- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Microsoft είχε αρνηθεί πρόταση της Rockstar να γίνει το Grand Theft Auto 3 Xbox exclusive
Η Microsoft είχε αρνηθεί πρόταση της Rockstar να γίνει το Grand Theft Auto 3 Xbox exclusive

Η Microsoft είχε αρνηθεί πρόταση της Rockstar να γίνει το Grand Theft Auto 3 Xbox exclusive
Πληροφορίες
Δεν θεωρούσε εφικτή τη μετάβαση της σειράς από 2D σε 3D.
Ως μέρος της συναρπαστικής σειράς ντοκιμαντέρ Power On που κυκλοφόρησε για τον εορτασμό της 20ής επετείου του Xbox, η Microsoft συζητά τη στιγμή που απέρριψε την πρόταση της Rockstar να τοποθετήσει το Grand Theft Auto 3 στο αρχικό Xbox το 2001 ως exclusive - μία απόφαση που τελικά επέτρεψε στην Sony να γραπώσει την σειρά που θα πουλούσε εκατομμύρια ως timed exclusive για το PS2.
Η ιστορία, η οποία ακολουθεί εξίσου ειλικρινείς "αναμνήσεις" της Microsoft στο Power On, συμπεριλαμβανομένης της παραδοχής ότι το κλείσιμο της εταιρείας ανάπτυξης του Fable Lionhead Studios ήταν ένα από τα "μεγαλύτερα λάθη" της εταιρείας, πρωταγωνιστεί στο τρίτο επεισόδιο. Στο επεισόδιο αυτό, διάφορα μέλη της αρχικής ομάδας του Xbox συζητούν τις προετοιμασίες της Microsoft για το λανσάρισμα της κονσόλας, κατά την οποία η ομάδα έκανε μια περιοδεία σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία για να δημιουργήσει ενθουσιασμό και να πείσει τους developers ότι η κονσόλα της θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιοδείας, όπως αφηγήθηκε ο Kevin Bachus, επικεφαλής των σχέσεων Xbox 3rd party εκείνης της εποχής, η Microsoft προσεγγίστηκε από μία "μικρή εταιρεία ανάπτυξης" που σχεδίαζε να "ξαναεπισκεφτεί" ένα από τα παιχνίδια 2D που είχε δημιουργήσει στο παρελθόν. Ο Drew Angeloff, του Xbox Advanced Technology Group από το 1999 έως το 2004, συνεχίζει την ιστορία, υπενθυμίζοντας πώς μια ομάδα νέων σημαντικών στελεχών στο Xbox που θα εξέταζαν όλες τις παρουσιάσεις από εταιρείες ανάπτυξης αποφάσισε: "Δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα μπορέσει να κάνει τη μετάβαση από το 2D". O Kevin Bachus δήλωσε: "Ένιωσαν ότι ήταν περίπλοκο, δεν καταλάβαιναν πραγματικά τη διεπαφή, νόμιζαν ότι βασιζόταν σε ένα παιχνίδι που δεν είχε τόσο μεγάλη επιτυχία. Προς έκπληξή μου απορρίφθηκε. Κατέληξε να πουλήσει 14,5 εκατομμύρια μονάδες. Ήταν το παιχνίδι με τις κορυφαίες πωλήσεις το 2001 και θα ήταν το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις το 2002 αν δεν το περνούσε... το Grand Theft Auto Vice City".
Έχουμε ακούσει εκδόσεις αυτής της ιστορίας στο παρελθόν, φυσικά - ο συγγραφέας Dean Takahashi αφηγήθηκε για πρώτη φορά την ιστορία στο βιβλίο του "The Xbox 360 Uncloaked" το 2006, ρίχνοντας την ευθύνη σε μια ομάδα στελεχών, γνωστά ως The Star Chamber, υπό τον J. Allard. Ωστόσο, είναι πάντα αναζωογονητικό να ακούς μια μεγάλη εταιρική οντότητα όπως η Microsoft να παραδέχεται και να αναλογίζεται τα λάθη του παρελθόντος δημόσια με τόσο ειλικρινή τρόπο. Η σειρά ντοκιμαντέρ της Microsoft Power On: The Story of Xbox είναι εκπληκτική. Αποτελείται από έξι επεισόδια διάρκειας 40 λεπτών που εκτείνονται από την δημιουργία του αρχικού Xbox μέχρι σήμερα. Αξίζει να το παρακολουθήσετε και, όταν το τελειώσετε, υπάρχει και το επίσημο εικονικό μουσείο Xbox 20th Anniversary για εξερεύνηση.
Διαβάστε περισσότερα για την αφίσα της Microsoft με το Red Ring of Death και συζητήστε για την εταιρεία στο αντίστοιχο forum topic.