- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο Phil Spencer ανησυχεί για την απώλεια της ιστορίας των games
Ο Phil Spencer ανησυχεί για την απώλεια της ιστορίας των games
Ο Phil Spencer ανησυχεί για την απώλεια της ιστορίας των games
Πληροφορίες
Σύμφωνα με δηλώσεις σε πρόσφατη συνέντευξη του.
Ο Phil Spencer λέει ότι ανησυχεί για την απώλεια της ιστορίας των games.
Τα παλιά βιβλία διαβάζονται εύκολα, η παλιά μουσική ακούγεται εύκολα και ακόμη και οι παλιές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές είναι εύκολο να τις παρακολουθήσεις, αρκεί να μπορείς να τις βρεις. Τα παλιά games είναι ένα διαφορετικό θέμα. H αλλαγή της τεχνολογίας μπορεί να τα καταστήσει σχεδόν αδύνατο να τα εκτελέσετε. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, το τέλος του Flash, το οποίο απείλησε την ύπαρξη χιλιάδων παιχνιδιών που σώθηκαν μόνο την τελευταία στιγμή.
Αυτή η πιθανή απώλεια της ιστορίας των games είναι κάτι που σκέφτεται ο Phil Spencer, το ηγετικό στέλεχος του Xbox.
Ο Phill Spencer δήλωσε στην συνέντευξη του στο Kinda Funny: "Πραγματικά εύχομαι ως βιομηχανία να ενωθούμε και να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ιστορίας του τι είναι το gaming, ώστε να μην χάσουμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε πίσω. Σκέφτομαι τι έκανε το Paley Center για την τηλεόραση. Ο Paley από νωρίς είδε ότι η τηλεοπτική βιομηχανία ετοιμαζόταν να πετάξει κυριολεκτικά τις κασέτες στις οποίες υπήρχαν αυτές οι παλιές τηλεοπτικές εκπομπές και είπε: "Έι, θέλω να τις αρχειοθετήσω γιατί κάποια στιγμή κάποιος θα θέλει να επιστρέψει και να δει το σόου του Ed Sullivan ή κάτι τέτοιο και αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να πεταχτούν". Ως βιομηχανία θα μου άρεσε πολύ να ενωθούμε για να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ιστορίας της βιομηχανίας μας, ώστε να μη χάσουμε την πρόσβαση σε μερικά από τα πράγματα που μας έφεραν εκεί που είμαστε σήμερα".
Οι αφοσιωμένοι χομπίστες των ρετρο games τρέφουν αγάπη για παλιούς υπολογιστές, σκοτεινές κονσόλες και "αληθινά" αντίγραφα games σε κουτιά, με εγχειρίδια, κάρτες εγγραφής και feelies. Ο Phill Spencer πιστεύει ότι το cloud gaming μπορεί να παίξει πολύ μεγαλύτερο ρόλο, επειδή εξαλείφει την ανάγκη να επενδύσει κανείς σε παλιό υλικό ή να βρει simulators.
Ο Phill Spencer δήλωσε ότι: "Βλέποντας περισσότερους ανθρώπους να παίζουν κάτι όπως το Prey, ή το Dishonored, ή μπορείτε να πάτε πίσω στο Fable, μπορείτε να μιλήσετε για αυτά τα παιχνίδια, και για εμάς, καθώς καθόμαστε πίσω ως δημιουργικός οργανισμός και παρακολουθούμε τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μας δίνει περισσότερα δεδομένα για να σκεφτούμε πράγματα που θα μπορούσαμε να πάρουμε και να προχωρήσουμε με νέες ιδέες και νέες ομάδες που μπορεί να θέλουν να το κάνουν αυτό. Το Game Pass ήταν σίγουρα μια σπουδαία πηγή. Ήταν καταπληκτικό όταν ήρθε η Bethesda και μπορέσαμε να βάλουμε τόσα πολλά από τα "παλιά νέα" παιχνίδια ή τα "νέα παλιά" παιχνίδια στο Game Pass και να πάμε πίσω με την κληρονομιά που έχουμε με κάποια από τα IP. Ακόμα και η σκέψη για πράγματα όπως το Rare Replay ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πράγμα για εμάς να πάμε να το κάνουμε, και να αφήσουμε τον κόσμο να πάει και να βιώσει κάποια από τα παλιά IP της Rare".
Η Microsoft θα συνεχίσει να κάνει τέτοια πράγματα, σύμφωνα με τον Phill Spencer, επειδή το επιχειρηματικό μοντέλο του Xbox Game Pass το καθιστά βιώσιμο.
Διαβάστε για τη δήλωση του Phil Spencer ότι το DualSense του PS5 μπορεί να εμπνεύσει αλλαγές στο Xbox Controller και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
