Resident Evil: Afterlife

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Η νέα ταινία Resident Evil ετοιμάζεται σε λίγους μήνες να βγει στις αίθουσες.

Το Resident Evil είναι ένα brand που έχει καταφέρει να επιτύχει τόσο ως video game, όσο και ως ταινία, κάτι το οποίο δεν συναντάμε συχνά. Αετά τις ταινίες Resident Evil, Resident Evil: Apocalypse και Resident Evil: Extinction, ετοιμάζεται και το τέταρτος μέρος της σειράς που θα φέρει τον τίτλο Resident Evil: Afterlife.

Το σενάριο της ταινίας έχει αναλάβει για τέταρτη συνεχή φορά ο Paul W.S. Anderson, ο οποίος έχει επιμεληθεί και την σκηνοθεσία, όπως άλλωστε και στην πρώτη ταινία της σειράς. Σύμφωνα με την υπόθεση, ένας ιός εξαπλώνεται για άλλη μια φορά, μετατρέποντας ανυποψίαστα θύματα σε νεκροζωντανούς. Η Alice (κεντρική πρωταγωνίστρια) προσπαθεί να βρει επιζώντες και να τους οδηγήσει στη σωτηρία. Για το λόγο αυτό έχει μία αιώνια μάχη με την Umbrella Corporation, η οποία κρύβεται ως γνωστόν πίσω από αυτά τα πειράματα. Αυτή τη φορά όμως θα πέσουν θύματα μιας παγίδας που θα τους φέρει σε πολύ δύσκολη θέση.

Για άλλη μια φορά, το ομώνυμο παιχνίδι δράσης της Capcom θα ενσαρκωθεί από την Milla Jovovich, η οποία θα πρωταγωνιστεί ως Alice. Μαζί της στο ρόλο του Chris Redfield, θα είναι ο Wentwirth Miller (Prison Break) και στο ρόλο της Claire Redfield η Ali Larter (Final Destination 1 & 2 και Dawson's Creek).

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας:


Το Resident Evil: Afterlife υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο φθινόπωρο του 2010.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 TheReaper (Level23) 13/04/2010 21:23
Αυτό θα βγει κατευθείαν DVD ή θα πάει και κινηματογράφους; Αλλά κάτι άλλο που μου φάνηκε περίεργο: ο Wentworth Miller δεν έχει πεθάνει; Άκουσα πως πέθανε από ναρκωτικά.

Πάντως, θα είναι τζάμι. Γουστάρω πολύ το Resident Evil και έχω και τα τρία προηγούμενα DVD. Καλά, αυτή η Alice δεν πρόκειται να γεράσει ποτέ!!! :D
#2 legend10 (Level20) 13/04/2010 21:27
δεν θα ειναι ακριβως η συναιχια απο το 3 που θα επαιρνε εκδικηση Alice απο την Umbrella με εκατονταδες κλωνους της????
#3 Kapou_trexei (Level3) 14/04/2010 05:28
jovovic kai tool

\m/ :woohoo: