E3 2012: Nintendo Press Conference

Hot

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Πολλές οι αποκαλύψεις για το Wii U, πολλά και τα ερωτηματικά.

Η Nintendo φρόντισε να μας «ζεστάνει» από νωρίς φέτος, προχωρώντας σε μια Pre E3 παρουσίαση του Wii U. Μετά από μια πάρα πολύ επιτυχημένη πορεία (σχεδόν 100 εκατομμύρια πωλήσεις) περίπου έξι ετών, το Wii φαίνεται πως ετοιμάζεται να παραδώσει την σκυτάλη. Επομένως, ήταν αναμενόμενο το βάρος να δοθεί στην νέα κονσόλα της εταιρείας και τα χαρακτηριστικά της.

Intro
Η αρχή έγινε με ένα βίντεο του θρυλικού game designer της Nintendo Shigeru Miyamoto, στο οποίο τον είδαμε να κάθεται σε ένα σαλόνι ενώ περιμένει να κάνει την εμφάνισή του στην press conference. Εν τω μεταξύ, μερικά «σκανταλιάρικα» 3D animated pikmins τρυπώνουν στις τσέπες του σακακιού του το οποίο φοράει για να βγεί στο stage. Στη συνέχεια μεταφερθήκαμε στην κανονική μετάδοση από την αίθουσα της παρουσίασης. Ο Miyamoto κάλεσε στην σκηνή τον Bill Τrinen, video game translator της Nintendo of America, για να μπορέσει να κάνει την μετάφραση στο κοινό.

Αμέσως άρχισε μια ανάλυση του σκεπτικού πίσω από την δημιουργία του Wii U. Ο Miyamoto είπε ότι για χρόνια το gaming στο σπίτι ήταν συνυφασμένο με την τηλεόραση και την οθόνη της, μια πραγματικότητα που τώρα έρχεται το Wii U να ανατρέψει. Πλέον, χάρη στο Wii U GamePad, η πρώτη οθόνη που θα ανοίγουμε δεν θα είναι της τηλεόρασης, όπως είπε χαρακτηριστικά. Μίλησε για την πρώτη «ανεξάρτητη» οθόνη στην ιστορία των video games, η οποία ανοίγει νέες προοπτικές και φέρνει μια νέα προσέγγιση που αφορά πλέον τη χρήση δύο οθονών.

Pikmin 3
Ενθουσιασμένος ο Miyamoto λέγοντας πως ήθελε να φτιάξει καινούριο Pikmin για τη νέα κονσόλα της Nintendo, μας έδωσε μερικά στοιχεία για το εν λόγω sequel της σειράς. Στο Wii U πλέον μπορείτε να δείτε την κίνηση του κάθε pikmin ξεχωριστά. Εϊπε ότι τα περιβάλλοντα, οι κινήσεις και τα physics είναι πιο αληθοφανή, ενώ υπάρχουν ορισμένα νέα είδη pikmins, όπως για παράδειγμα τα rock pikmins. Πλέον κάθε ιδιότητα των μικρών πλασμάτων μπορείτε να την αξιοποιήσετε μέσω της touchscreen του gamepad. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να πετάξετε ένα pikmin, σημαδεύετε πρώτα με το δάκτυλό σας. Επίσης με το Nunchuck θα μπορείτε να κάνετε διάφορες πράξεις όπως charge.


Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι ότι μέσω της οθόνης του gamepad θα μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε ολόκληρο τον χάρτη του Pikmin 3. Το γεγονός αυτό αλλάζει τη στρατηγική, την τακτική και γενικότερα την προσέγγιση στο παιχνίδι. Πλέον θα υπάρχουν μέχρι και τέσσερις leaders και μπορείτε να επιλέξετε οποιονδήποτε ανα πάσα στιγμή. Ο Miyamoto είπε ότι ο τίτλος πλέον αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ κλείνοντας μίλησε για το είδος της διασκέδασης που μόνο τα παιχνίδια με μεγαλύτερο βάθος μπορούν να προσφέρουν και ότι υπάρχουν πολλά εύκολα games τον τελευταίο καιρό. Τέλος, έβγαλε από το τσεπάκι του ένα κουκλακι pikmin και...προσποιήθηκε ότι θα το πετάξει στο κοινό, σαν ποδοσφαιριστής την φανέλα του, αν και τελικά το κράτησε.

