- Ειδήσεις
- Hardware & Gear
- Η ομάδα του Xbox δεν θέλει να κατασκευάσει hardware για μια νέα κονσόλα Xbox
Η ομάδα του Xbox δεν θέλει να κατασκευάσει hardware για μια νέα κονσόλα Xbox
Hot
Η ομάδα του Xbox δεν θέλει να κατασκευάσει hardware για μια νέα κονσόλα Xbox
Πληροφορίες
Έρχεται νέος γύρος απολύσεων!
Το 2026 θα σηματοδοτήσει την εικοστή πέμπτη επέτειο του Xbox, αλλά ένα από τα πρωταρχικά μέλη της ομάδας της κονσόλας, η Laura Fryer, αμφιβάλλει ανοιχτά για το μέλλον ενός βασικού τομέα παραγωγής του gaming τμήματος της Microsoft. Η Fryer- που δεν δουλεύει πια για το Xbox- δήλωσε δημόσια την απάντησή της στις πρόσφατες συνεργασίες της Microsoft για handhelds και κονσόλες, και συμπέρανε: “ Η εταιρεία δεν έχει επιθυμία να δημιουργεί hardware πια. Οι επερχόμενες συσκευές ROG Xbox Ally handheld δεν θα έχουν exclusive games για να ωθήσουν τις πωλήσεις και οι συνεργασίες της Microsoft με την Asus στα handhelds, και την AMD στην επόμενη γενιά του Xbox, αντανακλά ένα σκοτεινό μέλλον για τις κονσόλες της.“
“Φυσικά ως ένα από τα ιδρυτικά μέλη της ομάδας του Xbox, δεν είμαι ευχαριστημένη με το πού βρίσκονται τα πράγματα τώρα. Δεν μου αρέσει να παρακολουθώ όλη αυτή την αξία που βοήθησα να δημιουργηθεί να διαβρώνεται. Είμαι λυπημένη επειδή, από την πλευρά μου, φαίνεται η ομάδα του Xbox να μην έχει επιθυμία- ή κυριολεκτικά να μην μπορεί- να αναπτύξει hardware πια. Οπότε αυτή η συνεργασία της είναι μια αργή έξοδος από την βιομηχανία του hardware ξεκάθαρα. Προσωπικά νομίζω ότι το hardware του Xbox πέθανε. Σίγουρα τα remasters κλασικών games, όπως το The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered, ήταν επιτυχία, αλλά αμφιβάλλω για την ικανότητα του Xbox να κάνει νέες επιτυχίες. Η Microsoft έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα χάρη στο Game Pass, αλλά δεν νομίζω ότι είναι αρκετό να πυροδοτήσει από μόνο του πωλήσεις hardware.”
Ο πρώην αντιπρόεδρος της Xbox Live και της Game Pass, ο Mike Ybarra, προσέγγισε το ζήτημα από μια άλλη οπτική: “ Η Microsoft αποτραβιέται από το hardware, όμως μπορεί να γίνει ο μεγαλύτερος publisher για games αν εστιάσει σε αυτό τον στόχο μόνο. Πρέπει να βρουν τι χρειάζεται να αλλάξει και γρήγορα. Είμαι μεγάλος θαυμαστής και πάντα το αίμα μου θα βγαίνει πράσινο. Διαλέξτε το μονοπάτι σας κι αφοσιωθείτε σε αυτό. Είναι απλό για μένα, η Xbox θα πρέπει να αγωνιστεί να γίνει ο μεγαλύτερος publisher ψυχαγωγικού περιεχομένου παγκοσμίως. Απαλλαχθείτε από όλα τα άλλα κι εστιάστε. Μην φοβάστε να πείτε αυτό που είστε. Αγκαλιάστε το μονοπάτι. Το να καβαλήσετε τον φράχτη δεν είναι νικηφόρο σχέδιο.”
Φημολογείται ότι νέος γύρος απολύσεων θα χτυπήσει το gaming τμήμα της Microsoft ακόμα και μέσα στην εβδομάδα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Gaming, ο Phil Spencer έχει δηλώσει πολλές φορές: “ Η εταιρεία χρειάζεται να περικόψει προσωπικό της ομάδας ανάπτυξης του Xbox για να είναι μια βιώσιμη επιχείρηση.” Παράλληλα η τελευταία τριμηνιαία αναφορά της Microsoft ανέφερε ότι η εταιρεία πέτυχε συνολικά έσοδα 70,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων( αύξηση δεκατρία τοις εκατό) και κέρδος 25,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων( αύξηση δεκαοχτώ τοις εκατό). Το τμήμα του Xbox επίσης δημοσιεύει ανάλογη αναφορά σε ετήσια βάση.
Διαβάστε για ένα πρόσφατο update του Xbox 360, και συζητήστε για το Xbox στο σχετικό forum topic.