- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Gamescom 2014: Tα indies του Xbox One
Gamescom 2014: Tα indies του Xbox One
Hot
Gamescom 2014: Tα indies του Xbox One
Πληροφορίες
Πληθώρα από indies για τη next-gen κονσόλα της Microsoft.
Στην σημερινή συνέντευξη τύπου της Microsoft, o Chris Charla, επικεφαλής της ID@Xbox Indie Initiative, ανακοίνωσε πως πολλά αγαπημένα Indie θα κυκλοφορήσουν πρώτα για την κονσόλα του Xbox One.
Μεταξύ αυτών ήταν το Goat Simulator, το sandbox Space Engineers αλλά και το Smite. Για το τελευταίο ειπώθηκε πως αν είναι ένα MOBA να περάσει σε κονσόλα, το Smite είναι το κατάλληλο για gameplay με χειριστήριο. O Charla επίσης τόνισε την κυκλοφορία του The Escapists από την εταιρία ανάπτυξης Team17, αλλά και το Super Hot που αποτελεί ένα κομψό FPS και που στο οποίο ο χρόνος κινείται μόνο όταν κινείστε και εσείς.
Σημαντικό είναι να πούμε πως δεν είναι μόνο αυτά καθώς υπάρχουν στην ατζέντα και άλλα games όπως το Threes! ή το Plague Inc. Evolved τα οποία έχουν ανακοινωθεί. Τέλος εντύπωση έκανε και το Below με το τρέιλερ που μπορείτε να δείτε παρακάτω.
Δείτε εδώ αναλυτικά την παρουσίαση της Microsoft στην φετινή Gamescom όπως την κατέγραψε το GameWorld.

Comments