Το Pikmin 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το Wii U στα τέλη της χρονιάς.

Η σημασία του Wii U
Στη συνέχεια ανέβηκε στο stage ο Reggie Fils-Aime, ο πρόεδρος της Nintendo of America, ο οποίος αστειευόμενος είπε πώς νιώθει σαν ένα μωβ pikmin. Στην συνέχεια ανακοίνωσε πως η παρουσίαση θα είναι «all about the games» και υποσχέθηκε πως θα δούμε 23 τίτλους μέσα στην επόμενη ώρα. Ανέφερε μερικά πράγματα για το πως το Wii U θα αλλάξει τον τρόπο που παίζουμε τα παιχνίδια και μίλησε συγκεκριμένα για τρεις αλλαγές, στον gaming, social και ψυχαγωγικό τομέα. Τόνισε μεταξύ άλλων πως η Nintendo δεν μπορεί να δείξει την μεγάλη σημασία της κονσόλας μέσα σε μία μόνο ώρα.

Στη συνέχεια ενημέρωσε για την πλήρη 24ωρη πρόσβαση που δίνει η Nintendo στην φετινή E3, μέσω του επίσημου site e3.nintendo.com αλλά και μέσω facebook, twitter, του καναλιού της στο youtube κ.α. Σε αυτό αναφέρθηκαν αρκετές φορές στη διάρκεια της παρουσίασης, θέλοντας προφανώς να διαφημίσουν όσο μπορούν το Wii U, καθώς θεώρησαν ότι η μία περίπου ώρα δεν επαρκούσε.

Wii U GamePad και Mii-verse
Έπειτα ακολούθησε ένα βίντεο με μια μικρή παρουσίαση του Wii U GamePad. Ο Reggie μας μίλησε για το «ασύμμετρο» gameplay, μια έννοια που αναλύθηκε περισσότερο στη συνέχεια. Στο βίντεο είδαμε επί τροχάδην τα χαρακτηριστικά του νέου gamepad όπως η οθόνη, τα κουμπιά του, τα analog sticks και τα triggers. Ενημερωθήκαμε πως θα διαθέτει accelerometer, gyroscope, κάμερα, μικρόφωνο, δείκτη έντασης ήχου και υπέρυθρες. Τέλος, ανακοινώθηκε ότι η νέα κονσόλα θα υποστηρίζει δύο Wii U GamePads ταυτόχρονα, είδηση που προκάλεσε ενθουσιασμό στο κοινό. Το πρόβλημα είναι ωστόσο ότι με την χρήση των δύο gamepads το frame rate δεν θα ξεπερνάει τα 30 frames ανά δευτερόλεπτο. Εναλλακτικά, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τέσσερα Wii Remotes, ενώ η Nintendo θα κυκλοφορήσει το Pro Controller, το οποίο θα μοιάζει περισσότερο με ένα Xbox 360 controller και θα χρησιμοποιείται περισσότερο στα παιχνίδια δράσης.




Μετά ακούσαμε λίγα λόγια για το Mii-verse, το «σύμπαν» κοινωνικής δικτύωσης του Wii U. Κοινώς πρόκειται για ένα user interface με το οποίο μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με άλλους χρήστες της κονσόλας από όλο τον κόσμο. Ουσιαστικά όταν ανοίγετε το Wii U βλέπετε ένα μέρος σαν «πλατεία» όπου είναι μαζεμένα τα Miis των φίλων σας (και όχι μόνο) και μάλιστα κατανεμημένα σε σημεία ενδιαφέροντος, ανάλογα με το στυλ του καθενός. Εκεί μπορείτε να μιλήσετε μέσω μηνυμάτων κειμένου, να ζωγραφίσετε εικόνες, να ανεβάσετε screenshots και διάφορα άλλα παρόμοια.

