• Ειδήσεις
  • FPS
  • Το Battlefield 6 δεν συμπεριέλαβε όλους τους σημαντικούς developers στα credits του

Το Battlefield 6 δεν συμπεριέλαβε όλους τους σημαντικούς developers στα credits του

New
Το Battlefield 6 δεν συμπεριέλαβε όλους τους σημαντικούς developers στα credits του

Το Battlefield 6 δεν συμπεριέλαβε όλους τους σημαντικούς developers στα credits του

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ένας πρώην developer απογοητεύτηκε από αυτό.

Το Battlefield 6 αποτελεί αναμφισβήτητα μια μεγάλη επιτυχία για την EA, ωστόσο έχει προκαλέσει αναταραχές σε κάποια πράγματα.

Ο πολύ έμπειρος developer, Marcus Lehto είπε ότι το FPS δεν έχει συμπεριλάβει αρκετούς developers που εργάστηκαν πάνω σε αυτό, στα credits του. Τα credits του Battlefield 6 περιέχουν μια σειρά από developers της Ridgeline Games, μια εταιρεία που δούλεψε πάνω στο singleplayer campaign και η οποία ανοίχτηκε και κλείστηκε από την EA μέσα σε δύο χρόνια. Όμως, δεν συμπεριλήφθηκαν όλα τα άτομα μέσα στην λίστα από developers και ο Lehto είπε ότι ήταν απογοητευμένος από αυτό σε μια δημοσίευσή του στο LinkedIn. Η Ridgeline έθεσε τα θεμέλια για αυτό που επρόκειτο να γίνει το Battlefield 6 και σύμφωνα με εκείνον, όλοι όσοι εργάστηκαν σε αυτό αξίζει να αναφερθούν.

Συγκεκριμένα είπε: “Αυτοί οι ταλαντούχοι developers εργάστηκαν ακατάπαυστα για ένα έως δυόμιση χρόνια, χτίζοντας τα θεμέλια του παιχνιδιού, πριν αποχωρήσω οικειοθελώς και η εταιρεία κλείσει στην συνέχεια. Παρά την σημαντική τους συνεισφορά, οι περισσότεροι από όσους απολύθηκαν περιορίστηκαν σε μια απλή αναφορά στο τμήμα “Special Thanks” στο τέλος των credit και αρκετοί παραλείφθηκαν εντελώς, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου.” Ο Lehto δημοσίευσε μια επεξεργασμένη εικόνα από τα credits του Battlefield 6, στην οποία πρόσθεσε όλα τα ονόματα που είχαν παραληφθεί: “Η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού είναι ομαδική προσπάθεια και κάθε συνεργάτης αξίζει να αναγνωριστεί.” Κάποιοι από τους developers που παραλήφθηκαν σύμφωνα με τον Lehto είναι οι Addres Naranjo ως character artist, Rohan Knuckey ως lead technical artist, Jessica Moore και Dan Carr ως software engineers και ο ίδιος ο Lehto.

Η συγκεκριμένη παράλειψη της EA έχει συμβεί και στο παρελθόν με το Donkey Kong Country Returns HD και το Baldur’s Gate 3. Η EA μετέφερε developers από τη Ridgeline στην ομάδα ανάπτυξης της Ripple Effect και αργότερα ανακοίνωσε ότι η Ripple Effect μαζί με τις DICE, Motive και Criterion, θα ηγούνταν της ανάπτυξης του Battlefield 6 υπό το όνομα Battlefield Studios. Μετά τις μαζικές απολύσεις που ανακοίνωσε η EA τον Φεβρουάριο του 2024 και το κλείσιμο της Ridgeline, ο Lehto δήλωσε ότι “δεν είχε να πει κάτι θετικό” για την εταιρεία: “Πολλοί, συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας μου, υποφέρουν λόγω των σαρωτικών απολύσεων που πλήττουν τη βιομηχανία.” Έπειτα από την κυκλοφορία του Battlefield 6 είχε πει: “Τεράστια συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους μου από όλον τον κόσμο για την ολοκλήρωση αυτού του τεράστιου τίτλου! Ξέρω πόση σκληρή δουλειά χρειάστηκε και σας εύχομαι τα καλύτερα.”

Ο Lehto είναι βετεράνος της gaming βιομηχανίας, γνωστότερος για τη δημιουργία του Halo και του Master Chief στην Bungie, όταν η εταιρεία βρισκόταν ακόμα στο Σικάγο. Κατέκτησε την θέση του art director και παρέμεινε στην Bungie για περισσότερα από 15 χρόνια πριν αποχωρήσει το 2012. Ύστερα, ίδρυσε την V1 Interactive, η οποία δημιούργησε το Disintegration. Το game δεν κατάφερε να βρει κοινό, με αποτέλεσμα να κλείσει τόσο ο τίτλος όσο και η εταιρεία. Το 2021 ο Lehto προσλήφθηκε από την EA και εργάστηκε στο Battlefield μέχρι το 2024.

Διαβάστε για το επόμενο Halo που θα είναι live-service και συζητήστε για το Battlefield 6 στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or