- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο Ryosuke Yoshida φεύγει από την Capcom για να αναπτύξει next-gen games στο εξωτερικό
Ο Ryosuke Yoshida φεύγει από την Capcom για να αναπτύξει next-gen games στο εξωτερικό
Hot
Ο Ryosuke Yoshida φεύγει από την Capcom για να αναπτύξει next-gen games στο εξωτερικό
Πληροφορίες
Έχει εργαστεί ως game designer στο Devil May Cry.
Ο Ryosuke Yoshida, πρώην designer της Capcom, ο οποίος εργάστηκε πάνω στα Devil May Cry 5 και Monster Hunter, παραιτήθηκε από την Capcom ώστε να αναπτύξει next-gen games στο εξωτερικό.
Ο Yoshida έκανε την ανακοίνωση αυτή μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter, στην οποία μοιράστηκε λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά του. Μπορείτε να δείτε την ανακοίνωση παρακάτω:
On a personal note,I quit Capcom on July 4.
— Ryosuke Yoshida (@YoshidaBeer) July 6, 2020
I was very happy to be able to develop for 12 years at Capcom.
From now on,I will leave Japan and go overseas to develop games for next-gen.
(I work from home in JP until COVID-19 calms down.)
I will continue doing my best!
Ο Yoshida επίσης επιβεβαίωσε ότι θα δουλεύει εξ αποστάσεως από την Ιαπωνία μέχρι να κατευνάσει η έξαρση του κορωνοϊού. Ο Yoshida δούλευε ως game/combat designer στην Capcom για 12 χρόνια και έχει εργαστεί πάνω σε δημοφιλής σειρές όπως τα Monster Hunter και Devil May Cry, για τα οποία έχει σχεδιάσει και εχθρούς. Ακόμα, το όνομά του αναφέρεται στο τέλος του Resident Evil 5 (2009) στην κατηγορία “special thanks”.
Διαβάστε το review του Devil May Cry 5 και συζητήστε για την Capcom στο σχετικό forum topic.
