Απολύεται το μισό προσωπικό της Capcom Europe

Hot
Παντελής Δασκαλέλος

Παντελής Δασκαλέλος  

Now playing Crysis 2, Gears of War 2 και Tom Clancy's H.A.W.X
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Απολύεται το μισό προσωπικό της Capcom Europe

Απολύεται το μισό προσωπικό της Capcom Europe

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Λόγω της εμπορικής αποτυχίας διαφόρων τίτλων της.

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του MCV η Capcom Europe ετοιμάζεται να μπει σε καθεστώς αναδιάρθρωσης ύστερα από το αποτυχημένο οικονομικό έτος της. Με βάση τα παραπάνω τουλάχιστον το μισό προσωπικό της εταιρείας κινδυνεύει να χάσει την δουλειά του, ενώ είναι πολύ πιθανόν να υπάρξουν συγχωνεύσεις στις αρμοδιότητες των διαφόρων υπαλλήλων.

Ένα στέλεχος της Capcom ανέφερε επίσης στο MCV τα εξής: "Ύστερα από την αναδιάρθρωση του Αμερικανικού παραρτήματός μας, η διοίκηση της Capcom Europe αξιολογεί την δομή της εταιρείας  με στόχο να εξασφαλίσει ότι θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί τις συνεχείς αλλαγές των απαιτήσεων της αγοράς στην βιομηχανία των video games."

H Capcom γενικότερα είχε ένα δύσκολο οικονομικό έτος, όπως αποτυπώθηκε πρόσφατα και στις οικονομικές εκθέσεις της προς τους επενδυτές της. Πιο συγκεκριμένα το παράρτημα της εταιρείας που ασχολείται με την έκδοση διαφόρων τίτλων είδε τα έσοδά του να συρρικνώνονται σε ένα ποσοστό της τάξεως του 50% σε σχέση με πέρυσι. Το γεγονός αυτό οφείλεται κυρίως σε τρεις κυκλοφορίες, το Resident Evil 6, το DmC: Devil May Cry και το Lost Planet 3. H μεγαλύτερη ζημιά προκλήθηκε από την αποτυχία του Resident Evil 6, το οποίο παρά το υψηλό budget παραγωγής και τους 600 developers που εργάστηκαν σε αυτό, δεν κατάφερε να πουλήσει τα αναμενόμενα, κοινώς τα 7 εκατομμύρια που είχε ως στόχο η Capcom.

Τα μόνα ευχάριστα νέα για την Capcom προέρχονται από τα Resident Evil: Revelations, Dragon's Dogma και Monster Hunter 4. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στο Dragon's Dogma, το οποίο πλέον έχει πουλήσει περισσότερα από 2 εκατομμύρια αντίτυπα και είναι πολύ πιθανόν να αποτελέσει μία από τις σειρές, στις οποίες θα στηριχθεί η Ιαπωνική εταιρεία στο μέλλον στην προσπάθεια της να ανακάμψει.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 GamerPs3maniac (Level16) 03/10/2013 18:52
Κρίμα. Τέτοιες εποχές δεν χρειαζόμαστε απολύσεις. Το αντίθετο μάλιστα.
#2 +2 BigBoss (Level24) 03/10/2013 18:57

Quoting GamerPs3maniac:

Κρίμα. Τέτοιες εποχές δεν χρειαζόμαστε απολύσεις. Το αντίθετο μάλιστα.


Δυστυχώς όμως, οι εποχές αυτές είναι υπεύθυνες για τις απολύσεις. Ας ελπίσουμε οτι θα βρουν γρήγορα δουλειά οι άνθρωποι.
#3 +1 MarkodisRM (Level15) 03/10/2013 20:05
Μου ήθελαν και 7 εκατομμύρια για το RE 6... το τι έκαναν οι 600 developers πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω...
#4 akanthithos (Level7) 03/10/2013 20:17
Έσπασε τα μούτρα της η Capcom. Πίστεψε ότι το Resi 6 θα είναι Resi 5 στις πωλήσεις αλλά πολλοί της γύρισαν την πλάτη για το κάκιστο 6ο μέρος. Εύχομαι το επόμενο να βαδίζει στα παλιά χνάρια.
#5 Vasilis (Level25) 03/10/2013 23:34
Γενικά η Capcom θα πρέπει να προσφέρει κάτι καινούριο και στους παλιούς τίτλους όπως Resident evil να τους επαναφέρει παλιά και αγαπημένα στοιχειά.
#6 sericlis10 (Level10) 04/10/2013 01:12
Ας προσεχε περισσοτερο. Πιστευε οτι το RE6 οτι θα πουλησει μονο και μονο λογω ονοματος. Αμ δε! Ακριβως επειδη ειναι δυσκολοι οι καιροι, οι gamers σκεφτονται περισσοτερο που θα δωσουν τα λεφτα τους. Αν εφτιαχνε καλο παιχνιδι θα πουλαγε, απλα πραγματα. Δεν της φταει κανενας
#7 Vitril (Level20) 04/10/2013 11:59
Ένα παιχνίδι που όλοι το έθαψαν πούλησε 5 εκατομμύρια αντίτυπα και το θεωρούν αποτυχία επειδή δεν πούλησε 7. Νομίζω οι εταιρίες έχουν υπερβολικά μεγάλες προσδοκίες. Θυμίζει την Squarenix με το Tomb Raider.
#8 ilovegames (Level25) 04/10/2013 14:32
600 developers, πλάκα μας κάνει? Πρέπει να υπολογίσουν καλύτερα πόσους χρειάζονται.
#9 john95 (Level5) 09/10/2013 16:38
Ε σιγα σιγα όλες οι εταιρίες θα απολύουν πράγμα που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει σε τέτοιυς καιρούς...