Ubisoft: Έλλειψη γυναικείων χαρακτήρων στα games

Hot
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου  

Now playing: Immortals Fenyx Rising.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Ubisoft: Έλλειψη γυναικείων χαρακτήρων στα games

Ubisoft: Έλλειψη γυναικείων χαρακτήρων στα games

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Αντιδράσεις στο Twitter από άλλους developers.

Σάλος έχει ξεσπάσει στο Twitter τις τελευταίες ώρες με την ανακοίνωση ότι δεν θα υπάρξουν γυναικείοι χαρακτήρες στα νέα games της Ubisoft, Assassin’s Creed: Unity και Far Cry 4.

Από ότι ειπώθηκε στην έκθεση Ε3, τα Far Cry 4 και Assassin’s Creed: Unity δεν θα έχουν γυναικείο χαρακτήρα στο multiplayer mode. H Ubisoft, η οποία είναι υπεύθυνη για το development και των δυο games, εξήγησε πως πρόκειται για αναγκαία λύση καθώς δεν είχαν κάποια γυναίκα εκείνη την περίοδο για να την χρησιμοποιήσουν για τα animations. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ubisoft έχει γίνει η αιτία που δημιουργήθηκε το hashtag #womenaretoohardtoanimate στο Twitter, το οποίο χλευάζει την απάντηση των developers. Πολλοί αναφέρουν ότι τα animations των γυναικείων χαρακτήρων και στα δύο games είναι σχεδόν ίδια με των αντρών και το μόνο που αλλάζει είναι η εξωτερική εμφάνιση.

Ο Jonathan Cooper, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τα animations στο Assassin’s Creed III και πλέον δουλεύει στην Naughty Dog, δήλωσε στο Twitter του ότι το να προσθέσουν μερικά γυναικεία animations θα ήταν δουλειά μίας ημέρας, το πολύ δύο. Συνέχισε τα posts του, λέγοντας πως η Αveline από το Assassin’s Creed: Liberation έχει πολλά κοινά στο animation με τον Connor από το Assassin’s Creed III. Έχουμε επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του τμήματος του animation στην Ubisoft για να ρωτήσουμε παραπάνω πληροφορίες και μόλις έχουμε κάτι νεότερο θα σας ενημερώσουμε.

Διαβάστε για τα τελευταία νέα από την E3 όσον αφορά τα Assassin’s Creed: Unity και Far Cry 4.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 -1 Commander George (Level15) 12/06/2014 18:51
Εμμμμμ..... Από πότε είπαμε είναι αναγκασμένος ο developer να βάζει γυναικείους χαρακτήρες;

Επίσης, από τη στιγμή που η πλειονότητα των γυναικών θεωρούν ανώριμους τους άντρες που ασχολούνται με τα Games, εάν μου δινόταν η επιλογή ούτε εγώ θα έβαζα γυναικείο χαρακτήρα στο παιχνίδι (εξαιρούνται οι NPC). Και όχι δεν πρόκειται περί σεξισμού, είμαι υπέρ της ισότητας, αν και ακόμα να δω κάποια γυναίκα να κάνει επαγγέλματα σαν αυτό του βοθρατζή, του ανθρακωρύχου του οικοδόμου κτλ.
#2 +4 Sadshadow (Level13) 12/06/2014 19:16
Hλίθια απάντηση, ας μην βγάζουν τότε 2 τίτλους τον χρόνο αφου δεν έχουν τόσο πια χρόνο και χρήμα... τέλος πάντων η λύση σε τέτοια προβλήματα είναι οι πωλήσεις, αν πουλάνε λιγότερο οι τίτλοι που έχουν χεσμένο το 50% των καταναλωτών θα δείτε πως ξαφνικά θα βρούνε χρόνο και budget για να φτιάξουν ένα μπαρμπαδακι παραπάνω στο multiplayer.
#3 +2 CaptainFord (Level2) 12/06/2014 19:20
Υπαρχει κανενας χαρακτηρας που να λεγεται Corvo στο Assassin's Creed III ?
#4 -4 cosmic7 (Level12) 12/06/2014 19:25
axaxaxaxaxaxaxa

