Ubisoft: Διακοπή συνεργασίας με τον δημιουργό του Assassin's Creed

Hot
Ubisoft: Διακοπή συνεργασίας με τον δημιουργό του Assassin's Creed

Ubisoft: Διακοπή συνεργασίας με τον δημιουργό του Assassin's Creed

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο Patrice Désilets εξηγεί τους λόγους της απομάκρυνσής του. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 8/5/13]Ο Patrice Désilets, υπεύθυνος ανάπτυξης του Assassin's Creed, απολύθηκε από την Ubisoft σήμερα το πρωί, δύο μήνες μετά την επιστροφή του στην εταιρεία ύστερα από μια απουσία τριών ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του ίδιου στο Polygon.com, οι διαδικασίες δεν έγιναν με ιδιαίτερη τυπικότητα: «Ενημερώθηκα προσωπικά για την παύση του συμβολαίου μου, μου παρέδωσαν μια ειδοποίηση για την απόλυσή μου και με συνόδευσαν εκτός κτιρίου χωρίς ιδιαίτερα διακριτικό τρόπο δύο φρουροί. Δεν πρόλαβα να αποχαιρετήσω τους συνεργάτες μου ή να μαζέψω τα πράγματά μου».

Το καλοκαίρι του 2010 ο Désilets έφυγε από την Ubisoft για να κάνει ένα διάλλειμα και να σκεφτεί τις μελλοντικές του κινήσεις. Στη συνέχεια βρέθηκε στην THQ Montreal στην οποία και εργάστηκε σε δύο projects με τις κωδικές ονομασίες 1666 και Underdog. Μετά την χρεωκοπία της THQ, το στούντιο του Montreal όπως και τα projects αυτά αποκτήθηκαν από την Ubisoft και έτσι ο Désilets μοιραία επέστρεψε στους αρχικούς του εργοδότες.

Από την πλευρά της η Ubisoft δήλωσε, πάλι στο Polygon.com: «Όλες οι συζητήσεις που έγιναν με καλή θέληση μεταξύ του Patrice και της εταιρείας μας και οι οποίες είχαν ως σκοπό να χαράξουν μια κοινή γραμμή σκέψης ήταν ημιτελείς. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αποχώρηση του Patrice. Οι προτεραιότητές μας βρίσκονται σε αυτούς που ήδη εργάζονται σκληρά στα υπό ανάπτυξη projects. Αυτοί αποτελούν την βάση της επιτυχίας της Ubisoft Montréal τόσο στο παρελθόν, όσο και στο μέλλον».

Ο Patrice Désilets ωστόσο δεν δείχνει διατεθειμένος να το αφήσει να περάσει έτσι: «Δεν ήταν δική μου απόφαση. Οι πράξεις της Ubisoft δεν έχουν καμία βάση και αξία. Είμαι διατεθειμένος να πολεμήσω την Ubisoft για τα δικαιώματά μου, για τους συνεργάτες μου και το παιχνίδι μου».

Η Ubisoft ακόμα δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση.

[Update: 1/5/2017 – Οι λόγοι που οδήγησαν στην απομάκρυνσή του] Μετά από αρκετό καιρό ο Patrice Désilets έσπασε τη σιωπή του και εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν στην αρχική παραίτησή του από τη Ubisoft.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε, ο δημιουργός του Assassin’s Creed ομολογεί ότι το κλίμα σε μία τόσο μεγάλη εταιρεία δεν είναι πάντα το καλύτερο, αφού στην περίπτωσή του αναγκαζόταν πολλές φορές να λέει ψέματα για εμπορικούς λόγους.

"Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα κατά την παραμονή μου στη Ubisoft ήταν ότι αναγκαζόμουν να λέω ψέματα στις συνεντεύξεις και να υιοθετώ απόψεις άλλων, γιατί σε τόσο μεγάλες εταιρείες πρέπει να συμβιβάζεσαι. Η δική μου δουλειά είχε πολλούς συμβιβασμούς αφού έπρεπε συνεχώς να είμαι μπροστά από τις κάμερες και να λέω την άποψη των άλλων. Εγώ όμως δεν είμαι καλός ψεύτης και γι΄αυτό δεν μπόρεσα να συνεχίσω. Εν συνεχεία ανακάλυψα ότι όταν δουλεύεις σε μία μεγάλη εταιρεία, βγάζεις χρήματα για άλλους και αυτοί δεν νοιάζονται για σένα. Είπα στον εαυτό μου, αρκετά. Αν είναι να βγάλω κάποιο άλλο Assassin’s Creed θα είναι για μένα και για τον κόσμο που έχω πίσω στο Montreal."

