Battlefield 6: Οι νέοι μηχανισμοί καταστροφής χαρτών
Hot
Battlefield 6: Οι νέοι μηχανισμοί καταστροφής χαρτών
Πληροφορίες
Θα είναι εμπνευσμένο από το Bad Company 2. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 2/8/25] Η EA έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Tactical Destruction σύστημα του Battlefield 6, το οποίο είδαμε αρχικά σε προηγούμενη παρουσίαση και πιο πρόσφατα στο multiplayer trailer του παιχνιδιού.
Παρότι το σύστημα δίνει στους παίκτες μεγάλες δυνατότητες καταστροφής, δεν θα επιτρέπει την πλήρη ισοπέδωση κάθε κτιρίου ή δομής του χάρτη. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της EA, Vince Zampella, δήλωσε στο PCGamesN ότι το Tactical Destruction προσφέρει «πρωτοφανή επίπεδα ελευθερίας», όμως αν επιτρεπόταν η καταστροφή όλων των κτιρίων, το αποτέλεσμα δεν θα ανταποκρινόταν στις προθέσεις της ομάδας ανάπτυξης.
«Οι χάρτες σχεδιάζονται πολύ προσεκτικά για τη διασκέδαση, τις γραμμές μάχης και την απόδοση», εξήγησε ο Zampella. «Αν μπορείς να ελέγχεις την καταστροφή, το παιχνίδι μπορεί να διαφέρει κάθε φορά: μπορεί μια φορά να καταστρέψεις αυτό το κτίριο, άλλη φορά ένα άλλο ή καθόλου. Ακόμη και όταν οι δομές καταστρέφονται, ο χάρτης παραμένει γεμάτος και διασκεδαστικός στο παιχνίδι».
Σύμφωνα με τον ίδιο, υπερβολική καταστροφή θα κατέστρεφε το gameplay, γι’ αυτό και ο στόχος είναι η διασκέδαση και η ισορροπία. Η EA έχει ήδη παρουσιάσει τους εννέα χάρτες που θα είναι διαθέσιμοι κατά την κυκλοφορία. Η Open Beta θα ξεκινήσει στις 7 Αυγούστου, ενώ οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει.
[UPDATE: 5/8/25 – Θα είναι εμπνευσμένο από το Battlefield: Bad Company 2] Ο Producer του multiplayer για το Battlefield 6, Jeremy Chubb, μίλησε για την κληρονομιά της σειράς και τους στόχους που έχουν οι ομάδες των Battlefield Studios με το νέο FPS, εστιάζοντας ιδιαίτερα στο σήμα κατατεθέν της σειράς: την καταστροφή περιβάλλοντος.
Ο Chubb δήλωσε σε συνέντευξή του ότι το Battlefield: Bad Company 2 του 2010 αποτελεί κορυφαία στιγμή της σειράς όσον αφορά τα εκτενή στοιχεία καταστροφής, και ότι η ομάδα θέλει να επιστρέψει σε αυτές τις ρίζες με το Battlefield 6. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Όταν ψάχνεις για την αριστεία στην ιστορία μας, τη βρίσκεις στο Bad Company 2. Εκείνο το FPS προσέφερε ιδιαίτερη πιστότητα και μια σχεδόν προσωπική, άμεση εμπειρία καταστροφής. Να ανατινάζεις έναν τοίχο, να ρίχνεις μέρος ενός κτηρίου ή ακόμα και ολόκληρα κτήρια. Ήταν ολοκληρωμένο, και ένιωθες ότι αυτή ήταν η ταυτότητα του παιχνιδιού πάνω απ’ όλα".
Ο Chubb παραδέχτηκε ότι αυτή η ταυτότητα "έλειπε κάπως" από το Battlefield 2042 δηλώνοντας: "Πραγματικά θέλαμε να επιστρέψουμε σε αυτό» με το Battlefield 6, δήλωσε. Νωρίτερα, ο Designer του Bad Company 2, David Goldfarb, είχε αναφέρει ότι διαρροές από το alpha test του Battlefield 6 του έδωσαν "vibes από Bad Company 2". Εκτός από το Bad Company 2, οι δημιουργοί του Battlefield 6 έχουν πει ότι εμπνεύστηκαν και από τα Battlefield 3 και 4.
Το Battlefield 2042 του 2021 απογοήτευσε πολλούς fans της σειράς, και η EA παραδέχτηκε ότι έμαθε πολλά από τα προβλήματα εκείνου του παιχνιδιού. Μετά τη μεγάλη αποκάλυψη του multiplayer του Battlefield 6, το κλίμα γύρω από τον νέο τίτλο είναι κυρίως θετικό, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα γνωρίσει επιτυχία. Πέρα από το multiplayer και το campaign του Battlefield 6, βρίσκεται σε ανάπτυξη και ένα νέο Battle Royale.
Η open beta του Battlefield 6 ξεκινά στις 7 Αυγούστου για περιορισμένο αριθμό παικτών, με ευρύτερη διαθεσιμότητα αργότερα μέσα στον μήνα.
Το Battlefield 6 θα κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series X στις 10 Οκτωβρίου 2025.
Δείτε τις ημερομηνίες Open Beta και τις ελάχιστες απαιτήσεις στα PC για το Battlefield 6 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.