Η απάντηση της Ubisoft είναι τελείως άκυρη και ανυπόστατη. Αν υπολογίσουμε ότι το ~90% των gamers είναι άντρες και το 60% αυτών είναι στερημένοι άντρες ή πιτσιρικάδες, είναι τελείως παράλογο να μην βάλεις έστω ένα γυναικείο χαρακτήρα σε κάποιον δευτερότριτο ρόλο.

Αν το δούμε από την άλλη οπτική, σε κανένα από αυτά τα games δεν κολλάει άμεσα γυναικείος χαρακτήρας σαν main char... Δηλαδή τι, να έπαιζε στο Far Cry 4 γυναίκα? Να πηδάει βουνά να κλέβει φορτηγά να αποκεφαλίζει και να ανατινάζει?? Και όλα αυτά να κάνει, τι να το κάνουμε, είναι FPS, δε βλέπουμε το ωραίο καλοσχηματισμένο texture της (εκτός και αν μπορείς να κοιτάξεις κάθετα προς τα κάτω κολλώντας το πηγούνι στο λαιμό :P Εκεί ίσως να είχε ενδιαφέρον ).

Επίσης στο AC τι να την κάνεις τη γυναίκα? Όλο το storyline έχει άντρες χαρακτήρες και κάποιες δευτερότριτες γυναίκες που λίγο μας νοιάζουν σε αυτό τον τίτλο, εδώ οδηγάς πειρατικό και πυροβολάς με τα κανόνια του, τι να τις κάνεις τις γυναίκες εκεί???

Από εκεί και πέρα, έβαλαν την Clara ή όπως την λένε στο watch_dogs. Γεμάτη tatto και piercing και ήταν και hacker. Εντάξει πιστεύω καλή συμμετοχή, έδωσε λίγο χρώμα στο ρηχό σενάριο.

Αλλά ρε Χριστιάνα έχετε την τιμή, ο πιο γαμάτος χαρακτήρας όλων των εποχών ( μετά τον Snake ) να είναι γυναίκα. Ολόκληρη Lara σας έχει κάνει η Eidos και ήταν σε ρόλο πάρα πολύ ανατρεπτικό κιόλας!!! Από αρκούδες και δεινοσαύρους μέχρι ιθαγενείς και "μάγους" έχουμε σκοτώσει με τη Lara. Δε νομίζω να παραπονέθηκε κανείς μας!!! :P :P

Πάντως εγώ είμαι υπέρ των γυναικείων χαρακτήρων στα games αλλά παν μέτρον άριστον.... :)
#5 +4 Vitril (Level20) 12/06/2014 19:29
Απ' ότι καταλαβαίνω η φασαρία δημιουργήθηκε γιατί, παρότι και τα 2 παιχνίδια έχουν coop mutiplayer, δεν μπορείς να παίξεις γυναικείο χαρακτήρα σε αυτά. Δε μιλάμε καν για τους βασικούς χαρακτήρες των παιχνιδιών.

Πιστεύω ότι το όλο ζήτημα δημιουργείται γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να δεχτεί την σήμερον ημέρα τα παιχνίδια να αγνοούν τόσο επιδεικτικά ομάδες ανθρώπων. Ο πιο συνηθισμένος πρωταγωνιστής παιχνιδιών ακόμα και σήμερα είναι λευκός staight άντρας. Άλλες φυλές αγνοούνται πολύ συχνά ή παρουσιάζονται μόνο ως στερεότυπα. Η LGBT κοινότητα αγνοείται επίσης. Εταιρίες όπως η Bioware έχουν κάνει κάποια σωστά βήματα σε αυτό το θέμα αλλά ακόμα η βιομηχανία είναι πίσω.

