- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο παραγωγός των Resident Evil, Devil May Cry και Dino Crisis αποχώρησε από την Capcom μετά από 27 χρόνια
Ο παραγωγός των Resident Evil, Devil May Cry και Dino Crisis αποχώρησε από την Capcom μετά από 27 χρόνια
Ο παραγωγός των Resident Evil, Devil May Cry και Dino Crisis αποχώρησε από την Capcom μετά από 27 χρόνια
Πληροφορίες
Ξεκίνησε να εργάζεται στην NetEase.
Ο παραγωγός των Resident Evil, Devil May Cry και Dino Crisis, Dragon’s Dogma, Hiroyuki Kobayashi, αποχώρησε από την Capcom μετά από 27 χρόνια και ξεκίνησε να εργάζεται στην NetEase.
Συγκεκριμένα ο Kobayashi δήλωσε στο Twitter: "Σήμερα στις 12 Αυγούστου είναι τα πεντηκοστά γενέθλιά μου. Για αυτό θα ήθελα να μοιραστώ κάτι πολύ ξεχωριστό με όλους. Αφού υπηρέτησε με ευγνωμοσύνη για 27 χρόνια, αποχώρησα από την Capcom στην 1η Μαρτίου και θα ξεκινήσω επίσημα στην NetEase ως παραγωγός. Θα μοιραστώ περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα, οπότε μείνετε συντονισμένοι. Θα συνεχίσω να δημιουργώ διασκεδαστικές, ψυχαγωγικές εμπειρίες για όλους σε αυτή τη νέα εταιρεία, αυτή τη νέα εποχή".
— 小林裕幸 (@HiroKobaP) August 12, 2022
Ο Kobayashi ξεκίνησε να εργάζεται στην Capcom το 1995 και έχει δουλέψει στις σειρές Resident Evil, Devil May Cry και Dino Crisis, Dragon’s Dogma.
Διαβάστε περισσότερα για την Capcom και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.
