Ubisoft: «Το αρχαίο ελληνικό τοπίο δεν είχε αρκετά ψηλά κτίρια»
Ubisoft: «Το αρχαίο ελληνικό τοπίο δεν είχε αρκετά ψηλά κτίρια»
Πληροφορίες
Εξηγεί γιατί πρόσθεσε τεράστια αγάλματα στο Assassin’s Creed Odyssey.
Το Assassin’s Creed ανέκαθεν έδινε έμφαση στην κάθετη εξερεύνηση. Σύμφωνα με τον Ban Hall, world director του Assassin’s Creed Odyssey, η ομάδα ανάπτυξης έπρεπε να προσαρμόσει τον σχεδιασμό του παιχνιδιού στην Αρχαία Ελλάδα, καθώς εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν ψηλά κτίρια που να εξυπηρετούν τον χαρακτήρα ενός «climbing frame game».
«Το verticality είναι πολύ σημαντικό στο Assassin’s Creed. Θέλαμε οι παίκτες να έχουν λόγο να σκαρφαλώνουν και να παρατηρούν το περιβάλλον», δήλωσε ο Hall στο Edge Magazine. Η Ubisoft χρειάστηκε να επιστρατεύσει δημιουργικές λύσεις, όπως η προσθήκη τεράστιων αγαλμάτων, ώστε να διατηρήσει το γνώριμο ύφος του gameplay.
«Ακόμη και μεγάλα κτίρια, όπως ο Παρθενώνας, δεν προσφέρουν αρκετό ύψος. Έτσι βασιστήκαμε σε μυθολογικές και ιστορικές αναφορές για να δημιουργήσουμε επιβλητικά σημεία αναρρίχησης», πρόσθεσε. Ένα από αυτά τα παραδείγματα είναι οι γιγαντιαίες μορφές που δεσπόζουν στο τοπίο, εμπνευσμένες από τον Κολοσσό της Ρόδου, δίνοντας στους παίκτες την ευκαιρία να βιώσουν την αίσθηση ελεύθερης εξερεύνησης και «verticality».
Ο Hall ανέφερε πως οι μεγάλες κατασκευές λειτουργούν και ως «αποσπάσεις» από την κύρια ιστορία, προσφέροντας παράλληλες δραστηριότητες για τον παίκτη. «Μπορεί να βρίσκεσαι σε αποστολή, αλλά όταν βλέπεις ένα επιβλητικό άγαλμα θες να το εξερευνήσεις και να σκαρφαλώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε το review του Assassin’s Creed Odyssey από την Χριστιάνα Θάνου και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