Και φτάνουμε στις γυναίκες. Εδώ τα πράγματα είναι ακόμα πιο τραγικά, καθώς οι γυναίκες αποτελούν το μισό πληθυσμό του πλανήτη και σχεδόν τους μισούς παίχτες videogames παγκοσμίως. Παρόλα αυτά η βιομηχανία των videogames συνεχίζει να τους συμπεριφέρεται με άσχημο τρόπο. Πόσα παιχνίδια έχουν γυναίκα πρωταγωνίστρια; Ένα πολύ μικρό ποσοστό. Ακόμα μικρότερο είναι τα παιχνίδια στα οποία οι πρωταγωνίστριες είναι κάτι άλλο από αντρκές φαντασιώσεις. Ακόμα και στα παιχνίδια που υπάρχουν αξιόλογες γυναίκες πρωταγωνίστριες συχνά πυκνά γίνονται σοβαρά ατοπήματα. Για παράδειγμα το playboy spread της Triss όταν κυκλοφόρησε το Witcher 2 ή η παντελής έλλειψη της Elizabeth από το εξώφυλλο του Bioshock: Infinite.

Στο Assassin's Creed ο κόσμος ζητάει καιρό τώρα μια γυναίκα πρωταγωνίστρια, γιατί θα ήταν κάτι ενδιαφέρον, θα άνοιγε πολλές ευκαιρίες για ωραίο storytelling. Ναι, είχαμε την Aveline αλλά ήταν σε ένα side game χωρίς την προσοχή στην ιστορία και τους χαρακτήρες των βασικών παιχνιδιών της σειράς. Η γαλλική επανάσταση θα μπορούσε να είναι το τέλειο setting για μια γυναίκα πρωταγωνίστρια. Αντί γι αυτού οι δημιουργοί επέλεξαν να μην έχουν καν γυναικείο μοντέλο για τα coop missions. Δεν είναι περίεργο που το internet αντιδρά έτσι.
#6 +2 cosmic7 (Level12) 12/06/2014 20:05

Quoting Vitril:

Απ' ότι καταλαβαίνω η φασαρία δημιουργήθηκε γιατί, παρότι και τα 2 παιχνίδια έχουν coop mutiplayer, δεν μπορείς να παίξεις γυναικείο χαρακτήρα σε αυτά. Δε μιλάμε καν για τους βασικούς χαρακτήρες των παιχνιδιών.

Πιστεύω ότι το όλο ζήτημα δημιουργείται γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να δεχτεί την σήμερον ημέρα τα παιχνίδια να αγνοούν τόσο επιδεικτικά ομάδες ανθρώπων. Ο πιο συνηθισμένος πρωταγωνιστής παιχνιδιών ακόμα και σήμερα είναι λευκός staight άντρας. Άλλες φυλές αγνοούνται πολύ συχνά ή παρουσιάζονται μόνο ως στερεότυπα. Η LGBT κοινότητα αγνοείται επίσης. Εταιρίες όπως η Bioware έχουν κάνει κάποια σωστά βήματα σε αυτό το θέμα αλλά ακόμα η βιομηχανία είναι πίσω.

Και φτάνουμε στις γυναίκες. Εδώ τα πράγματα είναι ακόμα πιο τραγικά, καθώς οι γυναίκες αποτελούν το μισό πληθυσμό του πλανήτη και σχεδόν τους μισούς παίχτες videogames παγκοσμίως. Παρόλα αυτά η βιομηχανία των videogames συνεχίζει να τους συμπεριφέρεται με άσχημο τρόπο. Πόσα παιχνίδια έχουν γυναίκα πρωταγωνίστρια; Ένα πολύ μικρό ποσοστό. Ακόμα μικρότερο είναι τα παιχνίδια στα οποία οι πρωταγωνίστριες είναι κάτι άλλο από αντρκές φαντασιώσεις. Ακόμα και στα παιχνίδια που υπάρχουν αξιόλογες γυναίκες πρωταγωνίστριες συχνά πυκνά γίνονται σοβαρά ατοπήματα. Για παράδειγμα το playboy spread της Triss όταν κυκλοφόρησε το Witcher 2 ή η παντελής έλλειψη της Elizabeth από το εξώφυλλο του Bioshock: Infinite.