Χωρίς Mario δε γίνεται
Στη συνέχεια πήραμε μια πολύ μικρή γεύση από το New Super Mario Bros U και μάθαμε πως θα αξιοποιεί πλήρως το Mii-verse. Από αυτά που προλάβαμε να παρατηρήσουμε στο βίντεο, θα δούμε ένα κλασικό σε gameplay 2D Mario, με όμορφα γραφικά, πολλά από τα στοιχεία της σειράς τα οποία γνωρίζουμε τόσα χρόνια, καθώς και multiplayer mode 2-4 παικτών. Το παιχνίδι θα αξιοποιεί τα νέα controllers με το καινούριο Boost Mode, ενώ θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το gamepad με διάφορους τρόπους όπως για παράδειγμα για να τοποθετήσετε νέα blocks στους χάρτες.


Batman Αrkham City: Armored Edition
Ακολούθησε ένα ηχογραφημένο μήνυμα με την χαρακτηριστική φωνή της Harley Quinn και στο stage ανέβηκε ο Martin Τemblay, πρόεδρος της Warner Bros Interactive Entertainment. Αφού αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του Batman: Arkham City στη αγορά των games, κάλεσε τον Rob Schneider της Warner Bros Games Montreal για να παρουσιάσει την μεταφορά του τίτλου στο Wii U.


Στο βίντεο είδαμε μερικά νέα χαρακτηριστικά τα οποία αξιοποιούν το Wii U GamePad. Πρώτο ήταν το B.A.T. mode, το οποίο σας βάζει στις «μπότες» του σκοτεινού ιππότη. Μέσα από το επαναστατικό χειριστήριο της Nintendo θα έχετε πρόσβαση στα μενού του παιχνιδιού αλλά και στο inventory του ήρωά μας. Θα μπορείτε να ελέγχετε πλέον τα batarangs με το gamepad, βλέποντας την πορεία τους μέσω της touchscreen, ενώ με το δάχτυλό σας θα ενεργοποιήσετε τα explosive gels που προηγουμένως είχατε τοποθετήσει σε στρατηγικά σημεία.

Το Batman Αrkham City για το Wii U αναμένεται να κυκλοφορήσει μαζί με την κονσόλα στα τέλη της χρονιάς.

Scribblenauts Unlimited
Ο Rob Schneider έφυγε και ο Martin Τemblay κάλεσε αυτή τη φορά τον Jeremiah Slaczka, creative director της 5TH Cell. Ο τελευταίος μας παρουσίασε το Scribblenauts Unlimited, ένα casual game στο οποίο μπορείτε να φτιάξετε διάφορες δημιουργίες και να τις μοιραστείτε, εμπλουτίζοντας τον κόσμο του παιχνιδιού. Χαρακτηριστικά, είδαμε πως μπορείτε να ζωγραφίσετε με την χρήση της touchscreen. Κλείνοντας, ο Martin Τemblay είπε ότι αυτά που είδαμε είναι μόνο η αρχή.



Κάπου εδώ επέστρεψε ο Reggie Fils-Aime και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με σκηνές από διάφορα αναμενόμενα games του Wii U. Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι είδαμε σκηνές από το Mass Effect 3, κάτι το οποίο δεν περιμέναμε και φυσικά το κοινό το αποθέωσε. Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκαν και τα Tekken Tag Tournament 2, Trine 2: Directors Cut, Ninja Gaiden 3: Razors Edge, Aliens Colonial Marines, Tank! Tank! Tank! αλλά και το Darksiders 2.

Wii U Fit - Sing
Ο Reggie Fils-Aime «ευλόγησε τα γένια του» μιλώντας για το Wii Fit και το Wii Fit plus, λέγοντας ότι όταν το είχε παρουσιάσει στην E3 ο κόσμος γελούσε, αλλά πλέον έχει πουλήσει πάνω από 43 εκατομμύρια κομμάτια. Φυσικά αυτό αποτέλεσε εισαγωγή για ένα βίντεο σχετικά με το νέο Wii U Fit. Σε αυτό είδαμε ένα ζευγάρι να γυμνάζεται με τη βοήθεια κάποιων casual εφαρμογών στο Wii U. Είδαμε συνδυασμό του Wii U Fit με το gamepad, σε mini games όπως snowboard, ενώ θα υπάρχει καταγραφή των θερμίδων που καίτε κατά την άσκησή σας. Τέλος, θα μπορείτε να συγκρίνετε ποιος έχει κάψει πιο πολλές, προφανώς με τον φίλο ή τη φίλη σας.


