Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding θέλει να σχεδιάσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο

Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding θέλει να σχεδιάσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο

Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding θέλει να σχεδιάσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Μίλησε επίσης για την συνεργασία του με τον Hideo Kojima.

Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding, Yoji Shinkawa, θέλει να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα το Shinkawa δήλωσε στο Edge: "Μία μέρα θα ήθελα να σχεδιάσω ένα αυτοκίνητο. Ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Αυτή είναι μία φιλοδοξία που έχω πολύ καιρό. Ο Aaron Beck είναι ένας concept artist σχεδιάζει και φτιάχνει αυτοκίνητα. Το να βλέπεις μοντέλα αυτοκινήτων και αεροπλάνων και να σκέφτεσαι Αυτό δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιούσες και μετά να φτιάχνεις ένα στην πραγματική ζωή είναι κάτι που θαυμάζω".

Ο Shinkawa έχει σχεδιάσει πολύ γνωστά artwork στων Metal Gear Solid καθώς και μοντέλα χαρακτήρων. Ο ίδιος δηλώνει ότι βασική έμπνευση για το στυλ του είναι ο Yoshitaka Amano των Final Fantasy: Όσο για το στυλ των μοντέλων 2D και τη διαδικασία σχεδιασμού, πιστεύω ότι έχω εμπνευστεί από τους Kow Yokoyama και Makoto Kobayashi, τους οποίους θαυμάζω από όταν ήμουν στο σχολείο. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν CG αλλά ακόμα δεν έχω ακολουθήσει.

Επιπλέον ο Shinkawa μίλησε για την διαδικασία της συνεργασίας του με τον Kojima και δήλωσε ότι είναι το ίδιο σημαντική με την επιλογή των ρούχων και των εργαλείων: "Σκέφτομαι την πλοκή και κάνω μερικά πρόχειρα σκίτσα και μετά τα ελέγχω για να βρω αυτά που μου αρέσουν. Τότε μπορεί να βρω κάτι που έφτιαξα τυχαία και να βρω κάποια πιθανή χρησιμότητα για αυτό. Κάποιες φορές ο Hideo μου δίνει πολύ λεπτομερείς και συγκεκριμένες οδηγίες αλλά συνήθως με αφήνει να δουλεύω ελεύθερα. Υπάρχουν και περιπτώσεις που του δίνω και εγώ ιδέες και αν βρούμε κάτι καλό προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να το βάλουμε στο παιχνίδι. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού χτίζεται έτσι κομμάτι, κομμάτι".

Παρόλα αυτά ο Shinkawa δήλωσε ότι στο Death Stranding αυτή η διαδικασία ήταν διαφορετική διότι είχε ξεκινήσει να σχεδιάζει τον Sam Bridges πριν πάρει τον ρόλο ο Norman Reedus, οπότε δυσκολεύτηκε να βρει τον σωστό σχεδιασμό του: "Αρχικά τον είχαμε σε μία πιο φουτουριστική στολή, σαν έναν εξοσκελετό ή μία πλήρη πανοπλία. Έμοιαζε περισσότερο με manga. Ξεκινήσαμε να το υλοποιούμε αλλά στη μέση της διαδικασίας καταλάβαμε ότι κάτι δεν μας ταίριαζε".

Διαβάστε τα reviews του Death Stranding και συζητήστε για την Kojima Productions στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or