Το Judas είναι η "μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση" του Ken Levine από το BioShock
New
Το Judas είναι η "μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση" του Ken Levine από το BioShock
Πληροφορίες
Ο Ken Levine μιλά για το πώς το Judas ξεφεύγει από τη φόρμουλα του BioShock.
Πριν από σχεδόν τρία χρόνια, ο Ken Levine παρουσίασε την πρώτη ματιά στο Judas, την αναμενόμενη συνέχεια μετά το BioShock Infinite. Οι παίκτες έχουν ήδη εντοπίσει οπτικές ομοιότητες με τα BioShock games, αλλά σύμφωνα με τον Levine, το Judas αποτελεί «τη μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση» που έχει κάνει από το αρχικό BioShock.
Σε εμφάνισή του στο YouTube show του MrMattyPlays εξήγησε: «Υπάρχουν μέρη του Judas που μοιάζουν περισσότερο με το BioShock και μέρη που είναι πραγματικά, μα πραγματικά ριζικά διαφορετικά. Είμαι σίγουρος ότι οι άνθρωποι παρατηρούν ότι υπάρχει όπλο στο ένα χέρι και δυνάμεις στο άλλο. Έχουμε επίσης ένα πρόσθετο σύστημα hacking που δεν έχουμε δείξει ακόμα πολύ. Αλλά ο τρόπος που λειτουργεί το game, ο τρόπος που γεμίζει ο κόσμος του, και ο τρόπος που επιλέγεις ανάμεσα σε σχέσεις, είναι κάτι που δεν έχουμε ξανακάνει ποτέ. Ο τρόπος που είναι διακοσμημένος ο κόσμος, ο τρόπος που έρχονται οι συναντήσεις, ο τρόπος που επιλέγεις μονοπάτια μέσα στο game — όλα αυτά είναι τόσο ριζικά διαφορετικά. … Αυτό είναι μάλλον η μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση που έχουμε κάνει από τότε που δημιούργησα το BioShock».
Η Judas είναι το όνομα της κεντρικής ηρωίδας του game, που βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα διαστημόπλοιο γενεών με το όνομα Mayflower. Το Mayflower μεταφέρει τους τελευταίους επιζώντες της ανθρωπότητας, και το μέλλον τους μπορεί να εξαρτηθεί από τρία ισχυρά άτομα στο σκάφος και τις αποφάσεις της Judas για το αν θα τα προσεγγίσει ως συμμάχους ή αντιπάλους. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Levine περιέγραψε τη νέα μηχανή ιστορίας ως «narrative Legos», ικανή να τοποθετεί σημαντικά γεγονότα σε διαφορετικά σημεία της αφήγησης ανάλογα με τις επιλογές του παίκτη. Επισήμανε επίσης ότι εμπιστεύεται το κοινό του και «είναι εντάξει με το να χάσουν πράγματα» αν επιλέξουν ένα μονοπάτι αντί για κάποιο άλλο. Νωρίτερα το καλοκαίρι, ο Levine είχε τονίσει ότι το Judas θα αποφύγει τα live-service στοιχεία και άλλες μεγάλες gaming τάσεις, προτιμώντας να διατηρήσει την εμπειρία single-player. Επίσης έδειξε πώς οι παίκτες θα δημιουργούν φιλίες ή έχθρες με τους τρεις βασικούς χαρακτήρες του game.
Το Judas δεν έχει προς το παρόν επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας.
Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το gameplay και το περιβάλλον του Judas και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.