Στη συνέχεια ήρθε ο Jamie Jackson, creative director της FreeStyle Games και παρουσίασε το Sing, ακόμα μία casual εφαρμογή με την οποία μπορείτε να τραγουδάτε karaoke με τους φίλους σας. Αξιοσημείωτο είναι πως οι στίχοι εμφανίζονται στην touchscreen.

Νew Super Mario Βros.
Θέλοντας να μας δείξει η Nintendo πως δεν ξεχνά και τα άλλα της προϊόντα (το Wii που ήταν απόψε;) τον λόγο πήρε ο Executive Vice President της Nintendo America, Scott Moffitt. Αφού ανακοίνωσε πως θα υπάρχει αύριο μετάδοση μέσω διαδικτύου για όλα τα νέα αποκλειστικά του 3DS, είπε λίγα λόγια για τα νέα games. Μίλησε για το Νew Super Mario Βros 2 το οποίο έχει τη διαφορά ότι περιλαμβάνει πάρα πολλά coins. Σχεδόν ότι κάνετε στο παιχνίδι δημιουργεί gold coins. Το New Super Mario Bros. αναμένεται στις 19 Αυγούστου, τουλάχιστον στην Αμερική.

Paper Mario Sticker Star
Ακολούθησε μια σύντομη παρουσίαση του Paper Mario Sticker Star. Το νέο στοιχέιο έδω είναι τα stickers, τα οποία υπάρχουν διάσπαρτα στο περιβάλλον και ο Mario μπορεί να τα «ξεκολλήσει» και να χρησιμοποιήσει τις ικανότητες που του δίνουν. Για παράδειγμα υπάρχει το Hammer Sticker, χάρη στο οποίο μπορείτε να πετάξετε σφυριά στους αντιπάλους σας. Επίσης, χρησιμοποιώντας τα stickers θα μπορείτε να ανοίξετε νέους δρόμους ή να ανακαλύψετε κρυφές περιοχές. Τέλος, αναφέρθηκε και στον Luigi, ο οποίος έχει το δικό του game, ένα Αction-Puzzle με το όνομα Luigi's Mansion Dark Moon, στο οποίο κυνηγάτε φαντάσματα και αναμένεται τα Χριστούγεννα του 2012. 


Τέλος ,ακολούθησε ένα μικρό βίντεο με κάποιους νέους τίτλους του 3DS, τα Castlevania: Lords Of Shadow, Disney Epic Mickey: Power Of Illusion, Scribblenauts Uunlimited και το Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, το οποίο αναμένεται στις 20 Ιουλίου.

Lego city Undercover
Επιστρέφει ο Reggie, με το Lego city undercover στο Wii U να ακολουθεί για τη συνέχεια. Στο βίντεο παρακολουθούμε ένα παιχνίδι σε στυλ GTA αλλά σε έναν κόσμο φτιαγμένο από lego. Το gameplay περιλαμβάνει parkour στα κτίρια, ξύλο, δράση αλλά και τη χρήση της οθόνης του gamepad ως sniper σκόπευτρο και ως scanner με ακτίνες Χ, ενώ σε αυτή μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για την εκάστοτε αποστολή σας. Στο κλείσιμο του βίντεο, ο ήρωας μπαίνει σε έναν σωλήνα και βυθίζεται, σε στυλ Super Mario αποσπώντας το χειροκρότημα του κοινού. Το Lego City Undercover αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο 2012.


Ubisoft
Στο stage ανέβηκε ο Yves Guillemont της Ubisoft. Μίλησε για την κληρονομιά που έχει αφήσει η Nintendo στο χώρο των games, για το πόσο καινοτόμο θεωρεί το Wii U GamePad και για τα παιχνίδια της Ubisoft όπως το Rayman Legends ή το ZombiU τα οποία αξιοποιούν τη νέα κονσόλα. Τέλος είπε ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους της Ubisoft στην Nintendo.


Στη συνέχεια ήρθε ο Xavier Poix, Studio Director της Ubisoft France, ο οποίος με την βοήθεια του Reggie και ορισμένων χορευτών παρουσίασε το Just Dance 4, ένα χορευτικό παιχνίδι στα χνάρια των προηγούμενων της σειράς.

