Borderlands 4: Ο CEO της Gearbox απαντά στις αντιδράσεις για τα τεχνικά προβλήματα

Borderlands 4: Ο CEO της Gearbox απαντά στις αντιδράσεις για τα τεχνικά προβλήματα
Πληροφορίες
Συμβουλεύει τους παίκτες να ζητήσουν refund.
Ο CEO της Gearbox, Randy Pitchford, απάντησε στις έντονες αντιδράσεις για τα τεχνικά προβλήματα του Borderlands 4, τονίζοντας πως «όποιος δεν είναι ικανοποιημένος, μπορεί να ζητήσει refund από το Steam».
Από την κυκλοφορία του παιχνιδιού την περασμένη εβδομάδα, ο Pitchford βρίσκεται σε συνεχή αντιπαράθεση στα social media, υποστηρίζοντας ότι το game είναι «pretty damn optimal». Στην τελευταία του ανάρτηση υπογράμμισε ότι «κάθε PC gamer πρέπει να αποδεχθεί τη σχέση μεταξύ του hardware του και του software που τρέχει», μεταφέροντας ουσιαστικά την ευθύνη βελτιστοποίησης στους ίδιους τους παίκτες.
Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Το game είναι αυτό που είναι. Αν δεν είστε ευχαριστημένοι, ζητήστε refund. Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το DLSS για να βελτιώσετε το frame rate, τότε παίξτε ένα διαφορετικό game». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το Borderlands 4 έχει σχεδιαστεί να προσφέρει ικανοποιητική εμπειρία στα 30fps και εξαιρετική στα 60fps, ενώ υπάρχουν πολλές επιλογές για να ρυθμίσει ο κάθε παίκτης την απόδοσή του. Παρά τις αντιδράσεις, το Borderlands 4 σημειώνει εμπορική επιτυχία. Στο Steam ξεπέρασε τους 304.000 ταυτόχρονους παίκτες, αν και παραμένει πίσω από το Hollow Knight: Silksong.
Δείτε το bug που εξαφανίζει όλα τα skill points σας στο Borderlands 4 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.