- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- To 91% των developers θεωρούν ότι η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία
To 91% των developers θεωρούν ότι η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία
To 91% των developers θεωρούν ότι η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία
Πληροφορίες
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Η Game Developers Conference έκανε το ετήσιο ερωτηματολόγιο State of the Game Industry και το 91% των developers που συμμετείχαν ψήφισαν ότι η παρενόχληση και η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία.
H GDC δήλωσε: "Για χρόνια οι developers μιλούν στην Game Developers Conference για το κόστους του να μην ανταποκρίνονται σε τοξικές συμπεριφορές των παικτών, όπως παρενόχληση και απειλές. Αυτή τη χρονιά ρωτήσαμε τους developers πόσο μεγάλο έχει γίνει το πρόβλημα και τι μπορεί να γίνει για αυτό". Το 42% των 2.300 συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο δήλωσαν ότι η τοξικότητα των παικτών που απευθύνεται στους developers και στις εταιρίες ανάπτυξης είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Το 36% το αποκάλεσαν σοβαρό πρόβλημα και το 13% ένα μικρό πρόβλημα. Το 4% δεν το θεωρεί πρόβλημα και το 5% δεν είναι σίγουροι. Από τους συμμετέχοντες μόνο 40% δήλωσαν ότι το βιώσαν οι ίδιοι ή υπήρξαν μάρτυρες. Το 70% ήταν άντρες το 23% γυναίκες και το 5% δεν δηλώνουν κάποιο από τα δύο φύλα. Το 20% είναι μέλη της LGBTQ+ κοινότητας. Σύμφωνα με το ερωτηματολόγιο, οι άντρες έχουν λιγότερες πιθανότητες στο να βιώσουν την τοξικότητα ενώ τα μέλη της LGBTQ+ έχουν τις περισσότερες.
Η GDC επίσης ρώτησε για το πως θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και μία από τις απαντήσεις ήταν η εξής: Πιστεύω ότι θα πρέπει να τεθούν ξεκάθαρα όρια, αλλά και ζητήσουμε και την βοήθεια της κοινότητας. Οι μεγάλες εταιρίες δείχνουν να φοβούνται ότι οι τοξικοί παίκτες είναι το σύνολο των fans τους χωρίς όμως να καταλαβαίνουν ότι έτσι επηρεάζονται περισσότερα μέλη των κοινοτήτων τους. Μία άλλη απάντηση έλεγε: "Οι εταιρείες ανάπτυξης πρέπει να έχουν καλύτερες εσωτερικές επικοινωνίες και πόρους για τους εργαζόμενους που δέχονται παρενοχλήσεις από τους παίκτες, αλλά και να τους προσφέρουν εκπαίδευση για το πώς να αντιμετωπίζουν το online μίσος. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι κανείς δεν το κάνει ως τώρα".
Τέλος μία πιο ουσιαστική απάντηση πρότεινε τα εξής: "Οι λύσεις θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν: Επαρκείς απαντήσεις όπως bans όπου γίνεται, ειδικές εκπαιδεύσεις στους community managers, μεγαλύτερες ηθικές γνώσεις εντός των εταιριών και ξεκάθαρα όρια, αντιμετώπιση του φόβου ότι αν νευριάσεις τους παίκτες και το πώς σχετίζεται με τα έσοδα, υποστήριξη για όσους επηρεάζονται από την διοίκηση. Όλα ξεκινούν όταν η βιομηχανία καταλάβει ότι είναι σημαντικό δεν είναι απλώς από "το πάθος των παικτών"."
Διαβάστε επίσης τα αποτελέσματα της GDC 2022 και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.