ZombiU: Ένα δάγκωμα και είσαι νεκρός
Κάπου εκεί έφτασε η στιγμή για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα games της συγκεκριμένης press conference, το ZombiU. Τα νέα στοιχεία που είδαμε στο gameplay βίντεο είναι η χρήση του Wii U GamePad ως inventory αλλά και scanner του χώρου, πάντα με την χρήση της touchscreen. Μπορούμε να το κουνήσουμε για να απελευθερωθούμε όταν μας αρπάξουν τα zombies, ενώ μπορούμε να κάνουμε και hacking ορισμένες συσκευές. Ο Xavier Poix προκάλεσε όποιον ενδιαφέρεται να πάει στα booth όπου μπορεί να παίξει το παιχνίδι και να προσπαθήσει να μείνει ζωντανός για όσο περισσότερο μπορεί. Στη συνέχεια, είδαμε και την κάμερα του Wii U GamePad σε χρήση, όπου μια φωτογραφία του προσώπου του Reggie αλλοιώθηκε έτσι ώστε να μοιάζει με zombie.


Ακολούθησε ένα σύντομο βίντεο με games της Ubisoft για το Wii U, χωρίς να δούμε κάτι που δεν περιμέναμε, όπως τα Assassin' s Creed III (30 Οκτωβρίου 2012), Rayman Legends και Avengers: Battle for Earth (φθινόπωρο του 2012).

NintendoLand
Η παρουσίαση πλησιάζει στο τέλος και ανέβηκε στο stage o game designer Katsuya Eguchi για να μας παρουσιάσει το NintendoLand. To τελευταίο αποτελεί ένα theme park το οποίο περιέχει διάφορα mini games με τα οποία μπορείτε να εξοικειωθείτε με τους χειρισμούς του Wii U, κάτι σαν το Sports Resort για το Wii. O Eguchi έδωσε βάρος στην social οπτική του παιχνιδιού, είπε λίγα λόγια για το Mii-verse, ενώ μίλησε κι αυτός για το «ασύμμετρο» gameplay.

Για να περιγράψει καλύτερα το τελευταίο, χρησιμοποίησε ως παράδειγμα το Luigi's Ghost Mansion, το οποίο θα περιέχεται στο NintendoLand. Μιλώντας για μια νέα multiplayer εμπειρία, είδαμε πως ο παίκτης με το Wii U GamePad αναλαμβάνει έναν ξεχωριστό ρόλο καιβλέπει το ίδιο παιχνίδι από μια άλλη σκοπιά. Εδώ ο ένας παίκτης παιρνει το ρόλο του φαντάσματος και κυνηγά τους υπόλοιπους. Στον χάρτη όμως από τον οποίο βλέπει αυτός το παιχνίδι μέσα από την οθόνη του gamepad είναι ορατοί όλοι οι παίκτες. Αντίθετα, οι κυνηγημένοι δεν μπορούν να δουν το φάντασμα. Αφού είδαμε κι ορισμένα άλλα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, ο Katsuya Eguchi αποχώρησε και το κοινό χειροκρότησε.


Ο Reggie Fils-Aime επέστρεψε για τελευταία φορά στη σκηνή και μας ενημέρωσε ότι το NintendoLand θα είναι τίτλος που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το Wii U. Αφού μίλησε λίγο ακόμα, σαφώς ενθουσιασμένος για την νέα κονσόλα της Nintendo, ανέφερε κλείνοντας πως η υπόσχεση της ιαπωνικής εταιρείας είναι: «καλύτερα να είμαστε όλοι μαζί».

Συνοψίζοντας
Σίγουρα αυτό που είδαμε είναι μια πολύ μεγάλη στήριξη αλλά και ενθουσιασμό από πλευράς Nintendo για το Wii U. H ιστορική εταιρεία φαίνεται σίγουρη πως έχει ένα πολύ καλό μηχάνημα στα χέρια της και έριξε όλο το βάρος της παρουσίασης πάνω του. Αυτά είναι ίσως κακά μαντάτα για τους φίλους του Wii και του Nintendo DS, αφού φάνηκε πως η Nintendo πλέον δεν υπολογίζει τις παλιότερες κονσόλες της, τουλάχιστον όχι τόσο όσο στο βαθμό που θα έπρεπε. Επίσης, σίγουρα μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι δεν έγινε καμία απολύτως αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Wii U, την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας του και την τιμή του.

