- Ειδήσεις
- Κονσόλες
- Designer του αρχικού Xbox: "Η δύναμη μιας κονσόλας δεν αποτελεί πλέον εμπορικό πλεονέκτημα"
Designer του αρχικού Xbox: "Η δύναμη μιας κονσόλας δεν αποτελεί πλέον εμπορικό πλεονέκτημα"
Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Designer του αρχικού Xbox: "Η δύναμη μιας κονσόλας δεν αποτελεί πλέον εμπορικό πλεονέκτημα"
Πληροφορίες
Seamus Blackley: "Ειδικότερα με την εξέλιξη των γραφικών".
Ένας από τους Designers του αρχικού Xbox, ο Seamus Blackley, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την δύναμη των κονσολών.
Ο Blackley ανέφερε ότι η προσέγγιση που έδινε έμφαση στην ισχύ λειτούργησε για το πρώτο Xbox το 2001, καθώς τα γραφικά τότε δεν ήταν τόσο εξελιγμένα όσο σήμερα. Επικεντρώνοντας τη στρατηγική στην ισχύ, το Xbox κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα στις Ιαπωνικές εταιρείες hardware.Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Ήμασταν μια δυτική εταιρεία και λέγαμε: 'ΟΚ, θα χάσουμε χρήματα σε αυτές τις κονσόλες για να τις κάνουμε εξαιρετικά δυνατές' και θα ποντάρουμε στο ότι τα games θα είναι απίστευτα". Εκείνη την εποχή, το Xbox ήταν η μόνη κονσόλα με ενσωματωμένο σκληρό δίσκο, επιτρέποντάς του να τρέχει games όπως τα Halo: Combat Evolved, The Elder Scrolls III: Morrowind, Fable και Shenmue 2.
Ήταν ένας τρόπος για το Xbox να αποκτήσει θέση στη βιομηχανία των video games, αλλά ο Blackley ανέφερε ότι, αν ήταν ακόμα στη Microsoft, δεν θα συνέχιζε να εστιάζει στην ισχύ ως βασικό χαρακτηριστικό του Xbox. Επίσης, θυμήθηκε την πρώτη φορά που είδε το Gran Turismo στο αρχικό PlayStation και ένιωσε πως έπρεπε οπωσδήποτε να το αποκτήσει λόγω των πρωτοποριακών του γραφικών. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι η τεχνολογία των γραφικών έχει φτάσει σε ένα σημείο κορεσμού και πλέον δεν ενθουσιάζεται τόσο με την ακατέργαστη ισχύ.
Ο Blackley εξήγησε ότι η μάχη για την κυριαρχία στις κονσόλες έχει μετατοπιστεί προς τη δημιουργία συναρπαστικών εμπειριών. Έφερε ως παράδειγμα το Nintendo Switch, στο οποίο έχει παίξει το The Legend of Zelda: Breath of the Wild τρεις ή τέσσερις φορές. Επίσης, επαίνεσε τη φορητότητα της κονσόλας, η οποία του επέτρεψε να απολαύσει το Skyrim κατά τη διάρκεια αεροπορικών πτήσεων.
Οι Sony και Microsoft φαίνεται να έχουν παρατηρήσει την τεράστια επιτυχία του Switch και, σύμφωνα με φήμες, εργάζονται πάνω στην ανάπτυξη φορητών εκδόσεων των PlayStation και Xbox αντίστοιχα. Αυτή τη στιγμή, η πιο ισχυρή κονσόλα της αγοράς είναι το PS5 Pro. Παρά την υψηλή τιμή των 600 δολαρίων, η Sony δήλωσε ότι αυτό δεν επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις.
Διαβάστε ακόμη για τον Phil Spencer που δήλωσε ότι έχει σταματήσει να προσπαθεί να προσελκύσει κόσμο στο Xbox και συζητήστε για το Xbox Series X/S στο σχετικό forum topic.