- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Microsoft: "Δεν βγάλαμε τόσο σημαντικά games το 2022"
Microsoft: "Δεν βγάλαμε τόσο σημαντικά games το 2022"
Microsoft: "Δεν βγάλαμε τόσο σημαντικά games το 2022"
Πληροφορίες
Ο Phil Spencer το παραδέχτηκε.
Ο Phil Spencer δήλωσε ότι το 2022 δεν ήταν η ιδανική χρονιά για την Microsoft στο θέμα της παραγωγής καλών games. Κατά λέξη είπε ότι "τα games που βγάλαμε ήταν light" (εννοώντας προφανώς ότι δεν υπήρχαν τα μεγάλα και ποιοτικά games της Microsoft που έχουν βγει άλλες χρονιές).
Ο Spencer είπε συγκεκριμένα: "Μετά το livestream των Xbox/Bethesda ότι συμφωνεί με τους fans της, καθώς: "Η δέσμευση που έχουμε απέναντί τους, το να συνεχίσουμε να παρέχουμε εξαιρετικά games, είναι κάτι που παίρνω στα σοβαρά. Οι εταιρείες ανάπτυξης της Microsoft το παίρνουν στα σοβαρά και το 2022 ήταν πολύ "ελαφρύ" σε θέμα παραγωγής νέων games".
Ο Spencer πήρε πάνω του το φταίξιμο για αυτό, προσθέτοντας, «η δέσμευσή μας προς τους fans μας είναι ότι πρέπει να έχουμε σταθερά κυκλοφορίες σπουδαίων games που μπορεί να παίξει ο κόσμος στην πλατφόρμα μας και δεν το κάναμε αρκετά το 2022, δεν υπάρχει αμφιβολία και βασικά παίρνω την ευθύνη γιατί είμαι ο επικεφαλής της επιχείρησης (σ.σ. του Xbox)".
Σχετικά με πιο συγκεκριμένα games, ο Spencer είπε: "Δεσμευόμαστε ότι το νέο Forza Motorsport θα βγει το 2023. Σχετικά με το Hi-Fi Rush, η εταιρεία ανάπτυξης Tango είπε ότι Θα ήταν διασκεδαστικό να μπορούσαμε να το κυκλοφορήσουμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του λέγοντας "Παίξτε το τώρα". Μικρότερα games όπως αυτό και το Pentiment της Obsidian έγιναν δυνατά με τη διαθεσιμότητα στη συνδρομητική υπηρεσία Game Pass. Εάν οι πωλήσεις ήταν ο μόνος τρόπος μέτρησης της επιτυχίας κάποιοι ίσως να μην προλάβαιναν να παίξουν αυτά τα games. Πιστεύω ότι ένα από τα πλεονεκτήματα του Game Pass, είναι ότι δεν υπάρχει ο κίνδυνος του να αγοράσετε ένα παιχνίδι που ίσως είναι εκτός των ganes που παίζετε συνήθως. Απλά το κάνετε download στο Game Pass κι αποφασίζετε αν θα επενδύσετε τον χρόνο σας".
Σχετικά με την εξαγορά της Activision Blizzard
Για το θέμα αυτό, ο Spencer είπε: "Όταν την ανακοινώσαμε πριν από ένα χρόνο μιλούσαμε για ένα χρονικό πλαίσιο 18 μηνών. Έχουμε 12 μήνες σε αυτό. Νομίζω ότι συνεχίζουμε να παραμένουμε συγκεντρωμένοι στο κλείσιμο της συμφωνίας". Είπε επίσης ότι γνωρίζει περισσότερα για το πώς λειτουργούν τα ρυθμιστικά συμβούλια απ' ό,τι όταν έγινε η ανακοίνωση και "η εμπιστοσύνη μου παραμένει υψηλή. Συνεργαζόμαστε ενεργά με τα ρυθμιστικά συμβούλια σε όλο τον κόσμο που πρέπει να εγκρίνουν γι' αυτό, και είναι μια μαθησιακή εμπειρία για μένα. Πολύς χρόνος, πολλά ταξίδια, πολλές συζητήσεις, αλλά είναι συζητήσεις όπου μπορώ να μιλήσω για τον κλάδο μας και τη δουλειά που κάνουμε και γιατί την κάνουμε. Νομίζω πως όσο περισσότερες ρυθμιστικές αρχές ενημερώνονται για το τι είναι το gaming, πώς λειτουργεί η επιχείρηση, ποιοι είναι οι παίκτες και ποιες είναι οι φιλοδοξίες μας ως ομάδα του Xbox, τόσο αυτό είναι καλό για την ίδια τη βιομηχανία".
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τον διευθυντή του World of Warcraft Classic που παραιτήθηκε από την Activision Blizzard γιατί δεν υπήρχε αξιοκρατία στις προαγωγές και συζητήστε για την Microsoft στο παρακάτω forum topic.
