- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Chris Avellone: "Δεν θα ξανασυνεργαστώ με την διοίκηση της Obsidian"
Chris Avellone: "Δεν θα ξανασυνεργαστώ με την διοίκηση της Obsidian"
Hot
Chris Avellone: "Δεν θα ξανασυνεργαστώ με την διοίκηση της Obsidian"
Πληροφορίες
O σεναριογράφος του Fallout: New Vegas εκφράζει τη δυσαρέσκειά του.
O Chris Avellone συνιδρυτής και πρώην creative director στην Obsidian, εκφράζει τη δυσαρέσκειά του σχετικά με τους επικεφαλής του management στην εταιρεία.
Σε συνέντευξή του στο VG247, ο game designer μίλησε για τα προβλήματά του με την Obsidian, για την οποία, όπως ξεκαθάρισε, έχει ακόμη βαθιά εκτίμηση, ιδιαίτερα για τους developers της. "Υπάρχουν διάφορα ζητήματα," εξηγεί ο Avellone. "Νομίζω ότι το πιο σημαντικό από αυτά είναι απλά η επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα, γιατί το περίεργο ήταν ότι – ακόμη και στον κύκλο των ιδιοκτητών – μπορεί δύο από τους ιδιοκτήτες να ξέρουν πραγματικά τι συμβαίνει με ένα συγκεκριμένο project, με κάποιο συγκεκριμένο ζήτημα, και οι άλλοι να μην έχουν ιδέα. Και αυτό συνέβαινε σε όλα τα επίπεδα."
"Όταν αυτή η πληροφορία δεν διασπείρεται, καμιά φορά κάνεις κακές επιλογές. Ας πούμε ότι αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα με το art για κάποιο παιχνίδι. Ίσως να πρέπει να καλέσεις τον art director και να τον συμπεριλάβεις στη συζήτηση, αντί ο art director να είναι το τελευταίο άτομο που μαθαίνει ότι θα αλλάξεις όλο το art στο παιχνίδι. Αλλά επειδή δεν έχεις μιλήσει στον art director, όχι μόνο βρίσκονται σε άγνοια, αλλά και δεν μπορούν να σε ενημερώσουν ως προς τον λόγο που μπορεί να έχουν γίνει αυτές οι αποφάσεις. Μπορεί να αλλάξει τελείως την άποψή σου, αντί του να έρχεσαι απλώς ξαφνικά και να κάνεις κάτι."
Ο Αvellone αναφέρει ότι ένα ακόμη θέμα είναι η απουσία τυποποιημένων μισθών στην εταιρεία, καθώς τα άτομα πληρώνονται πολύ διαφορετικά ποσά για ουσιαστικά τους ίδιους ρόλους. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι μισθοί εξαρτώνται από το ποιος ιδιοκτήτης εμπλεκόταν στην διαδικασία της πρόσληψης. Ο Avellone εργάζεται αυτή τη στιγμή ως freelance writer για παιχνίδια όπως το Dying Light 2 και το Star Wars Jedi: Fallen Order.
Αυτό προκαλούσε μεγάλη ανισορροπία ανάμεσα στους υπαλλήλους και επηρέαζε το ηθικό τους,» ανακαλεί ο Avellone. "Ένα άλλο ζήτημα είναι πως δε νομίζω ότι ο νεποτισμός λειτουργεί ποτέ στη βιομηχανία των video games. Ακόμη και αν ο φίλος σου ή κάποιο μέλος της οικογένειάς σου είναι οι καλύτεροι στη δουλειά τους, το να φέρεις κάποιο τέτοιο πρόσωπο προκαλεί προβλήματα. Οι άλλοι θα τους αντιμετωπίζουν διαφορετικά. Μπορεί να έχουν την καλύτερη συμπεριφορά στον κόσμο, αλλά θα υποθέσουν ότι επειδή αυτό το άτομο έχει διασυνδέσεις με τον CEO, ή τον executive producer, θα έχουν καλύτερη μεταχείριση από αυτούς, είτε την έχουν είτε όχι."
"Ένα παράπονο που εμφανιζόταν συνέχεια, συχνά όταν υπήρχαν απολύσεις – για τη Sega, την Armored Warfare, όποια κι αν ήταν – πάντα υπήρχαν κάποια άτομα τα οποία κρατούσαν και συνήθως βρίσκονταν τους κύκλους του νεποτισμού," εξηγεί ο Avellone. "Μπορεί και να έχεις έναν πραγματικά καλό λόγο για να κρατήσεις αυτό το άτομο, αλλά αυτή η σύνδεση θα αποτελέσει τελικά εργασιακή ευνοιοκρατία, οπότε καλύτερα μα αφαιρέσεις τελείως αυτό το άτομο από την εξίσωση."
"Θα συνεργαζόμουν με τους developers ξανά, αλλά δεν θα συνεργαζόμουν με την διοίκηση," αναφέρει. "Δεν έχω καμία κακή πρόθεση απέναντί τους, απλώς δε νομίζω ότι το στυλ του management που ασκούν είναι υγιές. Παρ’ όλα αυτά, με τους developers που έφυγαν από την Obsidian θα δούλευα ξανά, και σίγουρα θα ξανασυνεργαζόμουν με όσους έχουν παραμείνει εκεί, γιατί είναι άνθρωποι που εργάζονται πολύ σκληρά."
Δείτε το Game of Throne RPG που επρόκειτο να αναπτύξει η Obsidian. Συζητήστε για το νέο RPG της Obsidian στο παρακάτω forum topic.
