- Ειδήσεις
 - Action
 - Συνιδρυτής της Rockstar: "Ετοιμάζαμε ένα GTA 5 DLC με τον Trevor, το αφήσαμε στα μισά"
 
Συνιδρυτής της Rockstar: "Ετοιμάζαμε ένα GTA 5 DLC με τον Trevor, το αφήσαμε στα μισά"
New
			Συνιδρυτής της Rockstar: "Ετοιμάζαμε ένα GTA 5 DLC με τον Trevor, το αφήσαμε στα μισά"
Πληροφορίες
Ο Dan Houser το ομολόγησε σε συνέντευξη.
Ο πρώην αντιπρόεδρος της Rockstar Games, Dan Houser, αποχώρησε από την εταιρεία το 2020, αλλά παραμένει μια πηγή πληροφοριών για τα Grand Theft Auto και Red Dead Redemption, στα οποία ήταν και ο lead writer.
Ο Houser μοιράστηκε στοιχεία και για τις δύο σειρές παιχνιδιών αλλά και για κάποια projects της Rockstar τα οποία δεν κυκλοφόρησαν ποτέ. Σε μια συνέντευξη τριών ωρών με τον Lex Fridman στο YouTube, ο Houser μίλησε για το ανολοκλήρωτο DLC του GTA 5 το οποίο θα έκανε τον Trevor, μυστικό πράκτορα: “Ποτέ δεν κατάφερε πραγματικά να ολοκληρωθεί και δεν τελείωσε ποτέ. Ήταν περίπου κατά το ήμισυ έτοιμο όταν το αφήσαμε. Αλλά πιστεύω πως αν είχε κυκλοφορήσει, μάλλον δεν θα είχαμε φτάσει να φτιάξουμε το Red Dead 2. Οπότε, πάντα υπάρχουν συμβιβασμοί... Μου αρέσει να δημιουργώ ιστορίες. Προσωπικά, λάτρευα το μοντέλο του GTA 4, όταν είχες τις επιπλέον ιστορίες να ακολουθούν, ή του Red Dead 1 με το zombie pack που κυκλοφόρησε μετά. Μου άρεσε να φτιάχνω αυτά τα παραπάνω πράγματα. Οπότε, προσωπικά, θα ήθελα να έχω κάνει περισσότερα τέτοια πράγματα όσο ήμουν σε εκείνη την εταιρεία”.
Ο Houser ανέφερε επίσης πως ένα James Bond game, με τίτλο Agent, βρισκόταν υπό ανάπτυξη, αλλά η ομάδα δεν κατάφερε να κάνει την ιδέα να λειτουργήσει σε open-world περιβάλλον χωρίς να χαθεί η αυξανόμενη ένταση ενός Spy Thriller. Πρόσθεσε πως το project δεν είχε καν καθορισμένη εποχή ή πλοκή πριν ακυρωθεί. Παράλληλα, ένα ακόμη game της Rockstar με θέμα ιππότες σε μεσαιωνική εποχή, δεν προχώρησε ποτέ πέρα από το αρχικό στάδιο: “Προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε μια εκδοχή ενός μυθολογικού game, που θα μπορούσε να είναι διασκεδαστική. Και ξέρεις, ακόμα αγαπώ αυτή την ιδέα, αλλά δεν πήγα ποτέ πολύ μακριά με αυτή. Οι ιππότες θα μας πήγαιναν πολύ πίσω στην ιστορία... Δεν γράψαμε ποτέ τίποτα, απλώς δημιουργήσαμε ένα υπόβαθρο και πειραματιστήκαμε με μερικές ιδέες. Ήταν κάτι που πίστευα πως δεν θα έκανα ποτέ και τελικά κάπως το ερωτεύτηκα”.
Ο Fridman, τον ρώτησε επίσης για δύο από τα πιο μακροχρόνια μυστήρια των Red Dead Redemption, τον άνδρα που ψάχνει τον φίλο του, τον Gavin αλλά και τον σκοτεινό χαρακτήρα που φαίνεται να γνωρίζει τις πράξεις του John. Ο Houser εξήγησε πως η ιστορία του Gavin δεν προοριζόταν να έχει λύση και έδωσε τη δική του θεωρία για τον μυστηριώδη άνδρα: “Προοριζόταν για να είναι μια εκδήλωση της σκιάς σου, του κάρμα, του διαβόλου, κάπου. Με τον καιρό αναπτύξαμε το υπόβαθρό του... Έτσι, στο Red Dead 2, μπορούσες να τον ξανασυναντήσεις ή μάλλον, όχι ακριβώς να αλληλεπιδράσεις μαζί του, αλλά ήταν εκεί και υποτίθεται ότι αντιπροσώπευε αυτό που κάθε δημιουργός φοβάται, δηλαδή έναν καλλιτέχνη που έχει πουλήσει την ψυχή του στον διάβολο. Και αυτό αποκαλυπτόταν σιγά σιγά. Ξέρει τι κάνεις. Αυτό που δεν ξεκαθαρίσαμε ποτέ είναι το αν το γνωρίζει αυτό για όλους, αν σε ακολουθεί ή αν λόγω του συμφώνου του με τις σατανικές δυνάμεις, μπορεί να το κάνει για όλους. Δεν νομίζω ότι το αποσαφηνίσαμε ποτέ. Σίγουρα, πάντως, μπορεί να το κάνει για σένα”
Παρότι ο Houser δεν συνέβαλε στην δημιουργία του GTA 6, είναι σίγουρος πως θα σπάσει πολλά ρεκόρ στο ντεμπούτο του: “Υποθέτω ότι θα το κάνει, γιατί είναι πολύ αναμενόμενο και η προσμονή είναι ο καλύτερος παράγοντας για υψηλές πωλήσεις στην αρχή, όπως είδαμε με το GTA 4 σε σχέση με το Red Dead Redemption 1. Ξέρεις, το GTA 4 ήταν πολύ πιο αναμενόμενο και πούλησε πολύ καλύτερα στην αρχή. Οπότε υποθέτω πως και το GTA 6 θα πουλήσει εξαιρετικά. Δεν ήταν ποτέ αυτός ο δικός μου ορισμός της επιτυχίας, αλλά φυσικά θέλαμε να βγάζουμε και χρήματα”.
Διαβάστε για τον CEO της Take-Two που δεν πιστεύει ότι η AI μπορεί να ανταγωνιστεί τα GTA και συζητήστε για το DLC του Trevor στο αντίστοιχο forum topic.
      
										
						