- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Στη Μεγάλη Βρετανία δόθηκαν νέες οδηγίες για τις διαφημίσεις των αγορών εντός των games
Στη Μεγάλη Βρετανία δόθηκαν νέες οδηγίες για τις διαφημίσεις των αγορών εντός των games

Στη Μεγάλη Βρετανία δόθηκαν νέες οδηγίες για τις διαφημίσεις των αγορών εντός των games
Πληροφορίες
Πρέπει να γίνουν πιο ξεκάθαρες όσον αφορά το κόστος τους.
Η Βρετανική Επιτροπή Διαφημιστικής Πρακτικής έδωσε νέες οδηγίες για τις διαφημίσεις για τις αγορές εντός των games, οι οποίες πρέπει πλέον να είναι πιο ξεκάθαρες προς τους καταναλωτές.
Τα games που προσφέρουν κάποιο είδος συναλλάγματος εντός τους το οποίο μπορεί και να αποκτηθεί παίζοντας, δεν θα επηρεαστούν τόσο από τις αλλαγές και η επιτροπή δήλωσε ότι κάθε είδος θα εξετάζεται διαφορετικά. Κάθε premium αγορά όμως, πρέπει πλέον να κάνει ξεκάθαρο το κόστος της σε πραγματικά χρήματα. Οι οδηγίες αυτές δεν είναι ακόμα υποχρεωτικές για τις εταιρείες.
Ο νομικός Peter Lewin δήλωσε στο Twitter: Η ASA έδωσε νέες οδηγίες για τη διαφήμιση των αγορών εντός των games. Αυτό είναι μεγάλο ζήτημα και απαιτεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί ως τώρα η βιομηχανία. Αν και η ASA δεν έχει την απόλυτη εξουσία, οι οδηγίες της έχουν λειτουργήσει επιτυχημένα στο παρελθόν καθώς μπορεί να αναφερθεί σε οργανισμούς με περισσότερη εξουσία.
The ASA (one of the UK’s advertising watchdogs) has issued its new guidance on advertising in-game purchases.
— Pete (BlackLivesMatter) Lewin (@LegalGamerUK) September 24, 2021
This is huge and will require significant shifts in current industry practice.
For a detailed breakdown, check out my post below.https://t.co/S1jagv7y85
Διαβάστε επίσης για τους νόμους για τα loot boxes και συζητήστε για το συγκεκριμένο θέμα στο σχετικό forum topic.