Στο Assassin's Creed ο κόσμος ζητάει καιρό τώρα μια γυναίκα πρωταγωνίστρια, γιατί θα ήταν κάτι ενδιαφέρον, θα άνοιγε πολλές ευκαιρίες για ωραίο storytelling. Ναι, είχαμε την Aveline αλλά ήταν σε ένα side game χωρίς την προσοχή στην ιστορία και τους χαρακτήρες των βασικών παιχνιδιών της σειράς. Η γαλλική επανάσταση θα μπορούσε να είναι το τέλειο setting για μια γυναίκα πρωταγωνίστρια. Αντί γι αυτού οι δημιουργοί επέλεξαν να μην έχουν καν γυναικείο μοντέλο για τα coop missions. Δεν είναι περίεργο που το internet αντιδρά έτσι.



Εμένα πάντως η γνώμη μου είναι ότι τέτοια πράγματα δεν πρέπει να τα παίρνουμε στα σοβαρά γι'αυτό και καλαμπουρίζω και εγώ με αυτά που είπα πριν. Παρόλο που έχεις απόλυτο δίκιο ( εκτός του ότι οι μισοί gamers είναι γυναίκες ) η gaming industry το τελευταίο πιστεύω που θέλει να κάνει είναι να δημιουργήσει στερεότυπα. Απλά επηρεάζεται και εκείνη από τα ήδη υπάρχοντα κοινωνικά στερεότυπα και ας πιστεύουμε ότι μερικά από αυτά τα έχουμε ξεπεράσει σαν κοινωνία.....

Τώρα εγώ είπα και πριν εγώ είμαι υπέρ των γυναικείων χαρακτήρων στα games και όπως είπα η δικαιολογία της Ubisoft ήταν τραγική....
#7 +1 Devilhunter_PS (Level19) 12/06/2014 20:32
Δικαίωμά τους. Προσωπικά μόνο για τεμπελιά θα μπορούσα να τους κατηγορήσω. Κατά τα άλλα δεν μπορείς να πεις στον καλλιτέχνη να αλλάξει το όραμα του.Δεν χρειαζόταν γυναικείους χαρακτήρες οπότε δεν ζήτησε άτομα. . Αν δεν σου αρέσει φίλη ιντερνετικη feminatzi του facebook και του twitter μην το πάρεις.

Έτσι είναι ο νέο φεμινισμός που παρασιτεί παντού τώρα τελευταία . Σου έρχεται στο God of War Ascencion που σκοτώνεις ότι ζει και αναπνέει τριγύρω σου και σου λέει το παιχνίδι προωθεί τη βία προς τις γυναίκες γιατί σκοτώνεις το γυμνόστηθο ανθρωπόμορφο τέρας που προσπαθεί να σε σκοτώσει.

Πιθανότατα θα το πάρουν τώρα, τουλάχιστον για το unity, αλλά μακάρι να μπορέσουν να το προσπεράσουν σε στυλ tomodachi life. Θα σας έχουμε υπ' όψιν στο sequel κλπ κλπ
#8 +2 Glamorous (Level27) 13/06/2014 01:28

Quoting CaptainFord:

Υπαρχει κανενας χαρακτηρας που να λεγεται Corvo στο Assassin's Creed III ?


