Battlefield 2042: Η Season 1 καθυστερεί και η EA απογοητεύτηκε από τις πωλήσεις
Battlefield 2042: Η Season 1 καθυστερεί και η EA απογοητεύτηκε από τις πωλήσεις
Πληροφορίες
Θα δοθούν αποζημιώσεις σε online περιεχόμενο. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 2/2/22] Η Electronic Arts δήλωσε ότι η DICE είναι καλή στο να διορθώνει Battlefield games με προβλήματα, αλλά ότι το θέμα γίνεται πλέον κουραστικό. Πάντως πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα ανακάμψει, επειδή το έχει ξανακάνει.
Στα πλαίσια ανακοίνωσης των εσόδων της EA το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους για το 2022 (σ.σ. τελευταίο τρίμηνο του 2021), η EA είπε ότι ανεξάρτητα από την επιτυχία του Battlefield 2042, η DICE θα ανακάμψει επειδή το έχει ξανακάνει. Η Season 1 του παιχνιδιού καθυστέρησε, προκειμένου τα bugs να διορθωθούν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EA Andrew Wilson ρωτήθηκε συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του meeting επενδυτών, για το αν η EA έχει εξετάσει τρόπους για να προσελκύσει τους παίκτες πίσω, όπως να κάνει οποιοδήποτε στοιχείο του παιχνιδιού δωρεάν, καθώς και την ικανότητα της DICE να επιλύσει τα θέματα ακόμη και μετά την ολοκλήρωση όλων των εργασιών ανάπτυξης . Η απάντηση του Wilson ήταν διαφωτιστική, γιατί αναγνωρίζει – εν μέρει – ότι στην DICE είναι καλοί σε αυτό το είδος δουλειάς.
Ο Wilson είπε: «Αν και δεν θα ήθελα να το παραδεχτώ, η DICE είναι το στούντιο που μπόρεσε να το κάνει πολλές φορές τώρα και πραγματικά να επιστρέψει και να ξαναφτιάξει τον πυρήνα και να ξαναεμπλακεί στο community, αρκεί να το κάνουμε αυτό σε συνεργασία με μια επιτροπή. Το στοιχείο αυτό είναι που έκανε σπουδαία την εταιρεία ανάπτυξης».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος επεσήμανε επίσης την πρόσφατη αλλαγή ηγεσίας στην DICE και τον διορισμό του Vince Zampella της Respawn ως επικεφαλής του Battlefield ως τον τρόπο της EA για να δρομολογήσει τα πράγματα για να επιτρέψει στο Battlefield 2042 να ανακάμψει μετά την αμφιλεγόμενη κυκλοφορία του. Πράγματι, ο Wilson πιστεύει ότι η ζήτηση πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού μπορεί να επαναληφθεί. Από την πλευρά της, η DICE υποσχέθηκε να μην εφαρμόσει καμία αλλαγή χωρίς να ρωτήσει το community, αν και η εταιρεία ανάπτυξηςπροειδοποίησε ότι οι αλλαγές θέλουν χρόνο – επομένως μπορεί να περάσει αρκετός καιρός μέχρι το Battlefield 2042 φτάσει στην κατάσταση των Battlefield 4 ή 5 και να αλλάξουν τα πράγματα.
Τι δίνουν EA-DICE για την καθυστέρηση
Για να καλύψει την καθυστέρηση της Season 1, η EA προσφέρει τα εξής. Όλοι οι παίκτες που κατέχουν τις εκδόσεις Gold και Ultimate (που περιλαμβάνουν το Year One Pass) θα λάβουν ένα δωρεάν πακέτο με ειδικό skin για Mackay, skins όπλων για το K30 SMG και το περίστροφο M44, ένα skin οχήματος Bolte, ένα όπλο melee, καθώς και cosmetics για κάρτες παικτών. Αυτό το πακέτο θα είναι διαθέσιμο στην επόμενη ενημέρωση του παιχνιδιού.