Όσον αφορά τα games που παρουσιάστηκαν, είδαμε αρκετούς casual τίτλους αλλά και ορισμένα πιο hardcore games και σίγουρα αναμένουμε τη συνέχεια με ενδιαφέρον. Επί της ουσίας, η Nintendo δείχνει να μένει για άλλη μια E3 προσηλωμένη στα casual games, στρατηγική που θα εξακολουθήσει να υπηρετεί. Ωστόσο, με την υποστήριξη πολλών εταιρειών, όπως η Ubisoft, η Warner, η Activision και η BioWare, είναι επόμενο το Wii U να απευθυνθεί και σε λίγο πιο hardcore κοινό, απ' ότι ο προκάτοχός του, πάντα εφόσον το επιτρέπει η κατασκευάστρια εταιρεία. Το μέλλον θα δείξει για το κατά πόσο η νέα κονσόλα της Nintendo θα αγαπηθεί. Προς το παρόν τα ερωτήματα παραμένουν και μένει να απαντηθούν το αργότερο εν όψει Tokyo Game Show τον Σεπτέμβριο.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 DigiMike (Level12) 05/06/2012 23:31
Παιζει και να με πηρε ο υπνος καπου στη μεση γιατι ειχα φαει και πολυ. Σε καποια φαση που γλαρωναν τα ματια μου νομιζα οτι βλεπω παλι την press conference της Ubisoft. :-x
#2 rjhe (Level22) 06/06/2012 00:18
Καλά εκεί που άρχισαν να δείχνουν κάτι Scribblenauts, κάτι Wii Fit, sing, just dance και τέτοια ήθελα να κάνω χαρακίρι
#3 Son Goku (Level8) 06/06/2012 00:45
Πολύ καλή η παρουσίαση και πολλοί νέοι τίτλοι.Απλά λίγο με την Ubisoft παράγινε συμφωνώ.Αλλά εδώ θα έχουμε Assassin's Creed 3,Batman Arkham City και Mass Effect 3! H Nintendo ζει εποχες ανευ προηγουμενου!Ποιος θα το περιμενε.
#4 Mouse (Level13) 06/06/2012 00:50
100% κλασικά nintendo games 0% ουσία.Που ειναι οι τεχνικες προδιαγραφες, η ημερομηνια κυκλοφοριας και κυριως ποσο κανει ρε παιδια?Δεν ξερουν ακομα ή δεν θέλουν να μας πουν?

Πάντως από της Microsoft καλύτερη ήτανε.Τουλάχιστον δε βγήκαν να διαφημίσουν ιαπωνικά εσώρουχα (σπόντα προς τη Nike ήταν αυτό)
#5 Weezer (Level10) 06/06/2012 11:22
Πολύ ενδιαφέρουσα κονσόλα το Wii U και μου άρεσε που θα υποστηρίζει games κάθε είδους.Καιρός ήταν η Nintendo να εξελιχθεί.Στους δικούς της τίτλους οπως φαινεται συνεχιζει με τα Mario αλλα θελαμε να δουμε Metroid (που φημολογειται οτι θα τρεχει με Unreal Engine 3) Zelda και τοσα αλλα. Το Pigmin 3 μοιαζει επισης ωραιο.Δεν ειχα παιξει τα αλλα δυο κι ειχα ακουσει καλα λογια.

Με χάλασε παντως που είπαν ότι θα πέφτει το frame rate όταν συνδέει κάποιος 2 gamepads αλλά ετσι κι αλλιώς η τεχνικη αυτη με τα tablets ειναι πολυ μπροστα. Το μόνο που μένει να μάθουμε ειναι η τιμη. Και καλα θα κανουν να την κρατησουν κατω απο τα 300 ευρω!
#6 eliminator (Level26) 06/06/2012 11:25
Πιο casual από ποτέ αν εξαιρέσεις το Batman το Mass Effect και το AC. Το μόνο που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι το ZombiU από Nitendo.
#7 Tas13 (Level14) 06/06/2012 12:05
Nintendo: Φτιαχνουμε τα ιδια games εδώ και 30 χρονια.

