Gamescom 2011: Τα games της NCsoft

Hot

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Συνέντευξη τύπου της NCsoft και previews. Wildstar το όνομα του νέου MMORPG. Νέα στοιχεία για το Guild Wars 2.

Δύο είναι τα games που παρουσιάζει η NCsoft στην φετινή Gamescom. Το ένα είναι το Wildstar, το νέο MMORPG της Carbine Studios που τόσο είχε συζητηθεί τις τελευταίες ημέρες. Το άλλο είναι το ήδη γνωστό Guild Wars 2, το δυνατό χαρτί της εταιρείας που αναμένεται στην ιδανική περίπτωση με το νέο έτος.

Wildstar
Η αναμονή έφτασε στο τέλος της και χωρίς περιττές καθυστερήσεις, ο αντιπρόεδρος της NCsoft Matt Turetzky καλωσόρισε τους developers της Carbine επί σκηνής. Ακολούθησε η αποκάλυψη του ονόματος και το παρακάτω τρέιλερ. Παράλληλα, σηκώθηκε και το site του παιχνιδιού στο οποίο θα μπορείτε να κάνετε αίτηση για την beta, η οποία ξεκινάει από σήμερα.


Είχαμε επίσης την ευκαιρία να δούμε και το πρώτο gameplay demo. Τόσο από το αρχικό intro, όσο κι από το παρακάτω βίντεο που θα δείτε, το Wildstar δείχνει να γέρνει ελαφρώς προς το στυλάκι του Star Wars, αλλά σε έναν καθαρά καρτουνίστικο κόσμο. Εκεί συναντάμε humans, aurins (φυλή που μοιάζει με elves), διάφορα άλλα εξωγήινα πλάσματα, όπως επίσης και την περίεργη χλωρίδα και πανίδα του πλανήτη. Η τελευταία μάλιστα αποτελείται από μικρά ζωύφια μέχρι τεραστίων διαστάσεων υπάρξεις. Στον κόσμο αυτό, τον πρώτο λόγο έχει η φυλή των Elden, η οποία όμως μια μέρα εξαφανίζεται. Κάπου εκεί αναλαμβάνετε οι ίδιοι δράση.

Το Wildstar θα συνδυάζει έναν κόσμο μαγείας και τεχνολογίας, στον οποίο θα μπορείτε να παίξετε ελεύθερα όπως θέλετε. Επιλέγετε race, class και faction, ενώ στην πορεία της ιστορίας επιλέγετε τον δρόμο που θα ακολουθήσετε. Μπορείτε να εξερευνήσετε το περιβάλλον ελεύθερα, να ανακαλύψετε νέο κόσμο ή και να ρίξετε ατελείωτο PvE, καθώς τα layers (περιοχές) του παιχνιδιού αλλάζουν δυναμικά, κάτι που σίγουρα ανανεώνει το ενδιαφέρον σας.

Δοκιμάσαμε να αφιερώσουμε λίγα λεπτά στο νέο αυτό MMORPG και παρατηρήσαμε τα εξής. Καταρχήν στην διαμόρφωση χαρακτήρα όντως έχετε πολλές επιλογές. Αρχικά επιλέγετε το race και το φύλο και στη συνέχεια προχωράτε στην class. Για παράδειγμα ο Esper, είναι μια class που συνδυάζει heals, buffs και DPS. Παρακάτω όμως έχουμε ένα ασυνήθιστο στοιχείο, το Player Path. Εδώ καθορίζετε ουσιαστικά το profession του χαρακτήρα σας και όχι μόνο. Στα paths συναντάμε τον Soldier, που απλά αναλαμβάνει quests, τον Scientist, που αναζητά να ανακαλύψει περισσότερο τον κόσμο και τα πλάσματά του, τον Settler που θέλει να έρχεται πιο κοντά σε επαφή με τους ανθρώπους, αναλαμβάνοντας κοινωνικά quests ή τον Explorer, που ψάχνει quests ή εξερευνά κρυμμένα μυστικά σε βουνά, κοιλάδες και τα συναφή.

Καλά όλα αυτά και μπορεί το Wildstar να σας δίνει πολλά customizations και την επιλογή της εξερεύνησης, αλλά το σύστημα μάχης του είναι αρκετά συνηθισμένο. Με δεξί κλικ στα mobs και πάτημα σε αριθμό του πληκτρολογίου σας, εκτελείτε την αντίστοιχη μαγεία. Το A.I. είναι πολύ στατικό και προβλέψιμο, ενώ το frame rate παρουσιάζει πτώσεις, όχι μόνο όταν πλησιάζουν άλλοι παίκτες αλλά ακόμα κι όταν εμπλέκονται πολλά mobs στο ίδιο σημείο. Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει, καθώς η beta τώρα ξεκινάει, απλά το αναφέρουμε διότι αν συμβαίνει σε έναν μικρό server τότε έχει πιθανότητα να εξακολουθεί να συμβαίνει κι αργότερα.