Ωχ εχεις δικιο, δικο μου λαθος! Απλα επαιζα Dishonored πριν γραψω την ειδηση και μου ειχε μεινει το ονομα :P (Corvo Attano)
#9 +1 Niosys (Level10) 13/06/2014 03:37
Βλέπω από τώρα τις ηλίθιες εκστρατείες της Anita Sarkeesian αν δεν άρχισαν ακόμα...
#10 +1 Commander George (Level15) 13/06/2014 14:26
Και ξαναρωτάω επειδή απάντηση δεν έλαβα: Είναι υποχρεωμένοι οι developers να προσθέσουν αναγκαστικά γυναικείο χαρακτήρα; Εάν ναι (που δεν είναι έτσι), τότε γιατί να μην είναι αναγκασμένοι να προσθέσουν και ομοφυλόφιλους, και τρανσέξουαλ, και παντός χρώματος άτομα, καθώς επίσης και δυσλεκτικούς ή/και άτομα με ειδικές ανάγκες; Κι αυτοί δεν είναι ομάδες ανθρώπων; Γιατί συγκεκριμένα γυναίκες;

Επίσης, το γεγονός να έτυχε απλά στον καλλιτεχνικό οίστρο του developer/σεναριογράφου να μην υπάρχει κάποιος γυναικείος χαρακτήρας δεν παίζει; Διότι εμένα μου φαίνεται πολύ πιο πιθανό αυτό.

Τέλος, προς όσους γνωρίζουν Ιστορία, κατά τη Γαλλική Επανάσταση αγνοήθηκαν τα όποια δικαιώματα των γυναικών που απαιτούσαν οι τότε φεμινίστριες, απόρροια του οποίου (μπορεί να) είναι η έλλειψη σημαντικών γυναικείων χαρακτήρων στο ACU. Και πάλι όμως υπάρχει ολόκληρο LIberation που ασχολούμαστε με γυναικείο παίκτη.

Επιτέλους, αφήστε τα φεμινιστικά σας κολλήματα στην άκρη! Έτσι κι αλλιώς, για παιχνίδια μιλάμε! Όχι, το ότι έτυχε σε ένα παιχνίδι να μην υπάρχουν κύριοι γυναικείοι χαρακτήρες, δεν σημαίνει πως οι developers είναι σεξιστές ή ότι το κάνουν επίτηδες!

My 2 cents.
#11 -1 InvisibleGoat (Level1) 14/06/2014 18:26
Eνταξει πιστεύω πως η δικαιολογία ήταν άκυρη αλλά υπάρχει λογική που δεν υπάρχουν female char σε games.Πρώτον, γιατί games παίζουν περισσότερο άντρες και δεύτερον τα περισσότερα games διαδραματιζονται σε εποχές που οι γυναίκες δεν είχαν δικαιώματα. Άρα σε τίτλους του στυλ ac θα ήταν δύσκολο μια γυναικά να έβγαινα στους δρόμους και να φεριζε κόσμο ενώ καλά-καλά δεν είχε δικαίωμα να δουλέψει.
#12 +1 Shallow (Level15) 14/06/2014 19:03

Quoting InvisibleGoat:

Eνταξει πιστεύω πως η δικαιολογία ήταν άκυρη αλλά υπάρχει λογική που δεν υπάρχουν female char σε games.Πρώτον, γιατί games παίζουν περισσότερο άντρες και δεύτερον τα περισσότερα games διαδραματιζονται σε εποχές που οι γυναίκες δεν είχαν δικαιώματα. Άρα σε τίτλους του στυλ ac θα ήταν δύσκολο μια γυναικά να έβγαινα στους δρόμους και να φεριζε κόσμο ενώ καλά-καλά δεν είχε δικαίωμα να δουλέψει.


Συμφωνώ και εγώ αλλά αν σκεφτούμε τον αντίποδα τώρα, οι άντρες ναι μεν παίζουν περισσότερο αλλά για σκέψου σε πόσα games οι άνδρες εν γνώση τους φτιάχνουν γυναικείους χαρακτήρες ( άσχετα για πιο λόγο το κάνουν γιατί υπάρχουν πολλοί ). Ενώ από την άλλη ναι μεν λόγω εποχής δεν είναι φυσικό να δεις γυναίκες σε τέτοιους ρόλους αλλά στην τελική παίζουμε ένα φανταστικό game (εννοώντας ότι δεν υπάρχει) άρα why not να υπάρχει playable γυναικείος χαρακτήρας από τη στιγμή κιόλας που έτσι πιθανόν να έχεις μεγαλύτερο αγοραστικο κοινό;
#13 +1 CaptainFord (Level2) 15/06/2014 14:01

Quoting Glamorous:


Quoting CaptainFord:

Υπαρχει κανενας χαρακτηρας που να λεγεται Corvo στο Assassin's Creed III ?


