα πρέπει να αποδεχτούν ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι φτιάχνουν πράγματα μόνοι τους ή έρχονται από άλλα μέρη. Το Android επέτρεψε το sideloading. Το iOS κάνει κάτι, ίσως στην Ευρώπη, αλλά θα πρέπει να γίνει πιο αποδεκτό. Είναι η φύση του θηρίου. Δεν μπορείς να το κρατήσεις ασφυκτικά στην αγορά για πάντα."

Το πρώην στέλεχος της EA και της Microsoft, Peter Moore, μίλησε επίσης πρόσφατα για τη βιομηχανία, δηλώνοντας ότι υπάρχουν "σοβαρές ερωτήσεις" που πρέπει να τεθούν σχετικά με το hardware των games και το εάν υπάρχει μέλλον για το παραδοσιακό σύστημα κονσολών.

Ο Moore – ο οποίος κατείχε ανώτερες θέσεις στην EA, τη Microsoft και τη Sega πριν εγκαταλείψει εντελώς το gaming για να ενταχθεί στην Liverpool FC το 2017 – σκέφτηκε τις απώλειες που σημειώθηκαν κάθε φορά που υπάρχει μια νέα γενιά κονσόλας, υποδηλώνοντας ότι τόσο οι εταιρείες όσο και οι παίκτες κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το εάν ή όχι οι παίκτες "πρέπει πραγματικά να ξοδέψουν 500 και 600 δολάρια σε ένα hardware για να games".

Διαβάστε για τις φήμες για το Gears of War στο PlayStation και συζητήστε για το PS5 στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or