Resident Evil: Rising

Hot
Resident Evil: Rising

Resident Evil: Rising

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Γράφεται το σενάριο. Αναμένεται σε 3D!

 Ο σκηνοθέτης της σειράς ταινιών Resident Evil, Paul W.S Anderson, δουλεύει και στην επόμενη ταινία βασισμένη στην ομώνυμη σειρά της Capcom.

"Θα γυρίσω σπίτι αύριο για να αρχίσω να δουλεύω πάνω στο σενάριο του Resident Evil" δήλωσε ο Anderson στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών του Πεκίνο, κάτι που μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο της China Central Television (CCTV) παρακάτω.

"Η Li Bingbing θα συμμετέχει στην νέα ταινία. Ήταν στην προηγούμενη και είμαι χαρούμενος που θα δουλέψω ξανά μαζί της" πρόσθεσε ο διάσημος σκηνοθέτης για την ασιάτισσα ηθοποιό που έχει παίξει τον χαρακτήρα της Ada Wong στο παρελθόν. Σύμφωνα με την CCTV, ο Anderson πιστεύει ότι η τεχνολογία 3D θα γίνει το πρότυπο στο μέλλον και η επόμενη ταινία θα είναι σίγουρα τρισδιάστατη.

Ο Paul Anderson έχει σκηνοθετήσει τα Resident Evil (2002), Resident Evil: Afterlife (2010) και Resident Evil: Retribution (2012). Τα Resident Evil Apocalypse (2004) και Resident Evil: Extinction (2007) έχουν σκηνοθετηθεί από τους Alexander Witt και Russell Mulcahy αντίστοιχα.

Η τελευταία ταινία στην σειρά, το Retribution, χρειάστηκε ένα budget της τάξεως των 65 εκατομμυρίων δολαρίων για να υλοποιηθεί, ενώ απέφερε σε κέρδη 221,8 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε την σχετική είδηση για το Resident Evil 7 που αναμένεται να αποκαλυφθεί φέτος τον Ιούνιο στην έκθεση E3. Μείνετε συντονισμένοι στο GameWorld για να μάθετε περισσότερα.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 scofild (Level7) 30/04/2014 11:13
επιτελους! θα βγει και αλλο resident evil!!
#2 +1 NoGood! (Level24) 30/04/2014 11:18
Άντε να δούμε,πότε θα το δούμε.
#3 +5 Akis 7 (Level20) 30/04/2014 11:25
Eγω παντως μπηκα στο αρθρο για την εικονα.Πολυ σωστη επιλογη!!!!
#4 DaniFantasy (Level8) 30/04/2014 11:54
Άλλη μια αποτυχημενη ταινια resi είναι στα σκαρια,,,,
#5 +1 cyclopes (Level15) 30/04/2014 13:23

Quoting Akis 7:

Eγω παντως μπηκα στο αρθρο για την εικονα.Πολυ σωστη επιλογη!!!!


χαχα και εγω ;-)
#6 +1 akanthithos (Level7) 30/04/2014 14:34

Quoting DaniFantasy:

Άλλη μια αποτυχημενη ταινια resi είναι στα σκαρια,,,,


Φίλε μόνο αποτυχημένες δεν είναι. Κοστίζουν γύρω στα 60 μύρια και φέρνουν πάνω από 200 μύρια έσοδα! Υπερεπιτυχημένες είναι όπως καταλαβαίνεις. Σαν ταινίες βέβαια είναι εκτρώματα, δεν το συζητώ. Άντε να αξίζει λίγο η πρώτη.
#7 DaniFantasy (Level8) 30/04/2014 16:01

Quoting akanthithos:

Φίλε μόνο αποτυχημένες δεν είναι. Κοστίζουν γύρω στα 60 μύρια και φέρνουν πάνω από 200 μύρια έσοδα! Υπερεπιτυχημένες είναι όπως καταλαβαίνεις. Σαν ταινίες βέβαια είναι εκτρώματα, δεν το συζητώ. Άντε να αξίζει λίγο η πρώτη.



και εγω για ποιοτητα ταινιας μιλαω καθαρα...
#8 deratop (Level25) 30/04/2014 16:16
Τωρα δηλαδη φταιει η εταιρεια παραγωγης και ο anderson που οι ταινιες ειναι μαπα...Και μολις βγαινουν στο σινεμα μιλιουνια ο κοσμος σκοτωνονται ποιος θα τις πρωτοδει(ναι ναι ξερω οι κυριες δεν παιζονται)