THQ vs Take-Two

Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Κόντρα μεταξύ THQ και Take-Two ξέσπασε, με αφορμή το μέλλον της πρώτης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε στο Joystiq ότι η THQ δεν θα υπάρχει σε έξι μήνες από τώρα.

"Η στρατηγική της THQ μέχρι τώρα ήταν να αγοράσει licences από άλλους, όπως τα UFC, WWE ή μία εμπορική ταινία, και να φτιάχνει games από αυτά. Η δική μας στρατηγική ήταν 100% ιδιόκτητα licences." είπε μεταξύ άλλων ο Zelnick, ενώ φάνηκε ιδιαίτερα καυστικός για τις υπηρεσίες που προσφέρει η THQ: "Η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ μας είναι η ποιότητα. Η Take-Two έχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα από τα μέχρι τώρα reviews, σύμφωνα με το Metacritic και τα όσα πιστεύουν οι άνθρωποι της βιομηχανίας. Η THQ είχε κάποια καλά games των οποίων όμως η ποιότητα δεν ανέβηκε".

Τέλος, για το μέλλον της THQ, ο Strauss Zelnick ήταν ιδιαίτερα προκλητικός λέγοντας: "Η στρατηγική της THQ δεν έπιασε κι η εκτέλεση ήταν κακή. Σαν να έχεις κακό φαγητό και σε μικρές ποσότητες. Δεν βλέπω την THQ να υπάρχει σε έξι μήνες από τώρα."

Άμεση ήταν η απάντηση της αντιπροέδρου εμπορικής επικοινωνίας της THQ, Angela Emery, η οποία δήλωσε στο Eurogamer: "Προφανώς η αντίληψη του κ. Zelnick είναι ξεπερασμένη και ανακριβής. Τα σχόλιά του είναι ανεύθυνα και ψευδή. Καλό θα ήταν να σχολιάζει την δική του επιχείρηση".

Η μάχη στο ρινγκ φαίνεται ότι άναψε για τα καλά και προφανώς η Take-Two θέλει να "τελειώσει" τους μετόχους της THQ για να βγάλει τον ανταγωνιστή απ' τη μέση.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 DigiMike (Level12) 06/04/2012 17:02
Πλάκα μας κάνει ο τύπος?Γιατί δεν κοιτάει την καμπούρα του?Ενα GTA εχουν βγαλει και κατι τρεχει στα γυφτικα.Και το 4 που του διναν 10αρια στο Metacritic δεν εκανε ουτε για 8.Μιλανε ολοι....