• Ειδήσεις
  • FPS
  • Ready or Not: Αφαιρέθηκε η βία και το γυμνό στα PC για να κυκλοφορήσει στις κονσόλες

Ready or Not: Αφαιρέθηκε η βία και το γυμνό στα PC για να κυκλοφορήσει στις κονσόλες

Ready or Not: Αφαιρέθηκε η βία και το γυμνό στα PC για να κυκλοφορήσει στις κονσόλες

Ready or Not: Αφαιρέθηκε η βία και το γυμνό στα PC για να κυκλοφορήσει στις κονσόλες

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Τέλος οι ακρωτηριασμοί και το splatter.

Η Void Interactive επιβεβαίωσε και είπε ότι η έκδοση του βίαιου Shooter, Ready or Not, για κονσόλες: “Έχει τροποποιηθεί όπως απαιτήθηκε από τους first party συνεργάτες μας”.

Οι αλλαγές αυτές έχουν να κάνουν προσαρμογές στο διαμελισμό και το αίμα, γυμνά σώματα, κακομεταχείριση παιδιών και άσεμνες απεικονίσεις βίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι αλλαγές ίσως εφαρμοστούν και στην έκδοση για τα PC. Σε μια ενημέρωση που δημοσιεύτηκε στο Steam, δήλωσαν ότι μετά από ορισμένες αλλαγές, το Ready or Not εξασφάλισε τις σημάνσεις PEGI 18 , USK 18 , ESRB M-rating και τόνισαν ότι: “Ήταν αρκετά τυχερό, ώστε να περάσει τη διαδικασία πιστοποίησης με την πρώτη υποβολή”. Η Void δήλωσε ανακουφισμένη που ολοκλήρωσε τη διαδικασία πιστοποίησης για την κυκλοφορία σε κονσόλες και λέει ότι οι αλλαγές που έγιναν παραμένουν πιστές στον αρχικό τόνο του παιχνιδιού.

Η ομάδα του Ready or Not συνέχισε: “Η διατήρηση πολλαπλών εκδόσεων του Shooter με διαφορετικά assets και μηχανισμούς αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης bugs σε μελλοντικά updates και δημιουργεί επιπλέον προκλήσεις για τη παροχή επαρκών updates σε όλες τις εκδόσεις. Χρειάστηκε να τροποποιήσουμε και την έκδοση του PC. Φανταστείτε για παράδειγμα θέματα φωτισμού ή optimization ή οποιοδήποτε αριθμό απρόσμενων bugs που προκύπτουν από τη διαχείριση διαφορετικών εκδόσεων. Αν τα in-game assets δεν ήταν τα ίδια, το crossplay δεν θα ήταν λειτουργικό, το περιεχόμενο του πρέπει να είναι όμοιο ή σχεδόν όμοιο ώστε να λειτουργήσει το multiplayer. Οι διαφορετικές εκδόσεις από assets επηρεάζουν την αναπαραγωγή του multiplayer, δηλαδή την ικανότητα του server να καταλαβαίνει τι συμβαίνει και να φιλοξενεί παίκτες στο ίδιο lobby. Ο διαμελισμός που προκαλείται από τους παίκτες εξακολουθεί να έχει σημαντική παρουσία στο Ready or Not, αλλά είναι λίγο πιο περιορισμένος ως προς το πότε μπορεί να γίνει, και δεν μπορείς για παράδειγμα, να συνεχίσεις να διαμελίζεις έναν εχθρό αφού έχει πεθάνει. Επίσης, το character art που περιλάμβανε βασανιστήρια έχει μετριαστεί ώστε να είναι λιγότερο υπερβολικό. Η ομάδα χρειάστηκε επίσης να καλύψει ορισμένους χαρακτήρες λίγο περισσότερο.”

Στη συνέχεια εξήγησαν για το θέμα της βίας κατά των παιδιών: “Αν και ήδη κάνουμε σημαντική προσπάθεια να παρουσιάζουμε την κακομεταχείριση παιδιών στο παιχνίδι με υπεύθυνο τρόπο, κάναμε μικρές θεματικές επεκτάσεις σε αυτή τη φιλοσοφία ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στα πρότυπα της πιστοποίησης. Για παράδειγμα, το παιδί στο Twisted Nerve έχει πλέον animation που το δείχνει αναίσθητο ή να κοιμάται, αντί για το προηγούμενο animation με σπασμούς, που ήταν πολύ πιο βίαιο να το βλέπεις.” Σε γενικότερο πλαίσιο δήλωσαν: “Οι αλλαγές στην έκδοση για τις κονσόλες είναι τόσο μικρές που οι περισσότεροι δεν θα το παρατηρούσαν αν δεν λέγαμε τίποτα, αλλά θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι. Κυρίως έχουν αλλάξει κάποια αποδεικτικά στοιχεία και εικόνες από γυμνό, ενώ οι αλλαγές στις υφές δεν επηρεάζουν την έκδοση για PC.” Στοιχεία εντός του Ready or Not που σχετίζονται με παράνομο παιδικό υλικό έχουν επίσης αφαιρεθεί, αλλά μόνο στην έκδοση για κονσόλες. Ορισμένοι fans αντέδρασαν στις αλλαγές με review-bombing στο Steam, αποκαλώντας την κίνηση δειλή και λογοκρισία.

Το Ready or Not θα κυκλοφορήσει για τις κονσόλες PlayStation 5 και Xbox Series X/S στις 15 Ιουλίου.

Διαβάστε για την υπερθέρμανση που προκαλεί το Death Stranding 2 στο PS5 και συζητήστε για το Ready or Not στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or