Ωχ εχεις δικιο, δικο μου λαθος! Απλα επαιζα Dishonored πριν γραψω την ειδηση και μου ειχε μεινει το ονομα :P (Corvo Attano)



Σιγα το τραγικο λαθος, απλα ηθελα να σχολιασω! :D
#14 Commander George (Level15) 15/06/2014 14:42

Quoting Shallow:

Ενώ από την άλλη ναι μεν λόγω εποχής δεν είναι φυσικό να δεις γυναίκες σε τέτοιους ρόλους αλλά στην τελική παίζουμε ένα φανταστικό game (εννοώντας ότι δεν υπάρχει) άρα why not να υπάρχει playable γυναικείος χαρακτήρας από τη στιγμή κιόλας που έτσι πιθανόν να έχεις μεγαλύτερο αγοραστικο κοινό;



Όταν αυτό το φανταστικό game εκτυλίσσεται σε μία υπαρκτή εποχή με ιστορικά πρόσωπα κτλ, είσαι υποχρεωμένος να τα λάβεις όλα υπ' όψιν σου.

Και εκτός αυτού, επαναλαμβάνω: Είναι υποχρεωμένοι οι developers να προσθέσουν αναγκαστικά γυναικείο χαρακτήρα; Εάν ναι (που δεν είναι έτσι), τότε γιατί να μην είναι αναγκασμένοι να προσθέσουν και ομοφυλόφιλους, και τρανσέξουαλ, και παντός χρώματος άτομα, καθώς επίσης και δυσλεκτικούς ή/και άτομα με ειδικές ανάγκες; Κι αυτοί δεν είναι ομάδες ανθρώπων; Γιατί συγκεκριμένα γυναίκες;
#15 +1 Shallow (Level15) 15/06/2014 15:27

Quoting Commander George:


Quoting Shallow:

Ενώ από την άλλη ναι μεν λόγω εποχής δεν είναι φυσικό να δεις γυναίκες σε τέτοιους ρόλους αλλά στην τελική παίζουμε ένα φανταστικό game (εννοώντας ότι δεν υπάρχει) άρα why not να υπάρχει playable γυναικείος χαρακτήρας από τη στιγμή κιόλας που έτσι πιθανόν να έχεις μεγαλύτερο αγοραστικο κοινό;



Όταν αυτό το φανταστικό game εκτυλίσσεται σε μία υπαρκτή εποχή με ιστορικά πρόσωπα κτλ, είσαι υποχρεωμένος να τα λάβεις όλα υπ' όψιν σου.

Και εκτός αυτού, επαναλαμβάνω: Είναι υποχρεωμένοι οι developers να προσθέσουν αναγκαστικά γυναικείο χαρακτήρα; Εάν ναι (που δεν είναι έτσι), τότε γιατί να μην είναι αναγκασμένοι να προσθέσουν και ομοφυλόφιλους, και τρανσέξουαλ, και παντός χρώματος άτομα, καθώς επίσης και δυσλεκτικούς ή/και άτομα με ειδικές ανάγκες; Κι αυτοί δεν είναι ομάδες ανθρώπων; Γιατί συγκεκριμένα γυναίκες;



