Take-Two: "Κάποιοι έχουν κάψει τα games τους με τις ετήσιες εκδόσεις"

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Take-Two: "Κάποιοι έχουν κάψει τα games τους με τις ετήσιες εκδόσεις"

Take-Two: "Κάποιοι έχουν κάψει τα games τους με τις ετήσιες εκδόσεις"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Σπόντες προς Ubisoft και Activision.

Μιλώντας σήμερα σε συνέδριο επενδυτών, ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two (που έχει στην κατοχή του publishers όπως η Rockstar και η 2K Games) έριξε "πλάγιες" βολές προς την Ubisoft, την Activision αλλά και όσους publishers επιλέγουν το να κυκλοφορούν ετήσια sequels.

"Αν οι σειρές μας γινόντουσαν ετήσιες σε θέμα πωλήσεων θα ήμασταν ωφελημένοι. Αλλά θα αναγκαζόμασταν να διπλασιάσουμε τις ομάδες ανάπτυξης για να ανταπεξέλθουμε και ταυτόχρονα να υπάρχει το ερώτημα του κόσμου για το αν του δίνουμε ποιοτικά games. Ώσπου στο τέλος θα τους κουράζαμε. Το καλύτερο με την Take-Two είναι ότι οι σειρές μας είναι μόνιμες στη συνείδηση του κόσμου ο οποίος τις αγαπάει. Οι ανταγωνιστές μας προτιμούν να "καίνε" τις σειρές τους, επομένως αναγκάζονται να δημιουργούν νέες, κάτι που είναι δύσκολο να συμβεί" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι Rockstar και 2K Games έχουν 11 σειρές και κάθε κυκλοφορία πουλάει συνήθως 5 εκατομμύρια αντίτυπα. Επιπλέον, η Take-Two έχει κυκλοφορήσει 54 games με τουλάχιστον 2 εκατομμύρια πωλήσεις το καθένα. "Έτσι, έχουμε το ελεύθερο να εναλάσσουμε τις κυκλοφορίες μας ώστε να υπάρχει ποικιλία και να μην τις "καίμε"" κατέληξε ο Zelnick.

Προφανώς οι δηλώσεις του αναφέρονται σε publishers όπως η Ubisoft, η οποία από το Assassin's Creed II και έπειτα κυκλοφορούσε μία έκδοση ανά έτος για έξι χρόνια! Ευτυχώς πλέον η Γαλλική εταιρεία έκανε μία παύση από το Assassin's Creed. Παρόμοια τακτική ακολουθεί και η Activision με το Call of Duty, αλλά και όσες εταιρείες κυκλοφορούν Sports games, με την αιτιολογία του ότι σε κάθε νέα σεζόν γίνονται μεταγραφές σε αθλητικούς συλλόγους.

Η Take-Two έχει κι αυτή με τη σειρά της δύο ετήσιες σειρές, τα NBA 2K και WWE 2K.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ashbringer (Level25) 18/11/2016 17:15
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνεται αναφορά σε άλλες εταιρείες.Η κάθε εταιρεία να κοιτάει τη δουλειά της και ο κόσμος θα κρίνει και θα αγοράσει αυτό που νομίζει ότι τον καλύπτει.
#2 Professor_Severus_Snape (Level28) 21/11/2016 16:06
Καλά, τα sports games είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία και πρέπει να κυκλοφορούν ετήσια για προφανείς λόγους. Από εκεί και πέρα όμως ισχύει ότι "καίγονται" πολλά franchises με ετήσιες κυκλοφορίες.