- Ειδήσεις
- Internet
- Το Facebook αρνήθηκε να προειδοποιεί τους νέους για τις υπερβολικές χρεώσεις στα games του
Το Facebook αρνήθηκε να προειδοποιεί τους νέους για τις υπερβολικές χρεώσεις στα games του
Hot
Το Facebook αρνήθηκε να προειδοποιεί τους νέους για τις υπερβολικές χρεώσεις στα games του
Πληροφορίες
Πολλά αιτήματα επιστροφής χρημάτων από γονείς.
Το Facebook δεν δέχθηκε να εφαρμόσει λύσεις που θα απέτρεπαν τα παιδιά από το να ξοδεύουν υπερβολικά χρήματα στα games.
Σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα που κατατέθηκαν ενάντια στο Facebook, το πασίγνωστο αυτό μέσω κοινωνικής δικτύωσης αναμενόταν να λάβει ένα in-game σύστημα για τα παιχνίδια του που θα εμπόδιζε τα μικρά παιδιά να αγοράζουν. Παρόλα αυτά, οι διοικούντες αρνήθηκαν αυτή την προσθήκη θέλοντας να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. Τα 135 έγγραφα που δημοσιεύτηκαν από το Reveal from The Center of Investigative Reporting κάνουν λόγο για παράπονα και αιτήματα επιστροφής χρημάτων από γονείς, των οποίων τα παιδιά χρέωσαν με τεράστια ποσά τους λογαριασμούς τους.
Η αναφορά υποστηρίζει πως το Facebook είχε ήδη την δυνατότητα να τα αποτρέψει από το να ξοδεύουν σε browser games παρόλα αυτά ήταν απενεργοποιημένα όλον αυτό τον καιρό. Μία παγκόσμια έρευνα έδειξε πως ανήλικα άτομα ξόδεψαν πάνω από 3.6 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε ένα τρίμηνο, ενώ ένας άλλος γονέας υποστήριξε πως το 15χρονο παιδί του ξόδεψε 6.500 δολάρια σε δύο εβδομάδες. Η Rovio βρισκόταν μέσα στην λίστα των αρχείων έχοντας εντοπίσει ποσοστά 5-10% μέσω Facebook.
Πολλοί άνθρωποι επίσης δεν γνώριζαν πως το Facebook αποθηκεύει τις πληροφορίες κάρτας των χρηστών, σύμφωνα με έρευνα πάλι. Επίσης δεν γνώριζαν πως τα παιδιά τους μπορούσαν να χρεώσουν in-game αγορές σε αυτούς “μέσω κωδικών ή οποιασδήποτε μορφής επιβεβαίωσης”. Το Facebook απέρριψε την πλειονότητα των αιτήσεων, ενώ φέρεται να ενθάρρυνε τους game developers να εκθέτουν όσο περισσότερο γίνεται τις επιπλέον χρεώσεις στα παιδιά.
Διαβάστε επίσης για το unsend στα μηνύματα του Facebook και συζητήστε για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε αυτό το forum topic.
