Mists of Pandaria: Talents
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Από τη στιγμή που το νέο expansion του World of Warcraft εν ονόματι Mists of Pandaria ανακοινώθηκε στη Blizzcon 2011 στις 21 Οκτωβρίου, ανάμεικτα συναισθήματα εμφανίστηκαν στις τάξεις των συνδρομητών του MMORPG της Blizzard. Από εκείνη τη μέρα, τα official forum της εταιρείας καθώς και κάθε site που ασχολείται με το παιχνίδι, κατακλείστηκαν από μηνύματα που εξέφραζαν την αγανάκτηση για τις αλλαγές αυτές, ειδικά για αυτές που αφορούν τα talents. Δεν τους αδικούμε, αφού οι σχεδιαστές έχουν πειραματιστεί με το τελευταίο θέμα ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, κάνοντας έτσι τους παίχτες να αφιερώσουν αρκετό χρόνο στο να βρουν το σωστό συνδυασμό από talents που θα τους φανεί χρήσιμος.
Εξαιτίας αυτής της αναστάτωσης που κυκλοφορούσε, ο επικεφαλής των σχεδιαστών Greg Street, γνωστός στο ευρύτερο κοινό του WoW ως "Ghostcrawler", έδωσε κάποιες απαντήσεις πάνω στις κριτικές των gamers μέσω του προσωπικού του blog που διατηρεί στο site του παιχνιδιού. Για τους χρήστες που τους κατηγορούν ότι τώρα θα διαθέτουν λιγότερες επιλογές, αναφέρει ότι ενώ έχουν δίκιο, θα έχουν περισσότερες επιλογές που αξίζουν και οι οποίες θα είναι ενδιαφέροντες και ταυτόχρονα διασκεδαστικές για αυτούς, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το να επιλέγεις μεταξύ ενός talent το οποίο σου δίνει 10% damage και ενός άλλου που σου δίνει 5% damage δεν είναι καθόλου ενδιαφέρον. Το να επιλέγεις ένα talent που σου προσφέρει 5% critical ή 5% haste θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον, αλλά πιθανόν να υπάρχει μία σωστή επιλογή. Τέλος, όταν θα επιλέγεις ένα talent που ακινητοποιεί ή επιβραδύνει τον αντίπαλο, αυτό μπορεί να είναι ενδιαφέρον. Ποιο όμως κάνει περισσότερο damage; Δύσκολο να πεις. Ποιό είναι καλύτερο; Εξαρτάται από την περίπτωση.».
Ο Street πρόσθεσε πάνω σε αυτό: «Δοκιμάζαμε το μοντέλο του talent tree για επτά χρόνια. Πιστεύουμε ότι διαθέτει κενά και δεν διορθώνεται. Γνωρίζουμε ότι κάποιοι από εσάς έχετε πίστη σε μας ότι κάποια μέρα θα αντικαταστήσουμε τελικά όλα τα βαρετά +5% critical talents με ενδιαφέροντα και θα σας δώσουμε 80 talent points που μπορείτε να ξοδέψετε οπουδήποτε και ότι το παιχνίδι θα εξακολουθεί να παραμένει σχετικά ισορροπημένο και διασκεδαστικό. Εκτιμούμε ιδιαίτερα την πίστη σας, αλλά φοβόμαστε ότι είναι άστοχη.».
Ο Greg Street μίλησε ακόμη για το θέμα των βέλτιστων συνδυασμός των talents, δηλαδή την συνήθεια των χρηστών να επιλέγουν συγκεκριμένα μόνο talents με τα οποία θα αξιοποιήσουν το ρόλο τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ξεκαθάρισε ότι οι αλλαγές που εισήγαγαν οι developers στο game με την έκδοση του Cataclysm είχαν ως απώτερο σκοπό να δώσουν μία ιδιομορφία ανάμεσα στους παίκτες, δίνοντάς τους μερικά talents με πιο χρήσιμο χαρακτήρα τα οποία δεν μπορούσαν να αγνοήσουν. Επέπληξε επίσης τους παίχτες, λέγοντας ότι «Οι παίκτες παραδέχονται ότι δεν πειραματίζονται για να βρούn την καλύτερη κατασκευή από talents. Αποδέχονται την κατασκευή που προσφέρεται από ένα site που ασχολείται με το μηχανικό μέρος του παιχνιδιού, αλλά στη συνέχεια χρησιμοποιούν τα δεδομένα αυτά για να κοροϊδεύουν τους παίκτες που δεν τα εφαρμόζουν. Βαθιά γνώση του μηχανικού μέρους του παιχνιδιού είναι σίγουρο ότι αποτελεί συστατικό στοιχείο των ικανοτήτων του. Αλλά ξέροντας πώς να Googleάρεις ‘4,3 Shadow Spec’ δεν σε κάνει αυτόματα καλύτερο παίκτη.».
Τέλος, ο επικεφαλής των σχεδιαστών της Blizzard παραδέχτηκε ότι πολλά από τα νέα talents είναι περιστασιακά, με μία μικρή κλίση προς το PvP και χωρίς καμία χρησιμότητα σε raids με μία πρώτη ματιά. Το σκεπτικό των σχεδιαστών πίσω από αυτές τις αλλαγές είναι ότι, ενώ αυτά τα καινούρια talents δεν θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν σε μάχες με bosses, θα φανούν αρκετά χρήσιμα στις λιγότερο σημαντικές μάχες, ενώ επιδιώκουν να κάνουν τους παίχτες που δεν ασχολούνται με το PvP να του δώσουν μία ακόμη ευκαιρία.
Μπορείτε να δοκιμάσετε το νέο talent calculator στο επίσημο site του παιχνιδιού.