- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Sony κατηγορείται για παραπλάνηση των Αυστραλών καταναλωτών
Η Sony κατηγορείται για παραπλάνηση των Αυστραλών καταναλωτών
Hot
Η Sony κατηγορείται για παραπλάνηση των Αυστραλών καταναλωτών
Πληροφορίες
Καλείται να πληρώσει 2.4 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας.
Η Sony Europe, της οποίας παράρτημα είναι η Sony Australia έλαβε σήμερα κατηγορίες από την Αυστραλέζικη Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτή (ACCC) για παραπλάνηση καταναλωτών όσον αφορά τα δικαιώματά τους.
To Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Αυστραλίας επέβαλε στη Sony το πρόστιμο των 2.4 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας καθώς "έκανε ψευδείς και παραπλανητικές παρουσιάσεις στην ιστοσελίδα της και στις εμπορικές συναλλαγές της με τους Αυστραλούς καταναλωτές όσον αφορά τα δικαιώματά τους που τα ορίζει το Αυστραλέζικο Δίκαιο Καταναλωτών (ACL)." Το δικαστήριο ανακάλυψε ότι η Sony Europe παραπλάνησε τέσσερις καταναλωτές, οι οποίοι αγόρασαν games που χαρακτηρίζονταν ως "ελαττωματικά" μέσα στο PS Network. Η Sony ενημέρωσε τους πελάτες της ότι δεν δικαιούνται αποζημίωση εάν έχουν ήδη κατεβάσει το παιχνίδι ή αν έχουν περάσει 14 μέρες από την αγορά, κάτι το οποίο δε συνάδει με τους νόμους που προστατεύουν τους καταναλωτές στην Αυστραλία.
Τα διαδικαστικά για αυτή την υπόθεση είχαν ξεκινήσει πριν από ένα χρόνο. Σε δήλωσή του ο πρόεδρος του ACCC Rod Sims διαβεβαίωσε ότι η Sony έδωσε στους καταναλωτές της ψεύτικες συμβουλές. Συγκεκριμένα δήλωσε: "Τα δικαιώματα εγγύησης των καταναλωτών δεν λήγουν αφού κατεβάσουν ένα ψηφιακό προϊόν και προφανώς δεν εξαφανίζονται μετά από 14 ημέρες ή οποιαδήποτε άλλη τυχαία ημερομηνία που θεσπίζει ένα παιχνίδι ή ένας developer. Οι καταναλωτές που αγοράζουν ψηφιακά προϊόντα έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα που θα είχαν και εάν έκαναν την αγορά τους σε ένα φυσικό κατάστημα."
Επιπρόσθετα, η Sony Europe καταπάτησε την Αυστραλέζικη νομοθεσία λέγοντας σε έναν καταναλωτή ότι μόνο η εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού μπορεί να εξουσιοδοτήσει μία αποζημίωση και σε έναν άλλον ότι δικαιούται αποζημίωση αλλά μόνο σε πιστωτικό υπόλοιπο για το ψηφιακό μαγαζί. Ο Rod Sims δήλωσε: "Οι αποζημιώσεις όσον αφορά τις εγγυήσεις των καταναλωτών πρέπει να δίνονται σε μετρητά ή μέσω μεταφοράς χρημάτων εάν ο καταναλωτής είχε αρχικά πληρώσει με έναν από τους δύο αυτούς τρόπους, εκτός βέβαια αν ο ίδιος επιθυμεί να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο για το μαγαζί."
Τα games που προκάλεσαν αυτή την αναστάτωση δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί. Το Μάιο το ACCC διέταξε το κατάστημα EB Games να αποζημιώσει τους καταναλωτές του που είχαν αγοράσει το Fallout 76 κατά την κυκλοφορία του, ενώ μετά δεν είχαν την δυνατότητα να το επιστρέψουν. Δεν είναι σίγουρο αν αυτές οι δύο υποθέσεις συνδέονται ωστόσο.
Διαβάστε για τον modder που δημιούργησε το P.T μέσα στο Half-Life: Alyx και συζητήστε για τη Sony στο αντίστοιχο forum topic.
