• Ειδήσεις
  • Κονσόλες
  • Η Sony έκανε πολύ πιο εύκολη την διαδικασία για τα refunds στα PlayStation αφαιρώντας το chat bot

Η Sony έκανε πολύ πιο εύκολη την διαδικασία για τα refunds στα PlayStation αφαιρώντας το chat bot

Η Sony έκανε πολύ πιο εύκολη την διαδικασία για τα refunds στα PlayStation αφαιρώντας το chat bot

Η Sony έκανε πολύ πιο εύκολη την διαδικασία για τα refunds στα PlayStation αφαιρώντας το chat bot

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Οι προϋποθέσεις παραμένουν οι ίδιες.

Η Sony κυκλοφόρησε ένα νέο update για το PlayStation store το οποίο κάνει αισθητά ευκολότερες τις επιστροφές χρημάτων.

Η νέα διαδικασία μπορεί να γίνει μόνο μέσω του site ή του PS app. Αρχικά πηγαίνετε στο PlayStation store και πατάτε τις τρεις τελείες στην πάνω δεξιά γωνία προκειμένου να δείτε το ιστορικό συναλλαγών σας. Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε τις προηγούμενες αγορές που κάνατε και να ζητήσετε refund.
Προηγουμένως, αν θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας θα έπρεπε να χρησιμοποιήσετε έναν online βοηθό που έμοιαζε με chat bot και να διαπραγματευτείτε για τα χρήματά σας. Οι απαιτήσεις για να μπορείτε να το κάνετε παραμένουν οι ίδιες. Δηλαδή, το προϊόν θα πρέπει να έχει αγοραστεί τις τελευταίες 14 μέρες και να μην έχετε ξεκινήσει να το κατεβάζετε. Αν αυτό που αγοράσατε είναι ελλαττωματικό μπορεί να θεωρηθεί εξαίρεση στους κανόνες και να λάβετε και πάλι επιστροφή χρημάτων.

Η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται να συμπληρώσει τις υπόλοιπες βελτιώσεις που έχουν γίνει στο PlayStation store, όπως οι επιπρόσθετες επιλογές προσβασιμότητας και η υποστήριξη του Apple Pay.

Διαβάστε για το δωρεάν multiplayer DLC του Ghost of Yotei και συζητήστε για το νέο update στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or