Επιπρόσθετα, το παιχνίδι δείχνει να εστιάζει κυρίως στο PvE. Για το PvP δεν έγινε περαιτέρω ανάλυση για το πως θα κατανεμηθούν οι servers, αν θα υπάρχουν περιοχές για PvP κτλ. Τέλος, τα καρτουνίστικα γραφικά δείχνουν ωραία στα cinematics αλλά στην πράξη αν παίξετε το παιχνίδι live θα δείτε ότι τα textures και το anti-aliasing είναι μέτριας ποιότητας. Η μηχανή γραφικών είναι αρκετά ελαφριά, ωστόσο εμπεριέχει περιβάλλοντα πλούσια σε χρώματα και με δυναμικές αλλαγές καιρικών συνθηκών. Πάντως, η Carbine Studios την σχεδίασε έτσι ώστε να επιτρέπει το απόλυτο Zoom In-Zoom Out. Μπορείτε δηλαδή να παίξετε είτε με κάμερα πρώτου προσώπου, είτε με τελείως πανοραμικό πλάνο, απλά κουνώντας την ροδέλα του ποντικιού.

Στα quests σας δίνονται συνηθισμένες εντολές, όπως το να τοποθετήσετε αντικείμενα σε μία περιοχή ή να βοηθήσετε επιζώντες να βρουν τον δρόμο τους. Ως αποτέλεσμα αυτού, οι πράξεις σας θα έχουν αντίκρισμα και για την συνέχεια, φέρνοντας ή απωθώντας εχθρούς από μία περιοχή. Κάτι τέτοιο θα συμβεί και στο Guild Wars 2, επομένως η NCsoft δείχνει να αρέσκεται πλέον και σε αυτό το στοιχείο, δηλαδή να κυκλοφορεί MMORPG με δυναμικές αλλαγές στο περιβάλλον.

Το Wildstar θα κυκλοφορήσει μόνο για PC, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας. Με ένα πρώτο δείγμα, δεν φαντάζει ότι μπορεί να μπει δυνατά στην αγορά, όσο συμπαθητικοί κι αν δείχνουν οι χαρακτήρες και τα περιβάλλοντά του.

Guild Wars 2
Το τελευταίο διάστημα βλέπαμε διαρκώς ειδήσεις για τις νέες classes και κάποια πολύ συγκεκριμένα updates. Τώρα όμως, όσο πλησιάζουμε στην κυκλοφορία του Guild Wars 2, η ArenaNet, προγραμματιστική εταιρεία του παιχνιδιού, θα αυξάνει τις αποκαλύψεις της. Ήδη υπάρχει ειδικό περίπτερο στην Gamescom για το Guild Wars 2 (ξέχωρα από το μεγάλο της NCsoft) όπου μπορείτε να δοκιμάσετε το σύστημα PvP του παιχνιδιού. Με αφορμή αυτό, ανακοινώθηκε το πρώτο map για PvP με την ονομασία Battle of Kyhlo. Θα είναι ένας χάρτης κυριαρχίας με αρκετά Siege weapons και καταστροφικό περιβάλλον.

Οι Eric Flannum, επικεφαλής του παιχνιδιού, έδειξε ένα νέο gameplay video και σε συνδυασμό με τα όσα είδαμε στην Gamescom έχουμε ένα πρώτο δείγμα συμπερασμάτων.

Γενικά στοιχεία
Στο Guild Wars 2 θα επιλέγετε τον χαρακτήρα σας ανάμεσα σε πέντε φυλές. Στο customization έχουμε πολλές νέες προσθήκες, αλλά στο demo που παίξαμε δεν υπήρχαν όλες οι επιλογές ανοικτές. Οι developers ενημερώσανε ότι θα μπορούμε να φροντίσουμε από τα κιλά τα οποία θα είναι ο παίκτης μας μέχρι και το να μπορεί ο παίκτης να βάλει...κέρατα, τατουάζ ή αυτιά των asura τα οποία θα είναι διαφορετικά και μοναδικά για κάθε φυλή.


Στα professions θα έχετε 8 επιλογές, ενώ θα υπάρχει μάχη κάτω από το νερό και βέβαια το γνωστό χαρακτηριστικό της δυναμικής αλλαγής τεράτων ή δυσκολίας αυτών, όταν σε μια περιοχή αυξάνονται και οι παίκτες που κάνουν PvE.

