- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο Brian Fargo, παραγωγός των Fallout και Wasteland, δεν θα αποσυρθεί
Ο Brian Fargo, παραγωγός των Fallout και Wasteland, δεν θα αποσυρθεί
Hot
Ο Brian Fargo, παραγωγός των Fallout και Wasteland, δεν θα αποσυρθεί
Πληροφορίες
Θα παραμείνει μετά το Wasteland 3. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 25/3/17] Ο Brian Fargo, επικεφαλής της InXile και ταυτόχρονα ένας από τους πιο παλιούς game designers και παραγωγούς της βιομηχανίας, θα αποσυρθεί μετά την κυκλοφορία του Wasteland 3, το οποίο και θα είναι το τελευταίο του παιχνίδι.
"Ήρθε ο καιρός να ρίξω το μικρόφωνο" είπε μεταφορικά ο Fargo ανακοινώνοντας παράλληλα ότι τα Wasteland 2 και Torment: Tides of Numenera τα πήγαν πολύ καλά. Πέρα από το Wasteland 3, το οποίο θα είναι το τελευταίο του παιχνίδι, η InXile αναπτύσσει αυτή την περίοδο τα The Bard's Tale και το The Mage's Tale που αποτελεί VR game.
Ο Brian Fargo εργάζεται στη βιομηχανία των games από το 1981 (όταν υπήρχαν μόνο το Atari 2600 και οι πρώτοι υπολογιστές) και έχει συνεργαστεί με τους συνιδρυτές της Sierra, Ken Williams και Roberta Williams, ενώ έχει προλάβει την Brøderbund στα πάνω της και τον ιδρυτή της Electronic Arts, Trip Hawkins.
Μένει να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει τον Brian Fargo στο τιμόνι της InXile Entertainment. Η εταιρεία πάντως τα πηγαίνει πολύ καλά εμπορικά και δεν έχει χρέος.
[UPDATE: 20/11/18 - Ο Brian Fargo αναστέλει την απόσυρσή του] Η Microsoft εξαγόρασε τις inXile και Obsidian και ο Brian Fargo δήλωσε ευτυχισμένος για αυτή την συμφωνία καθώς η inXile θα έχει πλέον μπάτζετ για να δημιουργήσει νέα games.
Ο Fargo τόνισε ότι κατά την διάρκεια του development θα πρέπει να γίνει εκτενές testing για να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι και ότι πολλές φορές χρειάζεται μέχρι και τρίμηνο για κάτι τέτοιο, πράγμα δύσκολο για μια μικρή ομάδα ανάπτυξης που θα πρέπει να ξοδέψει επιπλέον μισθούς αντί να κυκλοφορήσει το παιχνίδι της νωρίτερα και να μπορέσει να εισπράξει τα έσοδα. Τώρα με την εξαγορά από την Microsoft τα δεδομένα αλλάζουν.
Ωστόσο, η inXile δεν θα αρχίσει να αναπτύσσει games μεγάλου μπάτζετ, αλλά "κάτι ανάμεσα σε AA και AAA games" όπως λέει ο Fargo, οποίος τονίζει ότι τα μπάτζετ ανάπτυξης ενός παιχνιδιού έχουν ανέβει για τα AA games. Κάποτε έπαιρνε "3.000.000 δολάρια από το Kickstarter και 1.000.000 από την Early Access" οπότε με ένα μπάτζετ 5-6 εκατομμυρίων δολαρίων έκανε ανάπτυξη, ενώ σήμερα χρειάζονται 15-20 εκατομμύρια για AA games. Τώρα με την Microsoft θα γίνεται πιο εκτενές beta testing μέχρι την τελική κυκλοφορία.
Η inXile θα συνεχίσει να έχει τον απόλυτο έλεγχο στα games που αναπτύσσει, ενώ πλέον δεν θα χρειάζεται τα χρήματα από το crowdfunding. O Fargo είναι ανάμεσα στα διοικητικά μέλη που παρέχουν συμβουλές στο Fig, κάτι που σημαίνει ότι ίσως επιθυμεί να προχωρήσει σε crowdfunding παρά την επένδυση της Microsoft. Τέλος, σκόπευε να αποσυρθεί από την gaming βιομηχανία μετά την ανάπτυξη του Wasteland 3, αλλά τελικά ανέβαλε την αποχώρησή του λόγω της επένδυσης της Αμερικάνικης εταιρείας.
Διαβάστε το review του Wasteland 2 και δείτε το gameplay video του Wasteland 3.
Στη στήλη Critical Hit σας έχουμε μεγάλη κόντρα Fallout vs Wasteland.

Comments