• Ειδήσεις
  • Action
  • Ο CEO της Take-Two δεν πιστεύει ότι η AI μπορεί να ανταγωνιστεί τα Grand Theft Auto

Ο CEO της Take-Two δεν πιστεύει ότι η AI μπορεί να ανταγωνιστεί τα Grand Theft Auto

Ο CEO της Take-Two δεν πιστεύει ότι η AI μπορεί να ανταγωνιστεί τα Grand Theft Auto

Ο CEO της Take-Two δεν πιστεύει ότι η AI μπορεί να ανταγωνιστεί τα Grand Theft Auto

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο Strauss Zelnick θεωρεί πως η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να δημιουργήσει κάτι πραγματικά καινοτόμο.

Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης βρίσκεται ακόμη στην αρχή της, ωστόσο πολλές εταιρείες του χώρου πιστεύουν πως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του μέλλοντος της ανάπτυξης video games. Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δεν συμμερίζεται αυτήν την άποψη, υποστηρίζοντας ότι η AI δεν θα μπορέσει ποτέ να ανταγωνιστεί τη δημιουργικότητα πίσω από σειρές όπως το Grand Theft Auto.

Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο Zelnick εξήγησε πως, ακόμη κι αν η τεχνολογία δεν είχε περιορισμούς, δεν θα μπορούσε να παράγει κάτι ισάξιο με το επίπεδο σχεδιασμού και μάρκετινγκ των παιχνιδιών της Rockstar Games. «Ας υποθέσουμε ότι δεν υπήρχαν περιορισμοί στην AI. Θα μπορούσαμε με το πάτημα ενός κουμπιού να δημιουργήσουμε ένα αντίστοιχο πλάνο προώθησης του Grand Theft Auto; Η απάντηση είναι όχι. Δεν μπορεί να το κάνει ακόμη, και ακόμη κι αν μπορούσε, το αποτέλεσμα θα ήταν παράγωγο και χωρίς φρεσκάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Zelnick πρόσθεσε ότι η AI δεν μπορεί να καινοτομήσει, καθώς λειτουργεί με προβλέψεις βασισμένες σε ό,τι έχει ήδη υπάρξει, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει κάτι πραγματικά νέο.

Η στάση του Zelnick έρχεται σε αντίθεση με άλλους κορυφαίους παράγοντες της βιομηχανίας. Η Electronic Arts, για παράδειγμα, έχει παροτρύνει τους υπαλλήλους της να θεωρούν την τεχνητή νοημοσύνη ως «συνεργάτη σκέψης» σε κάθε στάδιο της ανάπτυξης παιχνιδιών. Παράλληλα, ο Phil Spencer της Microsoft Gaming έχει δηλώσει ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί AI κυρίως για λόγους ασφαλείας, ενώ δημιουργοί όπως οι Hideo Kojima και Glen Schofield έχουν εκφραστεί υπέρ της ενσωμάτωσης τέτοιων εργαλείων. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, πάνω από το 50% των Ιαπώνων publishers χρησιμοποιούν ήδη AI με κάποιον τρόπο στην παραγωγή των παιχνιδιών τους. Ωστόσο, ο Zelnick παραμένει σταθερός: για εκείνον, η δημιουργικότητα προέρχεται αποκλειστικά από ανθρώπους.

Διαβάστε πρώην δηλώσεις του Strauss Zelnick για κάποια πιθανή καθυστέρηση του GTA 6 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or