Ενταξει τι να πω.Mario και παλι Mario.Ευτυχως που εδειξαν και ένα Pikmin 3 για αλλαγή που για να πω την αλήθεια ένα 3d platform με εντομα ειναι οποτε so fu**ing what.Τα γραφικα του παντως ειναι πολυ προσεγμενα.

Και αυτο ειναι ολο.Η Ubisoft παντρευτηκε την Nintendo.Οι δυο φιλο-casualικες εταιρειες πανε τωρα πακετο.Εκανε λιγο κοιλια η press conference στη μεση και λιγο πηγε να το σωσει ποτε ο Miyamoto και ποτε ο Reggie με το zombie morphing.

Αληθεια ο Miyamoto τοσες δεκαετιες τωρα δεν εχει μαθει αγγλικα?whatever! :lol:
#8 Son Goku (Level8) 06/06/2012 12:21
Μπορεί τα games της Nintendo να έχουν παρεξηγηθεί όμως είναι πολύ εθιστικά.Και με τα gamepads του Wii U η διασκέδαση θα δειτε ότι θα ανεβαίνει κατακόρυφα.Οκ ενα 2d mario δεν λεει τιποτα αλλα περιμεντε στους επομενους μηνες και θα δειτε.Eιναι αλλη φαση να παιζεις με φιλους και να κρατας tablet κι αλλο να κοιτατε και οι δυο την τηλεοραση.αυτο σκεφτειτε μονο.

Κι απο games θα δουμε κι αλλα πραγματα.Προβλεπω και υποστηριξη απο την EA ανετα.

ΥΓ.Το να μαθει ιαπωνας αγγλικα ειναι το ιδιο με το να μαθουμε εμεις γιαπωνεζικα :whistle:
#9 aekforever (Level15) 06/06/2012 13:47
Φανταστείτε όμως το μηχάνημα να είναι δυνατό και στο μέλλον να ανακοινώνεται ο ένας τίτλος μετά τον άλλον όπως skyrim λέω εγώ για παράδειγμα!Εάν η Nintendo χτυπήσει και εκεί χάθηκαν οι άλλοι δύο(sony,microsoft),η αρχή έγινε με mass effect 3,batman,και assassins creed,για να δούμε.Με εντυπωσίασε το gamepad μιλάμε κορυφή εκεί αξίζουν να επενδύσουν και άλλες εταιρίες απλοποιεί τις κονσόλες στο gaming έναντι του πληκτρολογίου στον υπολογιστή...
#10 rjhe (Level22) 06/06/2012 14:26
Η αλήθεια είναι ότι άσχετα από τα games που είδαμε ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να μας χάλασε (sing, just dance 4 και λοιπές μούφες), το GamePad είναι όντως "πιασιάρικη"ιδεά και σίγουρα θα κινήσει την περιέργεια του κόσμου. Συν ότι θα υποστηρίζει ότι είχε το Wii (nunchucks, backwards compatibility κτλ.). Δεν είναι τυχαίο ότι οι άλλοι έσπευσαν να προσεγγίσουν την ιδέα της επέκτασης σε 2 οθόνες με πιο περίεργους και μπερδεμένους τρόπους όμως (smartglass, ps vita remote play με ps3). Η Nintendo όμως έδειξε ότι έχει δουλέψει το θέμα του GamePad και ότι είναι έτοιμη να το υποστηρίξει σωστά. Αν αρχίσουν να βγαίνουν και μερικοί ακόμα hardcore τιτλοι το βλέπω να σαρώνει.Ανάλογα και την τιμή του βέβαια.
#11 Gini (Level9) 08/06/2012 16:16
Η Nintendo εμένα με κάλυψε ως προς τους τίτλους.Η παρουσίαση μπορεί να ήταν φτωχή κι η μετοχή της να έπεσε αλλά το Wii U θα έχει πάρα πολλά games στο λανσάρισμα σε αντίθεση με PS3 και Xbox 360 που δεν είχαν τόσα πολλά.

Το μόνο επίσης που με χάλασε είναι το ότι δεν είπανε τιμή.Για μια κονσόλα που αναμένεται Νοέμβρη έπρεπε να πουν κατι.Και κατι μου λεει οτι θα παει πολυ ακριβα και τότε είναι που θα ξενερωσουμε.