Η Atari ξεπουλάει games

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Η Atari ξεπουλάει games

Η Atari ξεπουλάει games

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Πιθανό το οριστικό κλείσιμο. Δείτε αναλυτικά τις εταιρείες που αγοράζουν τα games. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση 23/5/13] Η κρίση εξακολουθεί να πλήττει τους "αδύναμους" publishers του χώρου και στη θέση αυτή βρίσκεται δυστυχώς η ιστορική Atari, η οποία επιχειρεί να αποφύγει την πτώχευση παρόμοια με της THQ, η οποία πριν από μερικούς μήνες είχε ξεπουλήσει όλα της τα games βάζοντας και επίσημα "λουκέτο".

Αφότου η Atari Αμερικής πτώχευσε τον Ιανουάριο, η γαλλική Atari πήρε το τιμόνι υπό τον έλεγχό της και υπό τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες αναγκάζεται να ξεπουλήσει ορισμένα από τα games της για να επιβιώσει...ή πολύ απλά για να κατεβάσει κι αυτή τα τελευταία ρολά του πάλαι ποτέ κολοσσού. Άλλωστε, η Wall Street Journal αναφέρει ότι η Atari δεν έχει καταφέρει να βρει επενδυτή (χρειαζόταν τουλάχιστον 22,2 εκατομμύρια δολάρια), συνεπώς βρίσκεται προ των πυλών για την διαφαινόμενη χρεωκοπία.

Όι σειρές που πωλούνται είναι το Rollercoaster Tycoon για 3,5 εκατομμύρια δολάρια και το Test Drive για μόλις 1,5 εκατομμύρια δολάρια. Το real-time strategy Total Annihilation του Chris Taylor θα πωληθεί "κοψοχρονιά" έναντι 250.000 δολαρίων. Ο τελευταίος βρίσκεται στη Λευκορωσία αφού πλέον εργάζεται στην Wargaming.net, εταιρεία ανάπτυξης του World of Tanks, αναπτύσσοντας μαζί της ένα νέο free-to-play παιχνίδι.

Οι καιροί είναι δύσκολοι, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της αγοράς και θα είναι κρίμα να δούμε την Atari να ακολουθεί την ίδια μοίρα με την THQ.

Αν είχατε κι εσείς Atari 2600 μην ξεχάσετε να μπείτε στην κουβέντα μας στο σχετικό topic του Atari 2600 που άνοιξε στο forum του GameWorld και που θα σας γεμίσει...αναμνήσεις.

[UPDATE 24/6/13] Σήμερα ανακοινώθηκε ότι η Nordic Games εξαγόρασε τις σειρές Desperados και Silver οι οποίες ανήκαν στην Atari.

Το Desperados ανήκει στο είδος των Real-Time Tactics games. Κυκλοφόρησε δύο εκδόσεις, το 2001 (Desperados: Wanted Dead or Alive) και το 2006 (Desperados 2: Cooper's Revenge). Το Silver εμφανίστηκε μόνο το 1999 και είναι ένα Action RPG και PC και Dreamcast. 

H Nordic Games ξόδεψε 4,9 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει ορισμένα..."τριτοδεύτερα" games της THQ, η οποία και χρεωκόπησε φέτος. Δείτε αναλυτικά όλες τις εξαγορές.

Απ' ότι φαίνεται τα brands της Atari φεύγουν ένα προς ένα και οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας. Μόνο η γαλλική Atari βρίσκεται εν ζωή και αν δεν υπάρξει κάποιος μεγάλος μέτοχος να την επαναφέρει τότε...δύσκολα μπορεί να αποφευχθεί η καταστροφή.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 atSOFt (Level18) 25/10/2012 22:26
Αναμένω με μεγαλο ενδιαφερον εδω και καιρο και παρακολουθω τα βίντεο που κατα καιρους ανεβαίνουν, δηλωνω μεγαλος οπαδος του SimCity.. Ισως να ειναι αποθημενο και κατα βαθος να θελω να γίνω δημαρχος, τι να πώ!
#2 asmilon (Level26) 25/10/2012 22:34
Και εγω ως οπαδος των παλιων καλων SimCity ανυπομονω να δω τι καλο μας εχουν ετοιμασει στο νεο τιτλο της σειρας!
#3 general656 (Level21) 25/10/2012 23:41
Κανενα P-Review κανατε ; Θελω να δω πως ειναι xD ... παιζει να ειναι καλη φαση παντος ...
#4 mike kodima (Level20) 26/10/2012 19:32
Τίποτα για XBOX 360 και γενικά για της κονσόλες!
#5 eliminator (Level26) 26/10/2012 19:35
Δε κυκλοφορεί στις κονσόλες από όσο ξέρω.
#6 psmaniac (Level15) 23/05/2013 22:55
Δε μπορεί να χαθεί αυτή η εταιρεία..................... :cry:
#7 geololj (Level28) 24/05/2013 00:39
Μακάρι να βρει την λύση και να μην κλείσει. Δε γίνεται να κλείσει... :cry:
#8 eliminator (Level26) 24/05/2013 23:01
Γίνεται να κλείσει μια εταιεία με τέτοια ιστορία; Δεν μπορεί να βρει νέους επενδυτές να τη σώσουν;
#9 thunderspeeder (Level14) 24/05/2013 23:04
Είναι ιστορική εταιρία... Είναι κεφάλαιο στο gaming
#10 cyclopes (Level15) 25/05/2013 10:26
τεραστια εταιρία ηταν καποτε ..