Ο Désilets εξήγησε ότι δεν ήταν εύκολη η απόφαση να φύγει από τη Ubisoft και συνέχισε λέγοντας.

"Το κορίτσι που έβγαινα τότε μου είπε ότι πλέον δεν φαίνομαι χαρούμενος, δουλεύοντας για τη Ubisoft και εκεί κατάλαβα ότι δεν πάει άλλο. Έχω φύγει εδώ και εφτά χρόνια".

Σήμερα, ο Desilets διευθύνει μία μικρή εταιρεία ανάπτυξης που αριθμεί 27 άτομα προσωπικό και ονομάζεται Panache. Συγκρίνει πολλές φορές τις δύο εταιρείες και θεωρεί ότι το να δουλεύεις σε μικρές ομάδες κάνει τη δουλειά πιο οικογενειακή. Στο Assassin’s Creed που δούλεψε, τα άτομα ξεπερνούσαν τα 800 και κανένας δε γνώριζε πραγματικά τον άλλο. Ενημερώνει ότι έχει επανακτήσει τα δικαιώματα του 1666: Amsterdam και κάποια στιγμή θα το δούμε.

"Είναι ένα παιχνίδι που δημιούργησα για το διάβολο που κρύβουμε μέσα μας και πολλές φορές βγαίνει προς τα έξω. Κάποια στιγμή θα ασχοληθούμε και με αυτό εδώ στην Panache".

Την πλήρη συνέντευξη του Désilets μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το επόμενο παιχνίδι του Désilets θα είναι το Ancestors: The Humankind Odyssey, το οποίο θα είναι τρίτου προσώπου και θα διαδραματίζεται 10 εκατομμύρια χρόνια πριν. Η αρχική ιδέα ήταν να βγει σε επεισόδια αλλά η ιδέα αυτή απορρίφτηκε.

Διαβάστε τα reviews όλων των Assassin's Creed. Συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Glamorous (Level27) 08/05/2013 14:51
Εντάξει τώρα αξίζει να πει κανείς κρίμα!
#2 AntonKos (Level16) 08/05/2013 15:38
"και με συνόδευσαν εκτός κτιρίου χωρίς ιδιαίτερα διακριτικό τρόπο δύο φρουροί."
Τι ειναι αυτα μωρε? Η Ubisoft προσελαβε τη Χρυση Αυγη για security? :lol: :D
#3 +1 the_prophet1987 (Level22) 01/05/2017 23:09
Εντάξει πιστεύω οτι ο Patrice Desilets εκφράζει πολλούς developers που είναι στην ίδια μοίρα και δε μπορούν να μιλήσουν.Τουλάχιστον κατάφερε και έφυγε όσο ήταν ακόμα νωρίς.
Οι μεγαλο-Publishers-νταβατζήδες της βιομηχανίας το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι το κέρδος.Έχουν τους developers να δουλεύουν 25 ώρες το 24ωρο,χωρίς σωστό ύπνο,σωστή διατροφή και κυρίως σωστή ψυχολογία.Να δημιουργούν ένα παιχνίδι που δεν είναι καν δική τους ιδέα και να το βλέπουν σαν αγκαρία η σε άλλες περιπτώσεις να αναγκάζονται να πουλήσουν την ιδέα τους στον publisher η και να πουληθούν και οι ίδιοι.

Βλέπουμε όλο και περισσότερους δημιουργούς τελευταία να το γυρνάνε στο independent development.Είναι ένας δύσκολος δρόμος αλλά όπως λέει και ο Desilets υπάρχει το κλίμα της οικογένειας,της ενότητας και της συνεργασίας.Εγώ προσωπικά προτιμώ χίλιες φορές να περιμένω 4 και 5 χρόνια μέχρι να κυκλοφορήσει ένας αξιπρεπής indie τίτλος παρά να παίζω αντιγραφές και μισοτελιωμένα παιχνίδια 2 χρονών.