- Ειδήσεις
- FPS
- Ο δημιουργός του Judas έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την πρωταγωνίστρια και το περιβάλλον του
Ο δημιουργός του Judas έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την πρωταγωνίστρια και το περιβάλλον του
New
Ο δημιουργός του Judas έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την πρωταγωνίστρια και το περιβάλλον του
Πληροφορίες
"Δεν το βλέπουμε ως FPS αλλά ως Judas Simulator".
Το Judas του Kevin Levine αποτελεί ένα game που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και αρκετό καιρό και θα είναι το πρώτο του μεγάλο project έπειτα από το Burial At Sea DLC του Bioshock Infinite, το οποίο κυκλοφόρησε το 2014.
Αρκετά στοιχεία του gameplay από το Judas θυμίζουν το interface του BioShock αλλά σύμφωνα με τον Lavine, η ομάδα του δεν το βλέπει ως ένας FPS. Αντιθέτως, το αποκαλούν Judas simulator, όπου Judas είναι το όνομα της πρωταγωνίστριας. Σε blog που δημοσιεύτηκε στο επίσημο site του PlayStation αναφέρονται τα εξής: “Η Judas… καταλαβαίνει τις μηχανές με έναν τρόπο που δεν μπορεί να καταλάβει ποτέ τους ανθρώπους. Αυτό έγινε η μεγαλύτερή της δύναμη… και η μεγαλύτερη αδυναμία. Την τοποθετήσαμε σε έναν κόσμο επιστημονικής φαντασίας, ένα αποικιακό διαστημόπλοιο γεμάτο ρομπότ. Αυτό είναι μια φουτουριστική κατάσταση που κάνει κάποια σαν εκείνη, υπερβολικά δυνατή. Παράλληλα όμως, είναι ένας κόσμος που η προσωπική επιτυχία σχετίζεται με το πόσο καλά μπορείς να ακολουθήσεις τους κανόνες, επειδή η εναντίωση σου προς αυτούς θα οδηγούσε στην αποτυχία της αποστολής. Αυτό την κάνει μία εγκληματία, μια παριά, Ιούδα. Αυτή η ένταση στην καρδιά του χαρακτήρα ήρθε για να δικαιολογήσει τα πάντα για το game, το οποίο σταματήσαμε να σκεφτόμαστε ως ένα FPS και αρχίσαμε να το αποκαλούμε, Judas Simulator. Όλα επιστρέφουν στην βασική ιδέα όπου απλώς αλληλοεπιδράς με τον κόσμο ως Ιούδας”.
Ο Levine σημείωσε ότι η Judas δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς άλλους ανθρώπους, αλλά η αφήγηση του game την αναγκάζει να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικούς ηγέτες στο αποικιακό διαστημόπλοιο που ονομάζεται The Mayflower. Οι επιλογές των παικτών ως Judas θα καθορίσουν το ποιος από τους τρεις θα την θεωρεί σύμμαχο, ενώ οι άλλοι θα την θεωρούν ως εχθρό τους. Το Judas έχει περιγραφεί προηγουμένως ως ένα Roguelite που δημιουργείται διαδικαστικά, το οποίο εκτυλίσσεται σε έναν δυναμικά μεταβαλλόμενο open world χάρτη. Αυτός ο χάρτης είναι το The Mayflower και ο Levine σημείωσε ότι είναι δυναμικό και μέσα στο game και διάφορα σχεδιαστικά elements θα τοποθετηθούν με βάση τις επιλογές που κάνει ο παίκτης. Η lead artist, Karen Segars, είπε τα εξής: “Όταν συναρμολογούμε τις διαρρυθμίσεις μέσα στο game, το σύστημα πρέπει να κατανοήσει τους διάφορους κουβάδες από κομμάτια παζλ και την ιεραρχία του περιεχομένου, ώστε να μπορεί να τα ενώσει με έναν ουσιαστικό τρόπο που να υποστηρίζει την αφήγηση. Πιο αποκλειστικοί και πιο εντυπωσιακοί χώροι μπορούν να έχουν ψηλά ταβάνια, τεράστια παράθυρα και μεγάλους χώρους υποδοχής. Αλλά ο χώρος των Violators είναι στο χαμηλότερο και βρώμικο υπόγειο τμήμα του σκάφους και πρέπει να πάρεις αυτό που αποκαλούμε “Stairway to Hell” για να φτάσεις σε αυτούς, το οποίο διαχωρίζει αυτούς τους χώρους οπτικά και φυσικά”.
Η ημερομηνία κυκλοφορία του Judas παραμένει άγνωστη.
Διαβάστε για το indie game που είχε 51.500% αύξηση στους χρήστες λόγω του Steam Fest και συζητήστε για το Judas στο αντίστοιχο forum topic.