[UPDATE: 21:00 - EA: "Το Battlefield 2042 δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις] Τα πράγματα δεν πήγαν καλά για το Battlefield 2042. Πολλοί fans της σειράς περίμεναν διαφορετικό το gameplay και φυσικά όχι όλα αυτά τα bugs που συνάντησαν. Αυτό μεταφράστηκε σε σχετικά κακές πωλήσεις. Σε ένα meeting επενδυτών που γίνεται ανά τρίμηνο, ο διευθύνων σύμβουλος της EA Andrew Wilson είπε ότι «η κυκλοφορία του Battlefield 2042 δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες». Αναγνώρισε επίσης ότι ενώ ορισμένα από τα προβλήματά του προέκυψαν από τις δυσκολίες της εργασίας από το σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, οι fans απλώς δεν ενδιαφέρθηκαν για ορισμένες από τις αλλαγές που έκαναν οι developers.
«Μέσα από τις διαδικασίες μας για δοκιμές και προετοιμασία, πιστέψαμε ότι η εμπειρία ήταν έτοιμη να τεθεί στα χέρια των παικτών μας. Υπήρξαν απρόβλεπτα ζητήματα απόδοσης που θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Μερικές από τις σχεδιαστικές επιλογές που κάναμε με το παιχνίδι επίσης δεν είχαν απήχηση σε όλους στο παιχνίδι μας στο community», είπε ο Wilson.
Ο Blake Jorgensen, οικονομικός διευθυντής της Electronic Arts, δήλωσε ότι η χαμηλή απόδοση του Battlefield είχε μικρή επίδραση στα συνολικά κέρδη της εταιρείας. «Όπως είχε αρχικά προβλεφθεί, η σειρά Battlefield θα αντιπροσώπευε σημαντικά λιγότερο από το 10% των καθαρών κρατήσεων του τρέχοντος έτους και πολύ κάτω από το 5% του επόμενου έτους», είπε ο Jorgensen. «Αναθεωρούμε αυτούς τους αριθμούς, αλλά μπορείτε να δείτε ότι έχει μικρό αντίκτυπο στην ανάπτυξη του έτους 2023. Για να συνοψίσουμε, μόλις παραδώσαμε το μεγαλύτερο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας. Το FIFA συνεχίζει δυνατά. Το Apex Legends συνεχίζει να παρουσιάζει εξαιρετική ανάπτυξη. Το Battlefield μας απογοήτευσε, αλλά η λίστα των games και των live services μας απομονώνει από τον αντίκτυπο ενός παιχνιδιού».
Ο γενικός διευθυντής της DICE Oskar Gabrielson, ο οποίος είχε δουλέψει στη σειρά από το Battlefield 3, έφυγε από την εταιρεία τον Δεκέμβριο, μόλις μερικές εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του Battlefield 2042 και αντικαταστάθηκε από την πρώην διευθύντρια της Ubisoft Annecy, Rebecka Coutaz. Ταυτόχρονα, η συνολική ευθύνη για τη σειρά Battlefield ανατέθηκε στον συνιδρυτή του Respawn, Vince Zampella.
Η EA αρνήθηκε να παράσχει τον ακριβή αριθμό πωλήσεων του Battlefield 2042. Ο Jorgensen είπε μόνο ότι «προφανώς πουλήσαμε λιγότερες μονάδες από ό,τι πιστεύαμε ότι θα κάναμε» και δεν εξέτασε το ενδεχόμενο το παιχνίδι να παιχτεί δωρεάν κάποια στιγμή στο μέλλον, λέγοντας μόνο ότι η εταιρεία έχει "ένα μεγάλο και τολμηρό όραμα για αυτή τη σειρά".
Διαβάστε περισσότερα για το Zombie Survival mode που χρησιμοποιήθηκε.
Διαβάστε το review του Battlefield 2042 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Ελάτε να παίξουμε Battlefield 2042 γράφοντας εδώ το ID σας.