Υποχρεωμένοι δεν είναι φυσικά έχεις δίκιο αλλά δεν θα πέσει και το badget τους έξω αν ξοδέψουν λίγα χιλιαρικάκια παραπάνω για ένα γυναικείο χαρακτήρα από τη στιγμή που τα κέρδη είναι υπερπολλαπλάσια, γιατί κακά τα ψέμματα, γυναίκες gamer υπάρχουν που παίζουν τα ίδια games με εμάς πολλές φορές, οπότε γιατί να είναι υποχρεωμένες να παίξουν με αρσενικό χαρακτήρα; Όλα θέμα management είναι πάντως, καθαρά για λόγους marketing όλα τα game θα πρέπει να είχαν γυναικείους χαρακτήρες πιστεύω, γιατί όπως και να το κάνεις πουλάς ένα προιόν και με τις γυναίκες επιπλέον ως υποψήφιους αγοραστές στοχεύεις σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό άρα περισσότερα κέρδη, τουλάχιστον όσον αφορά τις μεγάλες gaming εταιρείες που πάνω απόλα θέλουν κέρδη, πχ ΕΑ
#16 +1 Shallow (Level15) 15/06/2014 15:57
Και κάτι που ξέχασα, τα AC βασίζονται σε ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα δεν έχουν σχέση με ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα και καθώς ασσασίνοι τύπου Ezio που κάνει τα πάντα κτλ δεν υπήρχαν ποτέ, οι ασσασίνοι στη πραγματικότηττα προήλθαν από παραφθορά της λέξης "χασασίν" ή "χασισίν", δηλαδή "αυτός που τρώει χασίς" Οι δολοφόνοι εκτελούσαν τις πράξεις τους υπό την επήρεια χασίς, το οποίο τους δινόταν ως μια πρόγευση για τις απολαύσεις που θα γεύονταν στους ουράνιους κήπους που περιγράφει το Κοράνιο, μετά την εκτέλεση της αποστολής τους, και ουδέποτε έφυγαν από Ισραήλ, Συρία και Περσία που δραστηριοποιούνταν. Τώρα αν εμείς επειδή θέλουμε ένα πειστικό concept σαν εταιρεία δεν θέλουμε γυναικείους χαρακτήρες οκ, αλλά στα πλαίσια της ικανοποίησης του κοινού δεν μας χαλάει να υπάρχει ένας γυναικείος χαρακτήρας. Το ΑC είναι ένα συνονθύλευμα βασισμένο σε ιστορικά γεγονότα για να είναι όσο το δυνατόν πιο πιστευτό, και σχεδόν τίποτα δεν είναι πραγματικό πέρα από το θρύλο των ασασίνων, συγγνώμη για το μεγάλο post
#17 GamerPs3maniac (Level16) 27/06/2014 13:16
Γυναικείοι χαρακτήρες υπήρχαν στο παρελθόν.
Θυμάται κανείς
1) Τη Regina από το Dino Crisis;
2) τη Aline Cedrac ως playable character στο Alone in the Dark: The New Nightmare,
3) τη Jill Valentine στο Resident Evil, RE3: Nemesis, RE: Revelations και σε πόσα γίνονται αναφορές σε αυτήν αλλά και πόσα RE μπορεί να τη χειρίζεσαι και δεν θυμάμαι,
4) τη Claire Redfield στο Resident Evil 2, Resident Evil Code: Veronica και σε πόσα άλλα RE γίνονται αναφορές ή/και τη χειρίζεσαι που δεν θυμάμαι,
5) την Aya από τη σειρά Parasite Eve,
6) τη Jeniffer Tate από το Primal,
7) και φυσικά τη Lara Croft από τη σειρά Tomb Raider.
8) τη Hana από τη σειρά Fear Effect (σειρά με 2 βιντεοπαιχνίδια, τέλος πάντων κρίμα και ήταν καλή...)
Ακόμη πόσες ηρωίδες που δεν θυμάμαι ή και δεν ξέρω είναι σε βιντεοπαιχνίδια.
Απλά το θέμα είναι πως κατά κόρον ναι έχουμε άνδρες πρωταγωνιστές στα βιντεοπαιχνίδια. Τώρα πλέον γιατί δεν υπάρχουν γυναικείοι χαρακτήρες δεν γνωρίζω και είναι μάλλον μεγάλο θέμα.