Το Xbox One στην Gamescom

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Το Xbox One στην Gamescom

Το Xbox One στην Gamescom

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Μήπως η νέα κονσόλα της Microsoft θα λέγεται απλά "Xbox";

Μία ανακοίνωση της Microsoft που μας ήρθε πριν από λίγα λεπτά, αναφέρει τα εξής

"Η Microsoft ανακοινώνει ότι το Xbox θα επιστρέψει στην Gamescom του 2013.

Ο Chris Lewis, αντιπρόεδρος του τμήματος Interactive Entertainment Business της Microsoft Europe δήλωσε: "Το 2013 θα είναι μια μεγάλη χρονιά για το Xbox και ανυπομονούμε να σας φέρουμε το νέο κεφάλαιο στην εμπειρία Xbox gaming στους επισκέπτες της έκθεσης Gamescom αυτό τον Αύγουστο. Περισσότερα στοιχεία θα σας έχουμε τους προσεχείς μήνες".

Περισσότερες πληροφορίες για το τι θα ισχύσει για το Xbox θα αποκαλυφθούν στις 21 Μαϊου, ημερομηνία στην οποία θα έχουμε ένα νέο ξεκίνημα στους τομείς των games, της τηλεόρασης και της διασκέδασης."

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, οι λέξεις "Xbox" και "νέο ξεκίνημα" ("new beginning" έλεγε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση) παραπέμπουν σε ένα -κατά κάποιο τρόπο- reboot της κονσόλας Xbox (γνωστό και ως Project Durango), με την ίδια ονομασία που είχε και η πρώτη κονσόλα της Microsoft. Η πληροφορία αυτή έχει αναφερθεί και στο παρελθόν από διάφορες πηγές.

Το τι θα ισχύσει τελικά με την ονομασία και τα χαρακτηριστικά της κονσόλας θα το μάθουμε σε λίγες ημέρες. Άλλωστε, από την 21η Μαϊου μας χωρίζουν μόλις δύο εβδομάδες.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 geololj (Level28) 08/05/2013 13:37
Φαίνεται πως χωρίζουν την παρουσίαση της κονσόλας σε τρία κομμάτια. 21 Μαίου θα δούμε τι θα... δούμε τελικά από το στρατόπαιδο της Microsoft. Μετά, τον Ιούνιο έχουμε Ε3 (η οποία παίζει να είναι η πιο καυτή ever!) και μετά έχουμε τον Άυγουστο την Gamescom. Πιστεύω ότι Στις 21 του μήνα θα δούμε την κονσόλα και τις υπηρεσίες της, με πολύ λίγα games να παρουσιάζονται (αν ισχύουν οι φήμες ότι έχουν μείνει πίσω στο development) και στις δύο επόμενες εκθέσεις θα δείξουν τα πάντα όλα από games.
#2 asmilon (Level26) 08/05/2013 14:39
Για εμενα θα ειναι κακη κινηση να μεινει απλως στο ονομα Xbox η MS, θα προκαλεσει σύγχυση χωρις λογο με το πρωτο Xbox και θα δειξει ελειψη δημιουργικοτητας. Βεβαια το παραδειγμα του Surface που αναφεροταν σε αλλο προιον και ξαφνικα αναφεροταν στην ταμπλετα της MS δε βοηθαει να ειμαστε πολυ σιγουροι, αλλα πιστευω πως δε θα πεσει αυτη την παγιδα...
#3 Brutalian (Level2) 08/05/2013 15:19
Χbox V o καθενας με την τρελα του φυσικα οπως και εγω χαχαχα αντε να το δουμε λεφτα που θα βρουμεεεε βρεεε... εδω ειναι το θεμα αλλα μεχρι να κυκλοφορησει ο θεος ειναι μεγαλος.
#4 cyclopes (Level15) 08/05/2013 20:34
όσο ποιο λιτό το όνομα τόσο το καλύτερο...
#5 asmilon (Level26) 08/05/2013 21:01
Δε νομιζω να γινεται πιο λιγο ονομα απο το Wii, αλλα δε το λες καλο. Μαλιστα θα ελεγα οτι πουλησε φοβερα παρολο το ονομα του... :P
#6 raguaragula (Level5) 09/05/2013 10:31
αν λεγεται απλα xbox θα ειναι marketing καταστροφη ,οπως με το wii u,που ολοι οι casuals νομιζαν οτι ειναι καποιο add-on του wii και τα 250 ευρω τα εδινες στην ουσια για το χειριστηριο