Making of βίντεο για το Resident Evil 7: Biohazard

Hot
Μάνος Λαρεντζάκης

Μάνος Λαρεντζάκης  

Power-hungry mage in disguise...
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Making of βίντεο για το Resident Evil 7: Biohazard

Making of βίντεο για το Resident Evil 7: Biohazard

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Το πρώτο μέρος μιλάει για τα αρχικά στάδια ανάπτυξης.

Το Resident Evil 7: Biohazard έχει χαρακτηριστεί ως αυτό το οποίο έφερε τη σειρά Resident Evil πάλι στα νερά του Survival Horror είδους, κάτι που δεν φαινόταν από την αρχή στην ανάπτυξη του.

Το πρώτο βίντεο από τη σειρά Making of του Resident Evil 7 δημοσιεύτηκε σήμερα και εισχωρεί σε βάθος για το πώς επιλέχτηκε η ομάδα που επανέφερε τo παιχνίδι στα παλιά του μονοπάτια. Σύμφωνα με το βίντεο η δράση του Resident Evil 6 ήταν ακόμα στο νου πολλών στην Capcom και αυτή φαινόταν να είναι η πορεία του sequel μέχρι να έρθει στο προσκήνιο ο Jun Takeuchi. Εκείνος συνέλεξε την δικιά του ομάδα αλλάζοντας τη ρότα του Resident Evil 7 σε μια horror πρώτου προσώπου εμπειρία.

Το βίντεο ασχολείται με πολλά ενδιαφέροντα κομμάτια του πρώιμου σταδίου ανάπτυξης και περιλαμβάνει την προσπάθεια του Takeuchi ως executive producer να περάσει από το Resident Evil 5, το οποίο είχε αναπτύξει ο ίδιος, στο Resident Evil 7. Για τον ίδιο δεν θα ταίριαζε η μεγάλη κλίμακα του πέμπτου παιχνιδιού της σειράς στο νέο sequel. Για αυτό το λόγο αποφάσισε να μικρύνει το περιβάλλον του παιχνιδιού ώστε να δημιουργήσει μια μεγαλύτερη αίσθηση τρόμου.

Διαβάστε το review του Resident Evil 7: Biohazard και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Kalliniki (Level18) 23/03/2017 16:13
Πολύ ωραία ιδέα αυτή, στυλ συνέντευξης λέγοντας για τα πάντα για το game.
#2 Divine Raiden (Level26) 23/03/2017 23:06
Πιστέυω οτι το κομμάτι του φόβου δεν το πέτυχαν ιδιαίτερα γιατί ναι μεν έχεις την αίσθηση του φόβου οταν κυκλοφορείς και ξέρεις οτι μπορεί να σε βρεί κάποιο μέλος της οικογένειας αλλά πραγματικά περισσότερο σε απασχολεί η επιβίωση γιατί αν σε βρουν δεν μπορείς να τους σκοτώσεις απευθείας.Ενδιαφέρον πάντως το βίντεο και ο τρόπος που αποφάσισαν να προσεγγίσουν το παιχνίδι αν και νομίζω δεν τους βγήκε στον βαθμό που ήθελαν.
#3 ashbringer (Level25) 24/03/2017 08:28
Το resident evil 7 ήταν εκπληκτικό απο την αρχή του έως και το τέλος του.Τα dlc που έχουν βγεί και που περιμένουμε να βγούν είναι και αυτά πάρα πολύ καλά και συμπληρώνουν τα όποια κενά μπορεί να έχει κανείς σχετικά με την ιστορία και τους χαρακτήρες.Μπράβο τους διότι ανέστησαν την σειρά και περιμένουμε να δούμε ένα πολύ καλύτερο 8ο μέρος.