Διαφήμιση της Microsoft δείχνει διάφορα κουμπιά με το λογότυπο του Xbox
Hot
			Διαφήμιση της Microsoft δείχνει διάφορα κουμπιά με το λογότυπο του Xbox
Πληροφορίες
Και τον χαρακτηριστικό του ήχο εκκίνησης.
Η Microsoft δημοσίευσε μια νέα χιουμοριστική διαφήμιση που δείχνει πώς θα ήταν εάν το κουμπί του Xbox βρισκόταν παντού.
Στο βίντεο, το κουμπί του Xbox με τον διάσημο ήχο του αντικαθιστούν από κουμπιά ασανσέρ και διάβασης πεζών μέχρι την μίζα εκκίνησης ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Επιπλέον, είναι βιντεοσκοπημένο σε λήψη portrait, επίτηδες καθώς συχνά οι μεγάλες εταιρείες δέχονται έντονες αντιδράσεις όταν κυκλοφορούν κάποιο βίντεο με αυτόν τον τρόπο, καθώς μοιάζει σαν να τραβήχτηκε από κινητό. Η περιγραφή του είναι απλώς η φράση “welcome to my life” (καλωσήρθατε στην ζωή μου) και το βίντεο φαίνεται ότι μέχρι στιγμής είναι πετυχημένο, καθώς έχει ήδη 10.000 likes.
Η διαφημιστική εκστρατεία της Microsoft για το Xbox θεωρείται εν γένει αρκετά χιουμοριστική και σύγχρονη. Όταν τον Δεκέμβριο του 2019 είχε παρουσιαστεί ο σχεδιασμός του Xbox Series X, το κοινό άρχισε να αστειεύεται ότι έμοιαζε με ψυγείο. Η απάντηση της Microsoft ηταν ότι όντως μοιάζει με ψυγείο και μάλιστα δημιούργησε ψυγεία Xbox Series X τα οποία έστειλε σε influencers όπως ο Snoop Dogg και ο Dwayne “The Rock” Johnson, κίνηση που προσέφερε θετική δημοσιότητα στην κονσόλα. Η εταιρεία μάλιστα σκέφτεται σοβαρά την δημιουργία πραγματικών μίνι ψυγείων Xbox που θα μπορείτε να αγοράσετε. Και φυσικά υπάρχει ο λογαριασμός του Xbox Game Pass στο Twitter, γνωστός για το χιούμορ και τις εκπλήξεις του.
Το Xbox Series X/S συνεχίζει να σημειώνει πωλήσεις ρεκόρ για την Microsoft και το Game Pass πρόσφατα έφτασε τα 18 εκατομμύρια συνδρομητές. Η εταιρεία επίσης αγόρασε πέρυσι την ZeniMax, μητρική εταιρεία της Bethesda, με αποτέλεσμα να φέρει games όπως οι σειρές Fallout, Elder Scrolls, Wolfenstein και άλλες στην οικογένεια του Xbox.
Διαβάστε περισσότερα για τα Xbox Series X/S και συζητήστε για τις νέες κονσόλες της Microsoft στο σχετικό forum topic.
      
										
						