Αφαίρεση Energy
Αρχικά έχουμε την αφαίρεση του Energy σε όλα τα Skills. Παράλληλα θα προστεθεί το Dodge Button το οποίο θα χρησιμοποιεί energy και θα λειτουργεί με βάση το ποντίκι και την κίνηση του χαρακτήρα σας, ώστε να αποφεύγει τις επίθεσης των αντιπάλων του ή των mobs.

Skills: Upgrades και βελτιώσεις
Ακόμα μια σημαντική αλλαγή θα έχει να κάνει με τον τρόπο τον οποίο θα κάνετε upgrade τα skills σας. Το προηγούμενο σύστημα δεν ταίριαζε αλλά ούτε και βοηθούσε τους παίκτες αρκετά. Τώρα, τα skills θα μαθαίνονται με το όπλο που θα χρησιμοποιείτε και δεν θα χρειάζεται πια να επισκεφθείτε κάποιον trainer για να μάθετε τα νέα σας skills.

Όσο για τα non-weapon skills, αυτά θα τα μαθαίνετε με διαφορετικό τρόπο. Το δεύτερο μέρος της μπάρας θα ανοίγει αφότου μαζέψετε κάποια αντικείμενα πρώτα, όπως γινότανε και στο πρώτο Guild Wars.

Στο demo που είδαμε, μας επετράπη να δοκιμάσουμε την περιοχή Plains of Ashford, όπου θα αντιμετωπίσετε τις Λεγεώνες της φωτιάς και φυσικά τους καινούργιους Vendors που θα υπάρχουν και που θα σας πουλάνε νέα αντικείμενα.

Αρκετά όπλα έχουνε αλλάξει στο νέο Guild Wars και ορισμένα ακόμη θα αλλάξουν μέχρι την τελική μορφή του GW 2. Ένα δείγμα από τα νέα όπλα που θα δούμε είναι το παρακάτω:
1)Ranger Greatsword: Το melee όπλο των Rangers για aoe, kicking, leaping, evading και Bashing.
2)Warrior Hammer: Ένα σχετικά βαρύ όπλο για να...σπάτε κρανία!
3)Guardian Hammer: Ένα σφυρί που βοηθά στο να ελέγχετε τα τέρατα στην περιοχή.
4)Guardian Greatsword: Ένα όπλο που συνδυάζει την μαγεία και το melee damage σε μία δυναμική λεπίδα.
5)Elementalist Earth Attument: Ένα όπλο που βοηθάει τους Elementalists να ελέγχουν φαινόμενα όπως ο σεισμός ή οι αμμοθύελλες, Μπορεί να σας βοηθήσει να αμυνθείτε.


Α.Ι.
Η τεχνητή νοημοσύνη των mobs δεν έχει βελτιωθεί αισθητά στις χαμηλές κατηγορίες, όμως τα boss fights δείχνουν πολύ ζωηρά! Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι δράκοι. Ένας τέτοιος θα σας κάνει...την ζωή κόλαση όπως είδαμε και στην πράξη, καθώς θα σηκώνει τείχη γύρω του για να προστατευθεί από turrets, θα επιχειρεί να τα σπάσει ή θα κάνει διαρκώς respawn mobs. Όσο αυξάνονται οι παίκτες που τον αντιμετωπίζουν, τόσο μεγαλύτερο damage θα δέχεστε.

Θα έχετε όμως κι εσείς μια πλειάδα από spells, ενώ θα σας δίνεται η δυνατότητα να δράσετε σε ένα party όπως πιστεύετε καλύτερα. Θέλετε να πετάξετε ένα spell και να κάνετε stun τον εχθρό; Θέλετε να επισκευάσετε το tower; Τα πάντα θα εξαρτώνται από την class και το στυλ παιχνιδιού σας. Το GW2 άλλωστε δείχνει να βασίζεται πολύ στην συνεργασία.

Κυκλοφορία
Το Guild Wars 2 δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας. Αναμένεται αποκλειστικά για PC και δείχνει να βαδίζει σε σωστά χνάρια, αν και ακόμα έχει πολύ μέλλον μπροστά του.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 hattori (Level3) 19/08/2011 19:12

Quote:

Εκεί λοιπόν θα αλλάξει και το κουμπί το οποίο χρησίμευε για να φορτώνετε τα Energy Potions και θα αντικατασταθεί με το Dodge Button

Πότε υπήρχε κουμπί για Potions στο GW1?
#2 Zagnaphein (Level20) 20/08/2011 10:01

Quoting hattori:


Quote:

Εκεί λοιπόν θα αλλάξει και το κουμπί το οποίο χρησίμευε για να φορτώνετε τα Energy Potions και θα αντικατασταθεί με το Dodge Button



Πότε υπήρχε κουμπί για Potions στο GW1?

Εδώ έχεις δίκιο, άλλο ήθελα να γράψω, ήταν απο κεκτημένη ταχύτητα και διορθώθηκε.