- Ειδήσεις
- FPS
- Developer του Battlefield 6 ξεκαθάρισε τη χρήση του Skill-Based Matchmaking στο playtest
Developer του Battlefield 6 ξεκαθάρισε τη χρήση του Skill-Based Matchmaking στο playtest
Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Developer του Battlefield 6 ξεκαθάρισε τη χρήση του Skill-Based Matchmaking στο playtest
Πληροφορίες
"Χρειαζόμαστε ένα τέτοιο σύστημα για πιο ισορροπημένες ομάδες."
Το πρόγραμμα Battlefield Labs αυτό έχει αποδειχθεί πονοκέφαλος για τους developers, καθώς ορισμένοι συμμετέχοντες διέρρευσαν υλικό παρότι είχαν υπογράψει συμφωνίες εμπιστευτικότητας (NDAs), ενώ ξεκίνησαν και φήμες σχετικά με τη χρήση skill-based matchmaking (SBMM).
Μια φήμη ότι το Battlefield 6 θα περιλαμβάνει SBMM, η οποία πιθανότατα ξεκίνησε από το playtest, έχει εξαπλωθεί στο community του Battlefield, προκαλώντας αντιδράσεις για την ενδεχόμενη προσθήκη του. Ο Lead Producer της σειράς, David Sirland, προσπάθησε να ξεκαθαρίσει τη θέση του σχετικά με τη χρήση του SBMM σε post προς τους testers, η οποία αργότερα κοινοποιήθηκε στο Reddit.
PSA from David Sirland in BF Labs surrounding the controversy of SBMM.
byu/Old_Doubt5886 inBattlefield
Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Για να είμαστε σαφείς, να λες απλά ότι το SBMM είναι κακό, δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Αυτό που πραγματικά θέλετε να πείτε είναι "το βαρύ SBMM, όπου η διαχωριστική γραμμή μεταξύ skills είναι προτεραιότητα, είναι κακό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ύπαρξη skills ως παράγοντα στο matchmaking είναι γενικά κακή. Το αντίθετο μάλιστα, χρειαζόμαστε ένα skill value για να δημιουργούνται ισορροπημένες ομάδες. Δεν θα ήταν διασκεδαστικό αν όλοι οι high skilled παίκτες δεξιότητας κατέληγαν στην ίδια ομάδα, έτσι δεν είναι;"
Ο Sirland πρόσθεσε επίσης ότι και το Battlefield 2042 θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι διαθέτει SBMM με αυτή τη λογική, και προσπάθησε να ηρεμήσει τους fans διαβεβαιώνοντάς τους πως οποιαδήποτε εφαρμογή του SBMM στο Battlefield 6 θα γίνει με όσο πιο ομαλά γίνεται. Παρ’ όλα αυτά, το Post στο Reddit μόνο αναζωπύρωσε τη συζήτηση, κάτι που ανάγκασε τον παγκόσμιο Community Manager της σειράς, T0TALfps, να παρέμβει. "ΟΚ, αρκετά," ξεκίνησε το σχόλιο του T0TALfps, προσπαθώντας να βάλει τέλος στην διαμάχη.
Ο Community Manager υπενθύμισε στους παίκτες ότι το build που δοκιμάζεται στα BF Labs είναι πολύ μακριά από την τελική μορφή του FPS, και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι κάποια από τα χαρακτηριστικά της θα φτάσουν στον τελικό τίτλο. Ο T0TALfps επέπληξε επίσης όσους παραβίασαν τα NDAs και διέρρευσαν πληροφορίες από τα πρώιμα playtests. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος και τόπος για να ενημερωθεί το ευρύτερο community για τα νέα χαρακτηριστικά και modes, και αυτός ο χρόνος δεν είναι τώρα. Θα απαντήσουμε σε διάφορα θέματα και θα επεκτείνουμε τη συμμετοχή στα Battlefield Labs όταν είναι η κατάλληλη στιγμή, αλλά η συνεχής αναδημοσίευση πληροφοριών δεν είναι αυτός ο χρόνος ή ο τόπος. Άτομα που παραβιάζουν την NDA θα απομακρύνονται και θα συνεχίσουν να απομακρύνονται." Σύμφωνα με πρόσφατη οικονομική αναφορά της EA, η εταιρεία αναμένει ότι το FPS θα κυκλοφορήσει πριν τον Μάρτιο του 2026.
Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε ακόμα να εγγραφείτε στο Battlefield Labs για να συμμετάσχετε.
Διαβάστε περισσότερα για το νέο Battlefield από την Electronic Arts και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.