Microsoft: Οι χρήστες Xbox είναι πιο hardcore από αυτούς παίζουν σε κονσόλες Playstation

Hot
Μαρίνος Τζώτζης

Μαρίνος Τζώτζης  

Πιθανότατα παίζει Total War, μην ενοχλείτε..
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Microsoft: Οι χρήστες Xbox είναι πιο hardcore από αυτούς παίζουν σε κονσόλες Playstation

Microsoft: Οι χρήστες Xbox είναι πιο hardcore από αυτούς παίζουν σε κονσόλες Playstation

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Σύμφωνα με τον Aaron Greenberg.

O Aaron Greenberg της Microsoft δήλωσε πως οι χρήστες Xbox είναι πιο hardcore από αυτούς παίζουν σε κονσόλες Playstation.

Αυτή τη στιγμή αν πάρουμε στα χέρια σας τα στοιχεία (όσα διαθέτουμε τουλάχιστον) σχετικά με τις πωλήσεις κονσολών το PS4 ξεχωρίζει και τουλάχιστον για αυτήν την γενιά κάθεται αναπαυτικά στον θρόνο του βασιλιά. Παρόλα αυτά ο Aaron Greenberg της Microsoft δήλωσε πως οι gamers που παίζουν σε Xbox μπορεί να είναι λιγότεροι, αλλά είναι περισσότερο hardcore. Δικαιολόγησε αυτή του την δήλωση αναφέροντας πως οι πωλήσεις σε ορισμένα games είναι πολύ υψηλότερες όσον αφορά το attach rate. Αυτό σημαίνει πως στους τίτλους Xbox, από τα συνολικά αντίτυπα που εκδίδονται για αυτούς πωλούνται περισσότερα από ότι τους αντίστοιχους του Playstation.

Ο Greenberg συνέχισε μιλώντας για την εξαιρετική επικοινωνία που διαθέτει η Microsoft με τους fans της και εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια για την εμπειρία του στην Gamescom. Αν και τα στοιχεία που μοιράστηκε ο Greenberg είναι όντως αληθή και η Microsoft έχει κάνει πολλά βήματα τα τελευταία χρόνια για να έρθει κοντά στους fans της, οι συνολικές πωλήσεις τίτλων είναι κατά πολύ υψηλότερες για το PS4. Ακόμη είναι αρκετά λόγικό να έχεις χαμηλότερους δείκτες σε attach rate όταν έχεις ένα μεγαλύτερο playerbase.

Διαβάστε τις δηλώσεις της Microsoft σχετικά με τους fans της. Συζητήστε για το Xbox One στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 Nemesis11 (Level9) 31/08/2018 18:01
Α.............................εγώ συμφωνώ απόλυτα με όσα λέει O Aaron Greenberg.
Μα είναι απολύτως λογικό οι χρήστες του Xbox να είναι πιο hardcore. αφού από το 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε το one και μετά, έχουν πρακτικά στα χέρια τους μια πεθαμένη κονσόλα και όμως ακόμα το παλεύουν και επιμένουν μπας και ρε παιδί μου δουν το φως το αληθινό!!!
Οπότε ''ΝΑΙ'' είναι ξεκάθαρα πιο hardcore κοινότητα.
#2 DimutriKs (Level16) 31/08/2018 18:52
Ακόμα δεν έχει λιώσει η καραμέλα των "hardcore"? Η MS πέρα από πωλήσεις είναι πίσω και στον χρόνο? Πολύ άκυρη δήλωση πραγματικά