Φήμη: Η Bungie χρησιμοποίησε κλεμμένα assets για το Marathon

Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Γιώργος Χατζηϊωαννίδης  

Ελπίζω το 2025 να "τσακωνόμαστε" για το καλύτερο video game της χρονιάς και όχι για το χειρότερο.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Φήμη: Η Bungie χρησιμοποίησε κλεμμένα assets για το Marathon

Φήμη: Η Bungie χρησιμοποίησε κλεμμένα assets για το Marathon

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Πιθανώς να επηρεαστεί  η ημερομηνία κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με μία νέα φήμη, η εταιρεία ανάπτυξης του Marathon, Bungie, βρίσκεται σε "αναταραχή" μετά την αναγκαστική παραδοχή ότι χρησιμοποιήθηκαν assets εξωτερικού καλλιτέχνη χωρίς την συναίνεσή του, για το επερχόμενο FPS.

Το Forbes αναφέρει ότι το ηθικό στην εταιρεία ανάπτυξης βρίσκεται σε "ελεύθερη πτώση" σε όλη την εταιρεία, με μια πηγή να λέει: "Η ατμόσφαιρα δεν ήταν ποτέ χειρότερη". Το ζήτημα αποκαλύφθηκε, μετά από πρόσφατα alpha tests του Marathon, κατά τα οποία η Fern Hook αναγνώρισε ότι είχαν χρησιμοποιηθεί τα σχέδιά της. Απαντώντας μέσω του λογαριασμού της ομάδας Marathon Dev Team στα social media, η Bungie δήλωσε ότι "ερεύνησε άμεσα" τον ισχυρισμό της Hook και διαπίστωσε ότι ναι, ένας πρώην καλλιτέχνης της εταιρείας είχε αντιγράψει τα σχέδια. Κατά τη διάρκεια ενός livestream που συνέπεσε άσχημα χρονικά και ήταν εμφανώς αμήχανο, η Bungie ανακοίνωσε ότι δεν θα μοιραστεί gameplay από το Marathon λόγω της εν εξελίξει έρευνας.

Ο Joe Ziegler, Director του Marathon δήλωσε: "Η εκπομπή μας σήμερα είναι λίγο διαφορετική. Είχαμε σκοπό να δείξουμε πολύ περισσότερο υλικό, αλλά για διάφορους λόγους που θα εξηγήσουμε, αποφασίσαμε να μην δείξουμε αρκετά από αυτά. Ωστόσο, θα συζητήσουμε όσα μάθαμε από το και κάποια από τα μελλοντικά μας σχέδια." Ο Ziegler είπε αργότερα ότι μέρος του λόγου για τον οποίο δεν παρουσίασαν gameplay ήταν επειδή η ομάδα "εξακολουθεί να καθαρίζει όλα τα assets για να διασφαλίσει ότι σέβεται την κατάσταση".

Ο Joe Cross, Art Director, του Marathon δήλωσε: "Μας έγινε γνωστό ότι ένας καλλιτέχνης που δούλεψε στο Marathon στα πρώτα στάδια της προπαραγωγής πήρε μια σειρά από γραφικά στοιχεία από έναν γραφίστα, χωρίς άδεια ή αναγνώριση, και τα τοποθέτησε σε ένα φύλλο decals που εντάχθηκε στο project το 2020. Το φύλλο περιλάμβανε εικονίδια και κείμενα. Αυτά τα στοιχεία κατέληξαν στο alpha build του FPS και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτή την παράβλεψη. Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό και είμαστε 100% δεσμευμένοι στην αναθεώρηση των διαδικασιών μας ώστε περιστατικά όπως αυτό να μην επαναληφθούν ούτε στο Marathon, ούτε στη Bungie γενικά." (όπως θα δείτε και στο βίντεο 1:33-2:49)

Το Forbes αναφέρει ότι οι πηγές του εντός της Bungie λένε πως η δημόσια εξήγηση, ότι δηλαδή ευθύνεται πρώην υπάλληλος , είναι η ίδια που έχει δοθεί και εσωτερικά, αλλά "το ηθικό ήταν σε ελεύθερη πτώση" καθώς η ομάδα προσπαθούσε να διαχειριστεί ακόμα μια κατηγορία για λογοκλοπή. Με αλλαγές στο πλάνο marketing, που είχαν σχεδιαστεί πριν το περιστατικό και πιθανές τροποποιήσεις στο playtesting, καθώς και έναν ενδελεχή έλεγχο όλων των γραφικών στοιχείων του Marathon, κάποιοι φοβούνται ότι το FPS δεν θα καταφέρει να κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου όπως είχε προγραμματιστεί.

Το Forbes επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι το προσωπικό δεν ήταν ποτέ άνετο με την κατεύθυνση που είχε πάρει η ανάπτυξη του FPS, λέγοντας: "Από πριν πέντε χρόνια, οι developers έλεγαν στη διοίκηση τι θα λειτουργήσει και τι όχι, αλλά αγνοούνταν. Πολλοί έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι το FPS έπρεπε να έχει κάποιο PvE στοιχείο." Η "νομική υπηρεσία της Sony και της Bungie" φέρεται να εξετάζει τι ακριβώς συνέβη με τα κλεμμένα assets.

Το Marathon θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Διαβάστε ακόμη για τις απαιτήσεις στα PC του Marathon και συζητήστε για το επερχόμενο FPS στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or